וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם 2

13.8.2005 / 21:10

אחרי רדתו של איל ברקוביץ' מהבמה האנגלית, פתח יוסי בניון את הקריירה שלו בווסטהאם עם בישול כפול וניצחון 1:3 על בלקבורן: "נהנתי מכל רגע". 90 דקות לבן חיים

הליגה האנגלית פתחה היום (שבת) את עונת 2005/06 בסימן המרדף אחרי צ'לסי ואברמוביץ'. הנקודה הישראלית החיובית, היתה הופעת הבכורה של יוסי בניון בהרכב ווסטהאם, בניצחון 1:3 על בלקבורן. יוסי בישל צמד, ושותף במשך 90 דקות. אתר האינטרנט של ווסטהאם פרסם סקר לבחירת איש המשחק, בו מוביל בניון.

בניון אמר למשה גוזגל מספורט 5:"הייתה אווירה מדהימה, זה תענוג לשחק באצטדיון כזה. המחצית השנייה שלנו הייתה הרבה יותר טובה. נהניתי מכל רגע, התרגשתי מעט בהתחלה אבל לאט לאט התרגלתי לקצב המהיר והתחלתי לבוא לידי ביטוי".

"אני מאוד מאושר וזו הרגשה טובה", הוסיף בניון, "יש לנו עוד הרבה מה לעשות כדי להמשיך ולהצליח. זה תענוג לשחק ליד חלוץ כמו טדי שרינגהאם, שגם בגילו עושה את הדברים כמו שצריך ועוזר לך להיכנס למשחק. נהניתי יותר מהבישול של השער השני ומתחושת הניצחון באצטדיון הביתי".


טל בן חיים ובולטון סיימו בתיקו 2:2 באסטון וילה. פרגוסון והיונייטד פתחו את העונה בניצחון 0:2 בחוץ מול אברטון. אלופת אירופה חזרה להיות ליברפול האפרורית של הליגה, עם 0:0 מול עשרה שחקנים של מידלסברו. צ'לסי וארסנל תשחקנה מחר.

ווסטהאם - בלקבורן 1:3

יוסי בניון פתח בהרכב ווסטהאם במשחק הבכורה שלה לעונת 2005/06, ולעיני הקהל הביתי באפטון פארק. הפטישים סיימו את משחקם הראשון בניצחון 1:3, מה שעשוי לתת המון תקוה והתלהבות לקבוצה, שנחשבת מהמועמדות לירידה בחזרה לליגת המשנה. המנג'ר פארדיו פתח גם עם שרינגהאם בהרכב, והחלוץ בן ה-40 מצא את הרשת אחרי בישול של הקשר הישראלי, שהשלים בכורה נהדרת בת 90 דקות.

בלקבורן כבשה את שער היתרון בדקה ה-18. פדרסן שלח כדור רוחב, ואנדי טוד המשיך פנימה מ-16 מטרים. אחרי השיוויון של שרינגהאם (46), הגיעו הדקות של ווסטהאם. מתיו אתרינגטון מסר לנייג'ל ריאו קוקר, שבעט מ-20 מטרים לרשת, 1:2 לפטישים. אתרינגטון היה זה שכבש את השלישי, בדקה ה-80, אחרי הבישול השני של הילד מדימונה. פול דיקוב האורח הורחק בדקה ה-81.

בניון יכול לסכם בחיוך בכורה נהדרת. אחרי הגמגום במשחקי האימון לפני פתיחת העונה, הוכיח הקשר את עצמו לעיני הקהל הביתי כבר במשחק הראשון. המנג'ר פארדיו נוכח לדעת כי לא רק שהוא יכול לשחק עם בניון ושרינגהאם יחד, אלא זה אפילו כדאי.

אסטון וילה - בולטון 2:2

טל בן חיים שיחק 90 דקות במשחק התיקו 2:2 של בולטון באסטון וילה, במשחק שכל השערים בו הובקעו ב-8 הדקות הראשונות של המשחק.

בן חיים פתח בהרכבה של בולטון, שראתה את הוילה חוגגת כבר בדקה ה-4, משער של חלוץ הרכש קווין פיליפס. ארון יוז היה זה שהגביה, ופיליפס שלח את הוילה לחגוג בנגיחה. לא חלפו שתי דקות, ובולטון מצאה את השיוויון אחרי שראדי ג'אהידי השאיר את קווין דייוויס מול השוער, 1:1.

60 שניות עברו, גארי ספיד הגביה כדור קרן לזכות בולטון, ואיוון קאמפו קבע מהפך, 1:2. נגמר? לא ולא. שון דיוויס השווה ל-2:2 בדקה ה-9, אחרי בישול של פיליפס. מרגע זה, שיחקו הקבוצות עוד 81 דקות של כדורגל, אבל שערים נוספים לא נכבשו, למרות שליטה מוחלטת של בולטון שבעטה 13 בעיטות לשער וילה, מול 3 בלבד למארחת.


לפני הסיום ספג בן חיים כרטיס צהוב, אחרי עבירה קשה על גארת' בארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מידלסברו - ליברפול 0:0

אלופת אירופה פתחה עונה חדשה בזירה המקומית, אבל בליברפול כמו בליברפול אין חדש. 16 שנים מאז האליפות האחרונה של האדומים, ירדה חבורתו של רפא בניטז עם 0:0 מאכזב ממשחק החוץ במידלסברו.

איגביני יעקובו ערך את הבכורה שלו במידלסברו לצידו של ג'ימי פלויד הסלבנק, אבל אפילו מרק וידוקה שנכנס כמחליף לא עזר לבורו, שאיבדה בדקה ה-74 את הוגו אייאוגו שהורחק.

ליברפול שלטה במשחק לכל אורכו, אבל גם הופעות הבכורה של בודווין זנדן ומוחמד סיסוקו לא הספיקו לכיבוש. מילאן בארוש, שדובר כל הקיץ על עזיבתו, נכנס כמחליף בדקה ה-67. הוגו אהיוג הורחק בדקה ה-75, אחרי שהכשיל את ג'רארד בדרך לשער. בדקות הנותרות סגרה בורו חזק בהגנה והשיגה את הנקודה שרצתה.

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 2:0

במשחק מוקדם ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2 בגודיסון פארק את אברטון. חניכיו של דייויד מויס, שהפסידו בבית באמצע השבוע 2:1 לויאריאל במוקדמות ליגת האלופות, המשיכו את הפתיחה ברגל שמאל. אלכס פרגוסון פתח עם ניצחון חוץ יוקרתי, אדוין ואן דר סאר הותיק ערך בכורה ללא ספיגת שער.

בדקה ה-43 עלו השדים האדומים ליתרון, אחרי שאושה הגביה כדור עומק של ווין רוני, ורוד ואן ניסטלרוי כבש את שער הבכורה של העונה, 0:1. עם פתיחת המחצית השניה סגרה מנצ'סטר את המשחק עם שער שני. הבלם ג'וזף יובו, בטעות נוראית, מסר את הכדור לשערו, ו-וויין רוני השתלט עליו כדי לגלגל מקרוב לרשת החשופה, 0:2.

שאר משחקי המחזור הראשון:

פורטסמות' - טוטנהאם 2:0
אנדי גריפין העלה את התרנגולים ליתרון משער עצמי בדקה ה-45. ג'רמיין דפו כבש את השני בדקה ה-64. אדגר דאווידס לא היה בסגל ויחכה עם משחק הבכורה שלו.

סנדרלנד - צ'רלטון 3:1
צ'רלטון עלתה ליתרון בדקה ה-11, משער של דארן בנט בבעיטה מ-16 מטרים. אנדי גריי השווה בדקה ה-31, אחרי שהמשיך מקרוב בעיטה של דין וויטהד שנהדפה על ידי שוער צ'רלטון, סטפאן אנדרסן. דארן אמברוז הורחק בדקה ה-55, אבל דווקא צ'רלטון היתה זו שעלתה ליתרון כעבור 7 דקות. דין וייטהד ביצע עבירה על ג'רום תומאס 25 מטרים מהשער. דני מרפי בעט כדור מצוין לרשת, 1:2 לאדומים, כשבנט השלים צמד בדקת הסיום, 1:3 לצ'רלטון.

תוצאות נוספות:
פולהאם - בירמינגהאם 0:0
מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 0:0

מחר:
ארסנל - ניוקאסל
וויגן - צ'לסי

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully