וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתותחנים לא רועמים

10.9.2005 / 19:18

ארסנל הפסידה 2:1 מול הרכב חסר של מידלסבורו. צ'לסי וצ'רלטון במאזן מושלם והדרבי של מנצ'סטר הסתיים ב-1:1

אלופת אנגליה צ'לסי והקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה, צ'לרטון, הן הקבוצות ששומרות על מאזן מושלם בתום המחזור החמישי בפרמיירליג. צ'לסי אגב, היא היחידה ששיחקה חמישה משחקים והיא מובילה את הטבלה עם 15 נקודות.

ארסנל הפסידה בפעם השנייה העונה, הפעם 2:1 לא נעים למידלסבורו, הרבה בגלל משחק גדול איגיביני יעקובו. התותחנים ניצחו שמונה פעמים ברציפות את בורו ופתחו במטווח על השער המקומי, כולל בעיטה אחת לקורה. נראה היה שהשער באוויר, אולם ההגנה המקומית התייצבה והמשחק התאזן. בדקה ה-41 קיבל יעקובו את הכדור בתוך הרחבה עם הגב אל השער, ניסה להסתובב לצד ימין, אולם הכדור פגע ברגלו השמאלית ושלח את הכדור דווקא שמאלה. אבל הניגרי הבינ"ל לא התבלבל, הסתובב חזרה ושלח בעיטה חדה פנימה ל-0:1 מרשים. במחצית השנייה כבר הייתה מידלסבורו, שחסרה את ג'ימי פלויד האסלבנק, מארק וידוקה ועוד מספר שחקנים משמעותיים, טובה יותר.

בדקה ה-59 רצתה הקבוצה הלונדונית פנדל, אולם השופט התעלם. בהתקפה מתפרצת בצד השני הרחיק סיגאן כדור בצורה חלשה, ויעקובו השתלט עליו ושלח כדור מדוד בין המגינים הישר למאקרונה, שהתקדם מעט והבקיע את השני. בדקה ה-94 הבקיעו חניכיו של ארסן ונגר שער מצמק. ואן פרסי השאיר לחוזה אנטוניו רייס כדור בעקב, והספרדי שעט 35 מטרים לעבר השער, חלף על פני השוער והבקיע שער, שנתן לקבוצה עוד כמה שניות של אמונה, אבל לשווא.

צ'לסי - סנדרלנד 0:2

צ'לסי אירחה את העולה החדשה סנדרלנד, שהיקשתה על החבורה של מורינו במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. השער הראשון של צ'לסי הגיע בדקה ה-54. שוער סנדרלנד קלווין דייויס, לא מסר טוב לשחקן הגנה שלו, ג'רמי השתלט על הכדור והעלה את צ'לסי ל-0:1. דידייה דרוגבה כבש השבוע שני שערים שלא ממש עזרו לנבחרתו חוף השנהב לעלות למונדיאל. בדקה ה-84 הוא כבש את השער שדווקא עזר לצ'לסי להבטיח ניצחון בנגיחה שלא השאירה לדייויס סיכוי.

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:1

מנצ'סטר יונייטד קיוותה גם היא לסיים ארבעה משחקים במאזן מושלם, אלא שהיריבה העירונית השנואה מנעה ממנה את התענוג ובנוסף גם עקפה אותה בטבלה. רוד ואן ניסטלרוי כבש את השער הרביעי שלו בארבעה משחקים לקראת סיום המחצית הראשונה. החלוץ ההולנדי השתלט על ריבאונד של שוער הסיטי דייויד ג'יימס לנסיון הראשון של ואן ניסטרלוי והפעם הוא כבש והעלה את היונייטד ל-0:1.

מנצ'סטר סיטי העבירה הילוך במחצית השניה ותקפה יותר. בדקה ה-75 היא הצליחה להשוות ל-1:1 משער של ג'ואי בארטון שסיים מקרוב התקפה נהדרת של קבוצתו.

בירמינגהאם - צ'רלטון 1:0

הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה ממשיכה לדרוס את הליגה. הפעם צ'לרטון הסתפקה בשער בודד של דארן בנט מבישול של ג'רום תומאס בדקה ה-16. זה היה הניצחון הרביעי של צ'רלטון בארבעה משחקים ובשבוע הבא היא מארחת את צ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שאר המשחקים

ניוקאסל-פולהאם 1:1
מקברייד העלה את האורחים ליתרון מוקדם בדקה ה-13. אנזוגוביה הישווה לניוקאסל בבעיטה חופשית מרהיבה משמאל בדקה ה-78. מייקל אואן ערך את הופעת הבכורה שלו בניוקאסל.

טוטנהאם-ליברפול 0:0
המשחק הזה הבטיח הרבה, אבל הסתיים ללא שערים. שתי הקבוצות עוד לא ממש הרשימו מאז פתיחת העונה.

ווסט ברומיץ'-וויגן 2:1
ניצחון שני לעולה החדשה הסימפטית, שהתמקמה לה במרכז הטבלה. ברומיץ' עלתה ראשונה ליתרון משער של גרינינג בדקה ה-26. קונולי הישווה לוויגן בדקה ה-40 וג'ימי בולארד כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

אברטון-פורטסמות 1:0
פומפי השיגה את הניצחון הראשון שלה העונה בחוץ משער עצמי של דאנקן פרגוסון מאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully