וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בטוטו

24.9.2005 / 18:01

מכבי פתח תקוה ניצחה בבית 1:2 את בני סכנין. אשדוד השאירה את הנקודות בבית עם 3:4 על הפועל פ"ת. טוטו תמוז כבש צמד

מכבי פ"ת - בני סכנין 1:2

זה הלך קשה, לא לפני כמה דקות של חרדה בתחילת המחצית הראשונה, אבל סגנית האלופה, מכבי פתח תקווה, ניצחה לבסוף 1:2 את בני סכנין.

כפיר אדרי העלה את הלוזונים ליתרון (16), והמלאבסים היו קרובים לשער שני אחרי שער מבעיטה חופשית של טועמה שפגשה את הרשת ונפסלה לבסוף. סכנין חזרה משער שיוויון של בוגדן (52) אבל שוב היה זה טועמה שמצא את אמבמבה בדרך לשער הניצחון (65).

בני סכנין לחצה בדקות האחרון בניסיון למנוע הפסד ליגה שלישי, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. כמו שזה נראה כרגע, פניהן של שתי הקבוצות לאותם כיוונים מהשנים האחרונות: הלוזונים למעלה, החבר'ה מהמגזר למלחמות הישרדות.

מהלך המשחק

דקה 16: גול! סלים טועמה סובב כדור חופשי, מאיר כהן השמיט את הכדור לרגליו של כפיר אדרי, שכבש מקרוב, 0:1 ללוזונים.

דקה 32: סלים טועמה בעט בעיטה חופשית מ-40 מטרים ישירות לרשת של סכנין, השופט משה בוחבוט רץ כבר למרכז המגרש אבל אז החליט לפסול את השער, בטענה שסימן לבעיטה בלתי ישירה.

דקה 60: גול! בלם סכנין בוגדן כבש מקרוב אחרי ערבוביה מרחבה של אוהד כהן, 1:1.

דקה 65: גול! אמיל אמבמבה קיבל כדור מצוין מסלים טועמה, והקשית מעל השוער מאיר כהן לרשת, 1:2 לפתח תקוה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, מוראד מגמאדוב, איסמעיל עמאר, שי בנאי, קובי גנון, אנדרה קאלדירה, כפיר אדרי, סלים טועמה, אסי משיח, סטניסלב דוברובין, עומר גולן.

בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, ניקולה בוגדן, גבע ברקאי, באסם גנאים, עבאס סוואן, סאלח חסארמה, נידאל חוג'יראת, שאדי זבידאת, פסקל קונדופוני, אדריאן פיטו.

אשדוד - הפועל פ"ת 3:4

באשדוד סערו הרוחות בסוף השבוע בעקבות הדחתו מהסגל של הקפטן דוד רביבו. אחרי הניצחון הערב (שבת) 3:4 על הפועל פתח תקווה.

שער של טוטו תמוז, שנרשם לבסוף כזר למרות ששיחק בקבוצת הנוער של פתח תקוה, כבש שער בכורה בדקה ה-25, אבל זה היה רק שיוויון זמני (1:1) במטווח האשדודי, שהסתיים בצמדים של עידן שריקי (13, 52) ושי הולצמן (38, 50). פתח תקוה חזרה ברגע האחרון משערים של טוטו תמוז (85) ומנור חסן (86) אבל זה לא הספיק.

האורחים ממלאבס, שהוציאו נקודות מכפר סבא ונצרת עלית, קיבלו שיעור ראשון בכל הקשור לרמה האמיתית שלהם. גברי לוי יצטרך להתחיל להפשיל שרוולים ולמצוא את הדרך לחזק את קבוצת הבית שלו, אחרת מאבקי התחתית ינדדו העונה לאורווה.

מהלך המשחק:

דקה 13: גול! גיא שמיר, שהחליף בהרכב את דוד רביבו, השאיר את עידן שריקי מול השוער רפי כהן, וחלוץ האולימפית כבש, 0:1 לאשדוד.

דקה 25: גול! טוטו תמוז קיבל מסירה מעידן סרור, חדר לרחבה וכבש, 1:1.

דקה 26: שי הולצמן חטף כדור והוכשל על סף הרחבה על ידי זאב חיימוביץ' שהורחק בכרטיס אדום. הבעיטה החופשית של משה אוחיון נבלמה.

דקה 38: גול! שי הולצמן חדר לרחבה ומ-5 מטרים בעט לרשת, 1:2 לאשדוד.

דקה 50: גול! אוביידה טייל ברחבה, והשאיר את הולצמן חופשי מול רפי כהן, 0:2 לאשדוד, צמד להולצמן.

דקה 52: גול! משה אוחיון נגח פנימה אחרי הגבהה לרחבה של עידן שריקי, 1:4 לאשדוד.

דקה 85: גול! טוטו תמוז השלים צמד אישי אחרי שבעט פנימה כדור שנהדף מנגיחה שלו. 2:4 אשדוד.

דקה 86: גול! מנור חסן בעט מ-25 מטרים ליד הקורה של אדג'י שאיחר להגיב, 3:4 אשדוד.

מ.ס. אשדוד: סמי אדג'י, קובי מוסא, ארנסט אטצ'י, איל אלמושנינו, אדיר טובול, גיא שמיר, משה אוחיון, יוסי אופיר, עמנואל אוביידה, עידן שריקי, שי הולצמן.

הפועל פ"ת: רפי כהן, דניאל היידמן, אנג'לו אליסטאר, זאב חיימוביץ', קונסטנטין סמגין, דליבור טיינוביץ', עומר בוקסנבוים, עידן סרור, יוסי שבחון, לואיס אמרסון, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully