וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל למכבי. זוכרים?

18.9.2005 / 22:48

אבי נמני ומכבי ת"א חזרו למדי עונת הדאבל כדי לנצח בדרבי 0:2 את מאמנם דאז, דרור קשטן והפועל ת"א. מי זוכר את התבוסה של הצהובים בגביע הטוטו?

אווירה של משחק עונה ואיצטדיון מלא עד אפס מקום הבטיחו רבות בדרבי התל אביבי הגדול שעמד במרכזו של המחזור השני בבלומפילד, אלא שעד לדקה ה-78 המשחק נראה כמו המשך ישיר לשיעמומון הצהריים שסיפקו מנצ'סטר יונייטד וליברפול בליגה האנגלית. מכבי ת"א הובילה 0:1 משער עצמי אומלל של רמי חליס עוד בדקה השניה. מאז הצהובים הסתגרו יותר בהגנה, האדומים החזיקו יותר בכדור במחצית הראשונה, אבל הרמה היתה נמוכה יחסית לשמות הגדולים שהסתובבו על הדשא.

בקבוצה של קלינגר, אפשר היה להתרשם מיכולת מצוינת של ג'ובאני רוסו, ממנת ההברקות השבועית של איל ברקוביץ' ובמקביל גם מהעובדה שבעיית החלוץ נותרה בעינה. בצד של קשטן, אפשר היה להנות מאליניב ברדה ואסי דומב, אבל במקביל, להתאכזב משני שחקני רכש משמעותיים שהיו אמורים לספק את הסחורה דווקא היום, ואליד באדיר וברוך דגו. האחרון כל כך רצה נקמה, אבל סיים את המשחק בחילוף חצי שעה לסיום.

אבי נמני סגר עניין בשער נהדר שגם הפיח חיים ב-12 הדקות האחרונות של הדרבי. מכבי ת"א היא זו שחוגגת בסופו של דבר ניצחון משמעותי בדרבי וניצחון שני העונה בליגת העל.

תיאור המשחק

דקה 2 - 0:1 למכבי ת"א. ג'ובאני רוסו פורץ מצד ימין ומגביה כדור לרחבה, רמי חליס מנסה להרחיק ונוגח בשלומיאליות לשער שלו.

דקה 15 - אייל ברקוביץ' מכניס כדור לנמני בין הרגליים של לאקיץ'. נמני שולח כדור לכיוונו של רועי דיין ברחבה, אלא שהחלוץ של מכבי ת"א כבר לא היה במקום.

דקה 21 - הזדמנות להפועל ת"א. לאקיץ' מגביה כדור לרחבה, ברוך דגו בועט מהצד השני החוצה.

דקה 34 - אייל ברקוביץ' פורץ משמאל ומשחיל כדור יפהפה בין ארבעה שחקני הגנה של הפועל, לכיוונו של רועי דיין שבועט מ-16 מטר החוצה.

דקה 40 - הזדמנות מצוינת למכבי ת"א. ג'ובאני רוסו מגביה כדור אל תוך הרחבה לאבי נמני, שנוגח מקרוב החוצה.

דקה 55 - ג'ובאני רוסו מכניס כדור עומק למשה מישאלוב, שבועט מ-20 מטר החוצה.

דקה 66 - בעיטה חופשית להפועל ת"א מ-18 מטר אלכסונית. ברוך דגו מסובב לכיוון השער, לירן שטראובר עוצר.

דקה 75 - הפועל ת"א כמעט מצליחה להשוות. אנטבי מרים כדור לרחבה, הראש של אסי דומב מקדים את הזרועות של לירן שטראובר, אלא שהכדור יוצא החוצה.

דקה 78 - 0:2 למכבי ת"א. סאלם אבו סיאם דוהר בצד שמאל ומעביר ארבעה שחקנים של הפועל ת"א. הוא מקשית כדור לרחבה ואבי נמני מפציץ מהאוויר לחיבורים.

דקה 83 - טריקה בועט מ-16 מטר חזק אבל הכדור יוצא החוצה.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, יחיאל, גונזאלס, סטרול, אבו סיאם, רוסו, תמיר כהן, ברקוביץ', קאקו (מישאלוב, 54), נמני, דיין

הרכב הפועל ת"א: אלימלך, חליס (ורמוט, 46), גרשון, דומב, אנטבי, באדיר, לאקיץ', דגו (קנפו, 68), פנטסיל, ברדה, אוגבונה (עומר פרץ, 46)

"אם נמשיך ככה, יהיה לנו קרנבל כל העונה"

אייל ברקוביץ', אחד המצטיינים במכבי ת"א אמר בסיום: "היה משחק מצוין. האווירה פה הזכירה לי את אירופה. אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה מהפועל אבל עדיין צריכים להתחבר. חסרים לנו כמה חלוצים. אופיר חיים ודוארטה זה תוספת של הרבה כח בשבילנו. יש לנו קבוצה טובה ואני עדיין עומד מאחורי מה שאמרתי בתחילת השנה. אם נמשיך ביכולת הזו יהיה לנו קרנבל לא רק בדרבי אלא כל העונה".

אבי נמני אמר בסיום המשחק לערוץ 10: "כיף לנצח בדרבי. היה לנו מאוד קשה אחרי ההפסד בגביע הטוטו ואני שמח שעשינו משחק מצוין עם לחימה".

ניר קלינגר: "הרבה זמן לא הינו במקום הראשון והתגעגענו אליו. אני עדיין חושב שקבוצה רצינית צריכה לדעת לקחת דברים בפרופורציות. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. לנצח את קשטן חמש פעמים בדרבי זה כבוד גדול. החוזק שלנו כפול ומכופל כי פתחנו את העונה לא טוב. הקרדיט הוא לשחקנים כי הערך המוסף שלהם הוציא אותנו מהתקופה הלא טובה. בדקות הלא טובות שלנו ידענו לסגור ולצופף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully