וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום מבית על גל פרידמן

עדי רובינשטיין

18.8.2005 / 8:20

האח הצעיר של מדליסט הזהב מתכונן לבייג'ינג 2008 ומצהיר: "בעבר הייתי יריב אימונים, אבל אתחרה נגדו על הכרטיס"

במהלך סוף השבוע יגיעו לארץ עשרת הגלשנים הראשונים מדגם ניל פרייד, שישמשו את הגולשים כהכנה לאולימפיאדת בייג'ין 2008. בין אלו שיקבלו את הדגמים החדשים נמצא לא רק האלוף האולימפי מאתונה, גל פרידמן, אלא גם אחיו הצעיר, יובל, 25, שמתכוון להתחרות עם אחיו על הכרטיס למשחקים בעוד שלוש שנים.

פרידמן הצעיר לא היה תמיד פריק של ספורט תחרותי. השינוי הגיע כשקפץ מסירת הצלמים במרינה של גליפדה אל המים, כדי לחגוג עם אחיו את הזכייה במדליית הזהב. "באותו רגע ידעתי שבעוד ארבע שנים אני אהיה בבייג'ין", הוא אומר, "הגעתי למסקנה שאני רוצה לתת לעצמי את הצ'אנס. התפללתי שהדגם יתחלף מהמיסטרל לניל-פרייד, וידעתי שאז יהיה לי סיכוי".

על שיתוף הפעולה עם אחיו, שיהפוך ללא ממש טבעי ברגע שיהפכו למתחרים, הוא אומר: "אשמח אם גל יעבוד איתי כמו שהוא עבד איתי עד עכשיו. בעבר הייתי יריב האימונים שלו, וגם עכשיו אני אשמח לעבוד איתו ועם המאמן האמריקאי, מייק גרבהרט. הוא יעזור לי בהרבה דברים, אבל אין לי ספק שבגלל שאנחנו מתחרים על הכרטיס היחיד ל-2008, אם ייווצר מצב שאני והוא נתחרה באותה תחרות, הוא יתייחס אליי כמו לאויב הכי גדול שלו ויגיד לי: 'עוף, עוף מפה', וכאלה".

על סיכוייו לנצח את אחיו, מוסיף יובל: "ברור שיהיו עוד מתחרים וברור לכולם שזה לא אני נגד גל. אבל מעל הכל חשוב שאנשים יבינו שאני לא גימיק, שאני כאן בשביל להישאר. אם לא הייתי מאמין שאני יכול לנצח אותו, לא הייתי נכנס לסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully