וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יוצג ביום שני

אשר גולדברג ואוריאל דסקל 'הארץ' בשיתוף

23.7.2005 / 10:00

הרכש החדש של "הפטישים" יוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת. בניון כועס על הביקורת שהטיח בו מנג'ר בולטון סם אלרדייס

יוסי בניון ערך ביום שישי את האימון הראשון בווסטהאם, אחרי שביום חמישי קיים אימון אישי במשך שעה וחצי עם מאמן הכושר של הקבוצה.

המועדון פירסם הודעה לתקשורת בה הוא מזמין את כלי התקשורת האנגלים להצגה הרשמית של השחקן במסיבת עיתונאים רשמית שתיערך ביום שני, ובה ישתתף גם המאמן אלן פארדיו.

אתרי האינטרנט בסוף השבוע נתנו ליוסי מקום של כבוד. אתר פיפ"א הקדיש את עמוד "שחקן השבוע של פיפ"א" לבניון, ובו הוא מגיש פרופיל מכובד של השחקן. גם אתר האינטרנט של ה'סאן' נותן ליוסי כבוד: תחת הכותרת "איזה גול" יכולים הגולשים להיכנס ולצפות בשני שערים נפלאים של יוסי. "בארצו בה הוא נחשב לגיבור, מכנים את השחקן 'היהלום'", נכתב באתר.

"אני בכלל לא רוצה להתווכח עם הדברים של אלדרייס", הגיב בניון כשנשאל לגבי הביקורת שהטיח בו מנג'ר בולטון ("בניון חתם בווסטהאם בשביל הכסף"). "יכול להיות שהדברים שלו באים מתסכול שלא חתמתי בקבוצה שלו. אין לי שום דבר נגד בולטון.

"בלונדון לא הבטיחו לי כסף גדול יותר. ההיפך הוא. אם הייתי משחק בבולטון, הייתי מרוויח הרבה יותר כסף מאשר בווסטהאם. בסך הכל ווסטהאם תקועה לי יותר בלב, רציתי לשחק שם ואני שלם עם ההחלטה שלי. אני כבר סופר את השעות עד לאימון הראשון עם החברים החדשים שלי שמעכשיו הם יהיו אתי לכל אורך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully