וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים על חלשים

24.9.2005 / 17:24

משחק בינוני הספיק להפועל ת"א להתאושש מהדרבי עם 0:2 על מכבי נתניה שנותרה ללא נקודה. בשבוע הבא קשטן בחיפה

הפועל תל אביב אולי תוציא את הכותרות מהמשחק הזה, אבל מול מכבי נתניה זה לא היה כוחות. קבוצתו של עטר עדיין לא נראית מוכנה לליגה, אחרי הפסד שלישי ו-0 נקודות משלושה מחזורים. קצת פחות מ-9,000 צופים הגיעו לבלומפילד וראו משחק בינוני, במיוחד במחצית הראשונה. אליניב ברדה יכול היה לכבוש צמד אישי ראשון מזה זמן רב, אך הסתפק בשער בכורה במדים האדומים. ג'ון פנטסיל וברוך דגו שיתפו פעולה לשער השני במחצית השניה והפועל תל אביב יכולה היתה לרשום 'וי' ליד המשחק הזה. העיקר שהרושם מהדרבי נמחק.

במחזור הבא מחכה לשתי הקבוצות מבחן אמיתי. הפועל תל אביב תשחק בקרית אליעזר, מול האלופה מכבי חיפה. מכבי נתניה תארח למשחק על כל הקופה את הפועל כפר סבא לדרבי שרוני חם וחשוב לתחתית.

מהלך המשחק:

דקה 25 - ג'ון פנטסיל מגביה מימין, אליניב ברדה כמעט ומגיע לכדור, אבל אבי פרץ מקדים אותו ברגע האחרון.

דקה 29 - קובי חסן עם קרן מוצא את הראש של עהדל ראזק, אבל הכדור ניתז מהדשא למשקוף. הפועל ניצלת משער בטוח. דקה מאוחר יותר פרץ מונע מבאדיר להבקיע מבעיטה חופשית.

דקה 37 - גול! אליניב ברדה מנצל כדור תועה של באדיר ומעלה את הפועל ת"א מקרוב ליתרון 0:1

דקה 63: אוגבונה, שנכנס במקום עומר פרץ, מעיר את המשחק. ברוך דגו מעביר כדור רוחב מצויין משמאל וג'ון פנסטיל כובש מהאוויר דווקא ברגל שמאל לרשת הגבוהה. אבי פרץ לא יכול להגיע. 0:2 להפועל ת"א בשער שכולו תוצרת מכבי.

דקה 84: השליטה של הפועל תל אביב סיפקה לה אינספור הזדמנויות טובות להגדיל את התוצאה, כשנתניה נראתה מפורקת. אליניב ברדה לבדו, יכול היה להבקיע צמד, אם היה מרוכז יותר.

הרכב הפועל תל אביב: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, יוג'ין לאקיץ', ברוך דגו, ג'ון פנטסיל, אליניב ברדה, עומר פרץ.

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, מטה לאצ'יץ', גולן חרמון, רפי סרוסי, טל בנין, גיא טביאק, קובי חסן, אלן מסודי, אברהים עבדול ראזאק, פאפי קימוטו.

"אנחנו נאיבים"

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, נאלץ כבר במחזור השלישי לתרץ את יכולת קבוצתו בנאיביות, טענה השמורה בדרך כלל לקבוצות שיורדות ליגה: "ההרגשה לא טובה. זה מועדון גדול עם מסורת והתחושה הזאת לא עושה לנו טוב. אנחנו נאיבים, משחקים טוב לא לוקחים את הנקודות. יש אצלנו חוסר תיאום, גם בגלל שיש הרבה שחקנים חדשים. יש גם מהלכי כדורגל יפים, אבל הכל לא לאורך זמן".

דרור קשטן, מאמן הפועל תל אביב, הספק רק ב: "אני מרוצה מהתוצאה. שמנו את המשחק הקודם מאחורינו וזה מה שחשוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully