וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי הילוך

19.9.2005 / 21:56

מחצית אחת עם שלושה שערים הספיקה למכבי חיפה כדי להזכיר למכבי פתח תקווה מה זה אירופה. בסוף זה נגמר ב-2:3 בלבד. לוי: "קשה לשמור על רמת משחק מושלמת"

במכבי פתח תקווה דיברו על שיחזור הישג הסגנות מהעונה שעברה ואף רמזו כי גם אליפות היא אפשרית. הערב בקרית אליעזר, דיבורים בנוגע לאיום על מכבי חיפה נראו כמגוחכים. למרות לוח התוצאות המרמה, האלופה ניצחה בקלות יחסית 2:3 ואותתה לחברים מתל אביב שהיא לא תוותר על התואר גם השנה.

הלוזונים, שהפסידו בשבוע שעבר בבית לפרטיזן בלגראד (2:0), נראו רחוקים מרף הציפיות שהציבו לעצמם. בחיפה אולי מרוצים מהניצחון, אך מאוכזבים מהעובדה שקרית אליעזר לא התמלא היום, למרות הצהרת המנכ"ל איתמר צ'יזיק, כי אי הגעה כמוה כ"הצהרת אי אמון ביענקל'ה שחר" (למרות שבפועל לא נעשתה שום פעולה כדי למשוך את הקהל, כמו הורדת מחירי הכרטיסים למשחק). גם עידן טל סיים את הערב מאוכזב: הוא ממשיך לעמוד בעין הסערה, לאחר שמצלמות הטלוויזיה קלטו אותו יורק ומסנן קללה. לפי גירסה אחת, לקראת סיום המשחק שמע טל קללות מכיוון היציעים ושיחרר יריקה לעבר אחד האוהדים - אדם שככל הנראה מוכר לו. היריקה אגב, לא הגיעה ליעדה וטל טען שלא ירק על אף אחד, אלא על הדשא.

המחצית הראשונה היתה בשליטה ירוקה. יניב קטן כבש ראשון (5), בוקולי שני (19) וקולאוטי שלישי (35) בקונצרט ששימח את אלו שכן מילאו את חובת מילוי היציעים. במחצית השניה הורידה חיפה הילוך ופתח תקווה ניצלה זאת לשני שערים של עומר גולן (71) וסטניסלב דוברובין (88), אבל לא הספיקה להשוות. במחזור הבא תארח פתח תקווה את בני סכנין ומכבי חיפה תצא לטדי, למשחק קשה מול בית"ר ירושלים.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! דווקא לאחר בעיטה חופשית של מכבי פתח תקווה, עלתה מכבי חיפה ליתרון. גוסטבו בוקולי השתלט על הכדור שנהדף על ידי ההגנה ורץ את כל המגרש כדי לבשל כדור גדול ליניב קטן. החלוץ שחוזר לעצמו, לא התקשה מול אוהד כהן. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 7: מיכאל זנדברג הוציא בעיטה מצויינת מרחוק וכמעט כבש את השמיני שלו מול מכבי פתח תקווה בחמש השנים האחרונות. שלוש דקות מאוחר יותר, ניסה קטן לבשל לקולאוטי שער בטוח, אך הארגנטינאי לא הבין אותו וההזדמנות הוחמצה.

דקה 19: גול! שתי דקות לאחר שכמעט ובישל את השני של קטן, הלך בוקולי לבד באגף וזה השתלם לו. הברזילאי לא ספר את שי בנאי החלש, עקף אותו בקצה הרחבה ומזווית אפס כמעט, בעט לרשת של אוהד כהן, שלא כיסה את הקורה הקרובה שלו. 0:2 לחיפה.

דקה 22: בעיטה חופשית של סלים טועמה מרחוק, כמעט ומצאה את דוידוביץ' לא מוכן, אך השוער החיפאי הצליח להדוף את האיום היחידי על שערו.

דקה 35: גול! הכל החל בהוצאת חוץ של בוקולי. קטן המשיך בהקפצה מדוייקת לרחבה וקולאוטי, מלך שערי הליגה בשנה שעברה, התכבד בשער הבכורה שלו העונה. 0:3 לחיפה.

דקה 43: עידן טל זילזל, איבד כדור לאסי משיח, שיישר כדור רוחב לעומר גולן. החלוץ פיספס את ההזדמנות ובעט לשמיים.

דקה 50: כפיר אדרי, שנכנס כמחליף, בעט לשער מחוץ לרחבה, אך לא איים על דוידוביץ' שאסף את הכדור.

דקה 71: גול! כפיר אדרי אותת לגיא לוזון שהוא היה צריך לפתוח בהרכב, כשהכניס כדור עומק מצויין לעומר גולן. הפעם החלוץ שם את הרגל במקום וכבש שער שביעי בשבעה מחזורי ליגה רצופים (כולל חמשת המחזורים האחרונים בעונה שעברה). 1:3 לחיפה.

דקה 75: רגע לפני שהוחלף על ידי אמיל אמבמה, ירה סלים טועמה כדור חופשי מצויין. דוידוביץ' רק הדף בקושי לקרן.

דקה 88: גול! ניר דוידוביץ' שוב היה במקום כדי להדוף לקרן כדור חופשי מסוכן, הפעם של איסמעיל עמאר. כפיר אדרי הלך לדגל והגביה כדור חד היישר לראשו של סטניסלב דוברובין. 2:3 לחיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, מיכאל זנדרבג (פרננדו לורפיס 54), עידן טל, גוסטבו בוקולי (שי בירוק 84); יניב קטן, רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן 68).

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון; אנדרה קאלדיירה, סולי צמח (כפיר אדרי 46), אסי משיח, סטניסלב דוברובין, סלים טועמה (אמיל אמבמבה 75); עומר גולן.

לוזון: "המחצית הכי מבישה מאז שאני מאמן"

רוני לוי: "נתנו להם לחזור משער לא מחוייב המציאות. מכבי פתח תקווה היא קבוצה טובה מאוד, אבל הגיע לנו לנצח ואני שמח שעשינו את זה. אי אפשר שכל הזמן יהיה מושלם כמו שהיה בחצי הראשון. קשה לשמור על רמת משחק כזו. לפתח תקווה לא היה מה להפסיד והם הלכו על כל הקופה. סה"כ אני מרוצה מאוד.

"אני חושב שאנחנו עדיין לא יכולים לדבר כאילו האליפות בכיס. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע להצלחות האלה. הליגה היא חזקה וקשה ונצטרך להמשיך לעבוד".

גיא לוזון: "קודם כל יש אצלי תחושה קשה של אכזבה ותיסכול. אנחנו הבאנו את עצמנו למצב הזה של פיגור 3:0. אני מאמן כאן חמש שנים וזו היתה המחצית הכי מבישה שלנו. א הזכרנו בחצי אחוז את מכבי פתח תקווה האמיתית. חיפה באה לפה ושטפה את המגרש בחצי הראשון.

"בהפסקה הגענו למסקנה שככה זה לא יכול להימשך וקצת חזרנו לעצמנו. במשחק כזה לא היה מגיע לנו להוציא נקודות. לא צריך להגיד לשחקנים שום דבר, הם יודעים טוב מאוד מה קרה. ננסה לחזור להיות מכבי פתח תקווה האמיתית במחזור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully