וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפת מזל

31.8.2005 / 17:11

מדי שבוע נעניק לכם את המלצות וואלה! (המופרכות לגמרי, כמובן) להרוויח כסף בהימורי הספורט. המדריך למהמר המתחיל

עם צאת עונת 2005-06 לדרך, חנכה וואלה! ספורט מדור חדש: המלצות הימורים. במדור הזה ננסה לתת לכם את הטיפים הדרושים להפיכתכם למיליונרים, אך חשוב לזכור – הימור, כשמו כן הוא. אין בו היגיון, כל תוצאה אפשרית, כדורגל משחקים תשעים דקות וכו'. אנו נותנים את המלצתנו על בסיס ניחוש בלבד. אין כך משום המלצה להמר, ואתם מוזמנים להסכים או לפעול לפי שיקול דעתכם.

הסבר על השיטה: בהימורים כגודל הסיכון, גודל הרווח. במלים אחרות, השקעה קטנה תיתן לכם תשואה קטנה, השקעה גדולה יותר תיתן לכם תשואה גדולה יותר במקרה של זכייה. להלן מספר מושגי בסיס שיעזרו לכם להבין את המשחק.

מפתח בוקסות

אנדרדוג – קבוצה המועמדת להפסיד, בניגוד לפייבוריטית (עיין ערך).

"בית/בוקסה" – אם גבר עליכם היצר והחלטתם להמר, על מנת להגדיל את סכומי הזכייה הפוטנציאליים מומלץ להרכיב חבילת הימורים, הכוללת בתוכה יותר ממשחק אחד. היתרון הוא כמובן בסכומים. הימורים על משחק אחד מניבים סכום מאוד זעום, לעתים קרובות אפילו לא מכפילים את עצמם. אולם ככל שהימרתם על מספר גדול יותר של משחקים וזכיתם, הסכומים שתקבלו גבוהים בהרבה. החיסרון בשיטה כזו הוא שאתם חייבים לנחש נכונה את כל המשחקים עליהם הימרתם. אם הרכבתם בית של שישה משחקים, בחמישה הצלחתם ואחד נפל – הבית הלך לפח.

הימורי אובר/אנדר – אובר פירושו מעל, אנדר – מתחת. הימורים אלה מתייחסים לתוצאת משחק או חלק ממשחק (מחצית, רבע וכד'). אם הימרתם על אובר, אתם צריכים שהתוצאה תהיה גבוהה מהליין (עיין ערך). לדוגמא – אם הליין הוא 3.5 שערים למשחק ואתם חושבים שיובקעו ארבעה שערים או יותר – סמנו אובר. אם אתם חושבים שיובקעו 3 שערים או פחות – סמנו אנדר.

הימור ישיר (אאוטרייט) – בניגוד להימור "יחס" (עיין ערך), הימור ישיר הוא הימור על מנצחת או מפסידה. אין חשיבות להפרש.

הימור "מדויק" – אתם צריכים לנחש בדיוק את תוצאת המשחק. תשואה גבוהה עד אסטרונומית. לפני כשמונה שנים נפגשו ליברפול וניוקאסל. ליברפול ניצחה 3:4. שנה לאחר מכן ניצחו האדומים שוב באותה תוצאה. לו הימרתם שהתוצאה תשוחזר לפני המשחק, הייתם מקבלים פי 90 מכספי ההשקעה. לא מומלץ לבעלי לב חלש.

הימור מחצית – הימור רגיל, על תוצאות מחצית במקום על תוצאות משחק שלם.

הימור מיוחד – איזה מעיל ילבש היום מוריניו, מאיזה מוצא תהיה המשרתת של דייויד בקהאם, איזה צבע גרביים ילבש פרנק רייקארד וכו'. נשמע מוזר? לא ראיתם כלום. זו הסיבה שאנחנו לא נכנסים לזה.

הימור עתידי – השקעה לטווח ארוך. מי תהיה אלופה, מי יהיה מלך השערים, מי יירד ליגה וכד'. לא מומלץ, אלא אם כן אתם מאוד עשירים ומאוד משועממים.

זוגי/אי זוגי – הימור על סכום כולל של תוצאה, בד"כ בכדורסל. אם הימרתם "זוגי" והתוצאה היתה 80:82 – ניצחתם. אם יצאה 80:81 – הפסדתם (הסכום הכללי במקרה זה הוא 161).

יחס – בד"כ בהימורי ספורט אמריקאי ניתנת האפשרות להמר בהימור שנקבע על ידי ליין מסוים לטובת הפייבוריטית (עיין ערך). הליין לטובת הפייבוריטית הוא מספר שלצידו נלווה הסימן -. לצידו של האנדרדוג (עיין ערך) נלווה הסימן +. ההמחשה הטובה ביותר היא באמצעות דוגמא:

ניו אינגלנד פטריוטס (6.5-) – ניו אורלינס סיינטס (6.5+). נניח שהחלטתם ללכת על הפטריוטס. בהימור יחס אתם חייבים שהפטריוטס ינצחו בהפרש של 7 נקודות או יותר כדי לזכות. דהיינו, אם הם ניצחו 21:25, למרות נצחונם במשחק, הפסדתם בהימור. אם הם ניצחו 21:30, ניצחתם, כי הם עברו הפרש של 6.5 נקודות. כנ"ל, כמובן, בכיוון ההפוך.

"לייב" – הימור "חי". הרבה אתרים מאפשרים הימורים במהלך משחק. לדוגמא, אם מנצ'סטר יונייטד מוליכה 0:2 בדקה ה-15, אתרים רבים ימליצו להמר על ניצחון 0:4 או ניצחון בהפרש חמישה שערים או יותר. התמורה הולמת, בדרך כלל, אבל הסיכון גבוה.

ליין – תוצאה שרירותית שקובע מוסד ההימורים ולפיה מחויב המשתתף להמר. לדוגמא: אם הליין על הדרבי התל אביבי הוא 2.5 שערים, המהמר צריך להחליט האם הוא מהמר על סכום גבוה יותר של שערים (3 ומעלה) – אובר, או סכום נמוך יותר (2 ומטה) – אנדר.

"פוש" – תוצאת המשחק יצאה בדיוק על הליין. נניח שהליין לאובר אנדר במשחק היה 3 ותוצאת הסיום היתה 1:2, הכסף לא יחולק על הניחוש, אולם הטופס עצמו לא ייפסל. אם הימרת רק על המשחק הזה, תקבל את הכסף שהשקעת בחזרה. מצב זה נקרא "פוש" וקיים לעתים נדירות בלבד בכדורגל, מכיוון שרוב הליינים מונחים על חצאי מספרים.

פייבוריטית – קבוצה שמועמדת לניצחון.

שער ההימור - גובה ההכנסה שקובע האתר למי שמנצח בליין (עיין ערך). אם הליין לניצחון של מכבי ת"א בדרבי הוא 1.91, המהמר יודע שעל כל שקל השקעה, יקבל 91 אגורות נוספות במקרה של זכייה.

על מה בדיוק אנחנו ממליצים?

יש עשרות עד מאות סוגי הימורים. אחד האתרים נתן עד לא מזמן את האפשרות להמר שאלוויס פרסלי חי. אם יתברר שהמלך עדיין בסביבה, הייתם מקבלים פי חמש מאות ביחס להשקעה. אתם יכולים גם להמר מי יספוג ראשון כרטיס צהוב, מי יבקיע את השער האחרון במשחק, מי ייתפס בנבדל הכי הרבה פעמים והאם יהיה שלג בחג המולד בלונדון.

אנחנו נלך על הקו הקונסרבטיבי יותר ונציע לכם אך ורק בתים המורכבים מהקטגוריות שלמעלה, דהיינו "אובר-אנדר" או הימור על המנצחת והמפסידה. כל דבר מעבר לכך הוא פרי הדמיון שלכם. מכיוון שבית של שני משחקים קטן מדי ובית של חמישה משחקים גדול מדי, תמיד נמליץ לכם על בית המורכב משלושה עד ארבעה משחקים, יחד עם יחסי הזכייה באתרים המובחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully