וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח סרט המלחמה

16.9.2005 / 18:22

אחרי ההפסד הביתי 0:1 למ.ס. אשדוד, נראית סכנין כמי שתצטרך הרבה מזל כדי לשרוד. מזרחי: "שתי הקבוצות היו נחותות"

לפני קצת יותר משלושה חודשים אירחה סכנין את אשדוד. אז, עם רוח גבית מהגעתו של המאמן מומי זפרן, ניצחה נסיכת המגזר 0:2 והבטיחה את הישארותה בליגה.

היום, במגרש בנצרת עלית, עם אותו זפרן ומול אותה אשדוד, ראינו סכנין שונה לחלוטין שירדה מנוצחת 0:1. אשדוד האורחת ניצלה יכולת אנמית ונטולת התלהבות של המקומיים במחצית הראשונה כדי לעלות ליתרון משער של אוביידה ('28). במחצית השניה ניסתה סכנין לחזור למשחק, אבל מול אשדוד המתגוננת הציגה בעיקר רפרטואר עלוב של בעיטות מטווחים עצומים.

עדיין ללא בית, ואולי, שוב, ללא בעל הבית מסלקום, נראית סכנין כמי שהולכת למלחמת קיום. יוסי מזרחי מקווה שעם הצטרפותו של השוער הגנאי, חזרתו של אובוקה והחיזוק הצפוי בכפיר אודי, תראה אשדוד טוב יותר. היום, בכל מקרה, הוא חזר עם הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 1: דוד רביבו סובב כדור חופשי מ-30 מטרים, מאיר כהן הדף.

דקה 22: יניב אברג'יל חתך למרכז הרחבה מקו הרוחב, אבל במרחק של 10 מטרים מהשער בעט לשמיים.

דקה 28: גול! מתפרצת אשדודית מצאה את הגנת סכנין לא מוכנה. דוד רביבו השאיר את עמנואל אוביידה מול השוער, והניגרי בעט שטוח לפינה, 0:1 לאשדוד.

דקה 50: נידאל שלעאטה בעט כדור חזק שספק פגע בידו של בלם אשדוד אטצ'י, השופט מנשה משיח לא שרק לפנדל.

דקה 62: פינטוס האורוגואיי נגח כדור ממרכז הרחבה, לידיו של השוער בן ישי.

דקה 63: אדריאן פיטו בעט מ-25 מטרים, ליד השער. דקה מאוחר יותר, בעט הרומני ממרחק רב יותר, רחוק יותר מהקורה.

דקה 69: קונדופיני השתחרר ברחבה מדיקה דיקה, אבל מזוית קשה גלגל כדור חלש שחלף סמוך לקורה.

דקה 78: עבאס סואן שיחרר בעיטה ברגל שמאל מ-30 מטרים, לציפורי נצרת עלית שלום. מהצד השני קיבל יוסי אופיר כדור 10 מטרים ממאיר כהן, אך גלגל לידיו של השוער.

סכנין: מאיר כהן, נידאל שלעאטה, ניקולאי בוגדן, גבע ברקאי, עבד רבאח, עבאס סואן, סלאח חסארמה (אחמד קסום, 84), אדריאן פיטו, שאדי זבידאת (אלבארו גבריאל פינטוס, 46), פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל (סבסטיאן ויירה, 71).

אשדוד: יניב בן ישי, קובי מוסא, ארנסט אטצ'י, ג'ון דיקה דיקה, אדיר טובול, יוסי אופיר, גיא שמיר (מאור פרץ, 54), משה אוחיון, דוד רביבו (אייל אלמושנינו, 63), עמנואל אוביידה, שי הולצמן (עידן שריקי, 84).

"שתי הקבוצות היו נחותות"

המאמן המנצח, יוסי מזרחי, אמר בסיום לספורט 5: "שתי הקבוצות היו נחותות. לא היה כדורגל טוב ומה שהיה חשוב מבחינתנו היה להביא את שלוש הנקודות. ידענו שבמקום לתת משחק מלהיב, עדיף לבוא ולשחק מבוקר ולא לספוג וזה מה שעשינו. אחרת אפשר להתחיל כדור שלג שקשה לעצור".

המאמן המפסיד, מומי זפרן, אמר: "אכזרי להפסיד במשחק הזה, כי היינו שווים מינימום נקודה. לא היו לנו מצבים ברורים אבל יכולנו להשיג לפחות את השוויון, אבל זה הכדורגל. יסלח לי יוסי, אבל אשדוד היתה נחותה וחבל שלא לקחנו נקודות כי זה היה עוזר לנו".

זפרן, ששמע מהקהל קריאות "תתפטר, תתפטר", אמר בתגובה: "הקבוצה רק מתחילה להתחבר. אין לי בעיה ללכת הביתה עכשיו אם אני הפרעתי לכדור להיכנס לשער. אנשים צריכים לראות איך שיחקנו, לא איך לא הבקענו. רק הזמן יכול לחבר את הקבוצה יחד ובינתיים אנחנו יכולים להיות מרוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully