וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צפויים משחקים קלים העונה"

27.8.2005 / 18:29

את המשפט הזה אמר יניב קטן אחרי ה-1:4 ה"קשה" על סכנין, בו הוא כבש צמד. ארבייטמן וזנדברג הצטרפו לחגיגה

אוהדי מכבי חיפה אוהבים מאוד את מחזור פתיחת העונה של ליגת העל. לא רק בגלל שהם באים בתור אלופים, אלא בגלל העובדה שהירוקים לא הפסידו במחזור הזה כבר 13 שנים. הערב, לא רק שהם לא הפסידו, אלא פתחו את העונה בגדול עם רביעית שערים בניצחון 1:4 על בני סכנין.

נראה שטראומת מאלמו כבר נשכחה מזמן אצל שחקני האלופה, שנראו מרוכזים מתמיד וסיפקו משחק מהנה ביותר, עם מגוון התקפות מסודרות שהניבו ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה. רוני לוי רצה עוד, אבל לשחקנים שלו זה כבר הספיק כדי לנהל משחק רגוע יותר במחצית השניה, אולי גם מתוך כבוד והערכה למומי זפרן ושחקניו. ואפרופו סכנין, האם זו היכולת של הקבוצה, כשהיא מתחשבת בבריאותם של שחקני הקבוצה היריבה? מוקדם עדיין לקבוע. מה שבטוח, קבוצתו של זפרן היתה רחוקה מאוד מלהרשים הערב.

תיאור המשחק

דקה 3 - התקפה מסוכנת ראשונה לחיפה. זנדברג שולח כדור שמאלה לקייסי, שמגביה לכיוון הרחבה אל בוקולי. הברזילאי מרחף ומנסה לבעוט מהאוויר, אבל מפספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 9 - איום ראשון לבני סכנין. עבאס סואן בועט מרחוק, ניר דוידוביץ' עוצר.

דקה 16 - קונדופוני משתלט על כדור שאיבדה הגנת מכבי חיפה, מוסר אחורה ליניב אברג'יל שבועט לשער, דוידוביץ' עוצר.

דקה 18 - 0:1 למכבי חיפה. בנאדו מתחיל התקפה ושולח קדימה את גוסטבו בוקולי. הברזילאי מוסר קדימה לאלון חרזי שפורץ לתוך הרחבה ומוסר לקטן. קטן דוחק את הכדור פנימה.

דקה 19 - 0:2 לחיפה. עוד התקפה מתפרצת שמתחילה אצל בוקולי, כשהפעם הוא מרים בעצמו כדור לשלומי ארבייטמן, שנוגח מקרוב פנימה.

דקה 23 - 0:3 לחיפה. ושוב זה גוסטבו בוקולי עם עוד התקפה מצד ימין, הפעם הוא שולח מסירה קצרה אל תוך הרחבה אל יניב קטן, שמטעה שחקן הגנה ובועט לשער.

דקה 30 - קונדופוני חוטף כדור לאולארה ופורץ לכיוון השער, בנאדו מגיע בזמן כדי לבלום ולהרחיק לקרן.

דקה 39 - 0:4 לחיפה. הגנת סכנין מאבדת כדור ברשלנות, זנדברג ממהר לנצל את ההזדמנות, חוטף את הכדור, פורץ לכיוון השער ומכניע את מאיר כהן.

דקה 41 - יניב קטן מטעה שני שחקנים על סף הרחבה ומכניס לשלומי ארבייטמן, שבועט מקרוב מעל למשקוף.

דקה 66 - שתי התקפות מסוכנות של מכבי חיפה, של קטן מימין וארבייטמן משמאל, נבלמות אצל הגנת סכנין.

דקה 74 - ליאור רפאלוב מכניס כדור ליניב קטן אל תוך הרחבה. קטן מסתובב ובועט, מאיר כהן הודף.

דקה 92 - 1:4 לחיפה. הירוקים כבר מחכים לשריקת הסיום ופיטו מנצל את השאננות שלהם כדי לגנוב כדור, לפרוץ כדור ולהפתיע את דוידוביץ' מרחוק.

הרכב מכבי חיפה: דוידוביץ', קייסי, בנאדו, אולארה, חרזי
(סבן, 50), גזל, דירסאו, זנדברג (רפאלוב, 56), בוקולי, קטן, ארבייטמן (בן בסט, 69).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, גנאים, דנן, בוגדן, חסארמה, רבאח, תייר, פיטו, סואן, קונדופוני (קסום, 80), אברג'יל (זבידאת, 68)

זפרן: "אסור לשפוט אותנו לפי המשחק הזה"

מאמנה של מכבי חיפה רוני לוי, אמר בסיום המשחק ל"שבת של כדורגל": "אני תמיד שמח לנצח, גם כשהחצי השני לא כל כך טוב. אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו ולנצח, זה תמיד כיף לנצח משחק ראשון. אנחנו קבוצה חזקה, אבל יש לנו עוד איפה להשתפר. נמשיך לעבוד קשה ולנצח".

יניב קטן: "המשחק היה בשבילנו קל היום. בכל מקרה, לא צפויים משחקים קלים העונה, יש הרבה קבוצות שהתחזקו. אני כרגע שחקן של מכבי חיפה עד סוף העונה ואני אעשה את זה בשמחה. אני מקווה שנמשיך בשבוע החלומי גם עם הנבחרת".

מאמן בני סכנין מומי זפרן: "אחרי עשרים הדקות הראשונות התפרקנו וחיפה גמרה את המשחק בתשע דקות. במחצית השניה נראנו אחרת. כמובן שעשינו טעויות, אבל צריך לזכור שבהרכב רק ארבעה שחקנים שיחקו בשנה שעברה. אסור לשפוט אותנו לפי משחק מול מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully