וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי וארסנל מדברות ברביעיות

25.8.2005 / 0:15

האלופה וסגניתה התפוצצו על ווסט ברום ופולהאם. 90 דקות לבן חיים ב-0:2 של בולטון על ניוקאסל

המחזור השלישי הגיע, ונראה כי צ'לסי וארסנל מתחילות להתחבר. אמנם לא מדובר באריות הליגה, אבל שתי הרביעיות שהבקיעו האלופה וסגניתה מסמלות משהו להמשך.

צ'לסי אירחה בביתה את ווסט ברומיץ' וניצלה טעות של הגנת האורחים בשביל לעלות ליתרון מרגלו של למפארד. ג'ו קול בשער יפה שתי דקות למחצית העלה את המיליונרים ל-0:2. דידייה דרוגבה הבקיע שער שני תוך שלושה ימים בדקה ה-68, ולמפארד הוסיף את השני שלו בדקה ה-81 בכדי לקבוע 0:4. צ'לסי כבר מוליכה עם מאזן מושלם של נקודות.

ארנסל - פולהאם 1:4

התותחנים התחילו רע את המשחק שלהם בהייבורי נגד פולהאם אחרי שלורן החמיץ פנדל בדקה ה-8, וראה מאוחר יותר את ינסן מעלה את האורחת הצנועה ליתרון בדקה ה-22. סיגאן חיפה על חברו הצרפתי כשהשווה בדקה ה-32. הנרי חזר להבקיע בצמדים (53, 82) לפני שסיגאן השלים צמד פרטי וקבע 1:4 לקבוצה של ארסן ונגר.

בולטון - ניוקאסל 0:2

טל בן חיים השלים 90 דקות בנצחון הראשון של בולטון העונה על ניוקאסל, 0:2, והוכיח לגרנט ולכל מי שחשב אחרת שהוא בריא כמו שור. שני שחקנים עמדו במרכז המשחק הזה. אחד שאמור אולי להגיע לניוקאסל בשם מייקל אוואן, ואחד שעשוי לעזוב את בולטון בשם סטיליוס ג'יאנקופוליס. היווני האהוד בריבוק סטדיום מחוזר מזה זמן על ידי ליברפול, שהניחה היום הצעה נוספת עבורו. סטיליוס כבש את השני של בולטון בדקה ה-50, אחרי ה-0:1 של דיוף בדקה ה-37. גראהם סונס נראה חיוור כמו קבוצתו כשבקופתו נקודה אחת מ-3 משחקים. אחרי עונה מאכזבת ופתיחה כזו, נראה כי ימיו של הסקוטי ספורים.

במשחק נוסף החמיצה טוטנהאם הזדמנות להיצמד לאחותה הלונדונית בפסגה, אחרי שסיימה את משחקה מול בלקבורן ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully