וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נלחם בתדמית הנובוריש

24.8.2005 / 11:48

מאמן צ'לסי, שתארח הערב את ווסט ברומיץ' אלביון: "זה לא הוגן. יש שחקנים יקרים יותר בקבוצות אחרות". ארסנל מחכה לפולהאם

היום ייערכו שני משחקים במסגרת הליגה האנגלית. ארסנל תנסה להתאושש משער ההפסד המצחיק של דידייה דרוגבה מצ'לסי, כאשר תארח את פולהאם בהייבורי. אשלי קול אמר בנושא כי "ניצחון יחזיר אותנו לעניינים". עם הפסד ותיקו בשני המחזורים הראשונים, פולהאם תנסה לקלקל ולפחות להכפיל את מאזן הנקודות שלה. דניס ברקהאמפ, שיעבור מבחן כשירות לפני המשחק, בספק.

במשחק נוסף, צ'לסי תנסה לשמור בבית על מאזן מושלם ולצבור ניצחון שלישי רצוף (שוב 1:0 קטן?), כאשר תארח את ווסט ברומיץ' אלביון. ערב המשחק התייחס המגן הצרפתי וויליאם גאלאס לניצחון ביום ראשון על ארסנל ועקץ: "הזמן שלהם נגמר. העתיד שייך לצ'לסי". מאמן האלופה האנגלית, ז'וזה מוריניו, דווקא בחר להתייחס לטענות לפיהן קבוצתו קונה את התארים שלה בזכות הכסף של אברמוביץ'.

"אני לא אוהב את התדמית הזאת, כי היא לא הוגנת", אמר מוריניו. "תדמיינו את המשכורת של אסיין בחמש השנים הבאות, ותבדקו זאת לגבי שחקנים בריאל מדריד או באיירן מינכן, ותראו מי יקר יותר. אני מבטיח שיש שחקנים הרבה יותר יקרים. צ'לסי יכולה למכור עכשיו שחקנים. ליון משלמת לנו את המשכורת של טיאגו, ואינטר משלמת לנו את המשכורת של ורון. דברים השתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully