וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד המאה

3.8.2005 / 9:10

מיאמי התחזקה באנטואן ווקר, ג'ייסון וויליאמס ופוזי בטרייד הגדול בהיסטוריה, שבו היו מעורבות חמש קבוצות ו-13 שחקנים

דבר כזה עוד לא היה: סופר-אקסטרה-מגה-טרייד, במסגרתו יועברו 13 שחקנים בין חמש קבוצות שונות, פתח את עונת ההחתמות של השחקנים החופשיים ב-NBA הלילה.

אז איפה להתחיל? אחרי שמיאמי החתימה את שאקיל אוניל על הארכת חוזה של 100 מיליון לחמש שנים, היא מצרפת לשורותיה את אנטואן ווקר, שיגיע מהבוסטון סלטיקס. כמו כן יגיעו מממפיס הרכז ג'ייסון וויליאמס והפורוורד ג'יימס פוזי, יחד עם אנדרה אמט. הגריזליס יקבלו את אדי ג'ונס ממיאמי. לפני שווקר נשלח להיט, הוא חתם עם בוסטון על חוזה חדש של 53 מיליון דולר לשש שנים.

הזכויות על רוברטו דואנייאס הספרדי יועברו מניו אורלינס למיאמי. גרג אוסטרטג חוזר ליוטה דרך ממפיס, בעקבות טרייד אחר, שהעביר אותו ואת בובי ג'קסון לממפיס בתמורה לבונזי וולס שעבר לקינגס. בוסטון תקבל מיוטה את קרטיס בורצ'ארדט וחבילה נוספת - קווינטל וודס הבעייתי, הזכויות על הספרדי אלברט מיראלס, שתי בחירות דראפט וקצת מזומנים. את הפקג' הזה היא תקבל ממיאמי. ניו אורלינס תקבל את רסואל באטלר מההיט ואת קירק סניידר מיוטה. הגריזליס מקבלים, בנוסף לאדי ג'ונס, את ראול לופז מהג'אז.

"עשינו הרבה טריידים, אבל בסופו של דבר קיבלנו שלושה שחקנים מצוינים", אמר פאט ריילי, נשיא ההיט. "אנטואן ווקר הוא אחד השחקנים הכי רב-גוניים שיש בליגה, והוא יעזור לנו מאוד".

החמישייה של מיאמי תהיה ג'ייסון וויליאמס, דווין וויד, ווקר, יודוניס האסלם (שחתם על הארכה של חמש שנים בתמורה ל-30 מיליון דולר) ושאקיל. פוזי יגבה את ווקר מהספסל, ויוסיף לקבוצה מימד הגנתי.

ראוי לציין שבטריידים קבוצות צריכות להתאים חוזים, וזו הסיבה שמיאמי קיבלה כל כך הרבה שחקנים, מכיוון שאדי ג'ונס ירוויח 30 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. כמו כן, ווקר התעתד לעזוב את בוסטון בכל מקרה, אז במהלך הזה, הסלטיקס לפחות הרוויחו משהו.

זהו הטרייד הגדול ביותר בהיסטוריה של הליגה, ראשון לטרייד שהעביר את פטריק יואינג מהניקס לסיאטל בשנת 2000, וכלל 12 שחקנים.

קצת סדר בבלגאן

מה הן יקבלו?

מיאמי - אנטואן ווקר (מבוסטון), ג'ייסון וויליאמס, ג'יימס פוזי, אנדרה אמט (מממפיס) וזכויות על רוברטו דואנייאס (מניו אורלינס)

בוסטון - קרטיס בורשארדט (מיוטה), קווינטל וודס, זכויות על אלברט מיראלס, שתי בחירות דראפט (ממיאמי),

ניו אורלינס - רסואל באטלר (ממיאמי), קירק סניידר (מיוטה)

יוטה - גרג אוסטרטג (מממפיס)

ממפיס - ראול לופז (מיוטה), אדי ג'ונס (ממיאמי)


חדי העין בטח שמו לב שניו אורלינס לא ויתרה על אף שחקן תחת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully