וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדה קופסה באורווה

28.8.2005 / 21:18

מכבי פ"ת, המפנטזת על שידרוג בטבלה, פתחה את העונה עם 1:2 על מכבי נתניה, שמצידה רק חולמת לתקוע יתד בליגת העל

פתיחת העונה זימנה לנו מפגש קצוות וירטואלי בין סגנית האלופה, מכבי פ"ת, לעולה החדשה, מכבי נתניה. לפחות במחצית הראשונה, נראה היה שהפערים בין הקבוצות אכן גדולים. גם במחצית השניה, לאחר שפ"ת הבקיעה את השני, נתניה עשתה רושם שהמעמד קצת גדול עליה. השער המצמק של לירון וילנר לא הפיג את הרושם, אבל התוצאה יכולה היתה להיות גרועה יותר.

מכבי פ"ת עלתה ליתרון מהיר. בדקה ה-13 מסר עומר גולן לסטניסלב דוברובין, רץ להתמקם ברחבה ושיחרר טיל למרכז השער - 0:1. נתניה היתה קרובה להבקיע בסיום המחצית, אבל במחצית השנייה שוב נכנסה להלם, וספגה שער שני בדקה ה-61, כשאסי משיח העביר כדור רוחב מימין ולאצ'יץ' דחק לשערו - 0:2.

נתניה צימקה בדקה ה-71 משער של לירון וילנר לאחר הדיפה לא מוצלחת של אוהד כהן, אבל עד לסיום היו דווקא המארחים קרובים יותר להבקיע. בסיום - 1:2 למכבי פ"ת, גיא לוזון יכול לחייך, עטר יודע שמסע ההישרדות רק החל.

מהלך אירועים

דקה 3- עומר גולן מעביר כדור לסלים טועמה ברחבה. טועמה בועט מקרוב החוצה.

דקה 13 - גול! התקפה יפהפיה של מכבי פ"ת. עומר גולן מוסר לדוברובין ורץ אל תוך הרחבה, דוברובין מחזיר לו יפה וגולן מבקיע מקרוב. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 21 - עומר גולן חודר לרחבה ומוכשל בבירור, שי שטרית מורה להמשיך.

דקה 44 - בעיטה ראשונה של מכבי נתניה לכיוון השער. אלן מסודי מנסה להפתיע את אוהד כהן מ-30 מטר, אבל שוער מכבי פ"ת הודף.

דקה 45 - בעיטה חופשית למכבי נתניה. הכדור של טל בנין עובר דרך החומה וכמעט מכניע את אוהד כהן, שהודף מצוין. מסודי ועבדול ראזק מנסים להשתלט על הריבאונד ללא הצלחה.

דקה 61 - גול! אסי משיח פרץ מימין, מסר כדור רוחב שפגע בלאצ'יץ' ונכנס באיטיות לפינת השער השמאלית - 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 71 - גול! התקפה מסוכנת ראשונה של נתניה במחצית השנייה. לדנוב מגביה משמאל, אוהד כהן הודף לא טוב ולירון וילנר, שנכנס שש דקות מוקדם יותר, בועט חזק לרשת הגבוהה - 1:2.

דקה 85 - עומר גולן מקבל כדור בהתקפה מתפרצת מצוינת ובועט חזק, אבל אבי פרץ הודף נפלא לקרן.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, אסי משיח, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, כפיר אדרי, סלים טועמה (רוביל סרסור 78), סטניסלב דוברובין, עומר גולן.

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, מטה לאקיץ', גולן חרמון, עופר טלקר, חמודי בריק (רפי סרוסי 65), ישראל זביטי (וילנר 65), טל בנין, גיא טוביאק, אברהים עבדול-ראזק, אלן מסודי, ויטלי לדנוב.

"קיבלנו דחיפה מהקהל"

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, אמר בסיום: "הקהל שלנו דחף אותנו במהלך המשחק וכל הכבוד לו על כך. זהו ניצחון חשוב לנו ודחיפה עצומה קדימה".

ראובן עטר, מאמן נתניה, אמר: "זו היתה היכרות ראשונה של הליגה עם מכבי נתניה. חבל שזה לא נגמר בשלוש נקודות מבחינתנו. כשנכנסנו למשחק כבר היינו בפיגור. חוסר הניסיון היה בעוכרנו. פתחנו רע את שתי המחציות, ספגנו שער בכל מחצית ורק אז התאוששנו. אני מסתכל קדימה וחושב איך לצבור נקודות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully