וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בשכונה

17.9.2005 / 20:57

בני יהודה השיגה 3 נקודות ליגה ראשונות עם ניצחון 1:2 על הפועל כפ"ס בבלומפילד. אלישע לוי עדיין מחפש ניצחון

בבני יהודה ידעו שהמשחק מול העולה החדשה מכפר סבא יעשה את ההבדל בין פתיחה בינונית לנוראית בליגת העל ולא חשבו על שום דבר חוץ מניצחון ושלוש נקודות ראשונות העונה. הפועל כפ"ס הגיעה לבלומפילד עם נקודה ממשחק הפתיחה שלה בליגת העל מול הפועל פ"ת ועם הרבה מאוד חשבון לאלון יפת, אותו זוכרים אוהדי הקבוצה עוד מעונת 1999/2000.

בני יהודה הייתה עדיפה לאורך כל המשחק, שנפתח עם שער של אסי בלדוט כבר בדקה הראשונה. עם השער השני של בטורינה בדקה ה-59 נראה היה שהכתומים סגרו עניין, אלא שפאפו חשב אחרת וצימק בדקה ה-74. הקבוצה של ניצן שירזי הסתגרה טוב בהגנה, בדרך לנקודות הליגה הראשונות שלה העונה.

תיאור המשחק

המשחק נפתח בסערה כאשר כבר אחרי דקה הצליחו הזהובים לכבוש ולעלות ליתרון ראשון. הרוויה קובאצ'ביץ' הקרואטי פרץ נהדר מצד שמאל והרים לרחבה. אסי בלדוט נגח לשער כדור שנכנס ועבר את הקו ואז יצא החוצה. אלון יפת אישר את השער ובני יהודה ביתרון 0:1. משה ביטון עוד הספיק למצוא את הקורה בדקה ה-11 ואת אבי איבדגי בדקה ה-29 מול החטאה של זוראן ראיוביץ' במדי כפר סבא. המחצית הסתיימה ביתרון 0:1 לבני יהודה.

במחצית השנייה שוב היתה זאת בני יהודה שתקפה וחיפשה את הדרך לשער השני. בדקה ה-59 ירה מטה בטורינה טיל מ-16 מטר שנעצר רק בחיבורים של איבגי, 0:2 לבני יהודה. כפר סבא הצליחה למצוא שער מצמק רק בדקה ה-74. כדור קרן של כפר סבא הורם לפינה הרחוקה, וינסנט איניימה יצא רע מאוד ואיבד א תהכדור ועמנואל פאפו נגח מקרוב את השער הראשון של כפר סבא, 1:2 לבני יהודה.

הרכב בני-יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבאנל, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, אסי בלדוט, הרוויה קובצ'ביץ', בן לוז, מטה בטורינה, משה ביטון

הרכב הפועל כפ"ס: אבי אבגי, מוחמד שחברי, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, פבריציו קראבליו, ולנטין תודוריקה, אבי אלפסי, שלו מנשה, ג'ואל טצ'מי, זוראן ראיוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully