וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אראה שאני ראוי לליגת האלופות"

תומר לוי, הארץ בשיתוף

13.7.2005 / 7:19

ויקטור אורמזבאל, שחתם על חוזה לשנה במכבי חיפה. "ידיעות": חיפה הציעה לקטן 1.5 מיליון דולר לחמש שנים

הקשר הארגנטינאי, ויקטור אורמסבל, חתם אתמול (שלישי) על חוזה לעונה אחת בקבוצה. לחיפה גם אופציה להארכת חוזהו של השחקן בשלוש שנים נוספות.

אורמזאבל בן ה-21 הושאל לעונה אחת מקבוצתו בוקה ג'וניורס. לחיפה אופציה לרכישת כרטיסו בתום העונה. היום ימריא אורמזבאל להולנד ויצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה. הבלם פדריקו ליאון שהגיע עם אורמזבאל לישראל, ישוב מחר בבוקר לארגנטינה ולא ישחק בקבוצה.

מכבי חיפה ניצחה במשחק אימון את פ.צ. טרוידאן הבלגית בתוצאה 0:2. עידן טל העלה את האלופה הישראלית ליתרון בבעיטת עונשים מ-11 מטרים. יניב קטן סיים פריצה באגף שמאל ברשת הבלגית, וחיפה השלימה ניצחון ראשון במחנה האימונים.

על פי "ידיעות אחרונות", הציעה מכבי חיפה ליניב קטן חוזה בן חמש שנים, בו ישתכר כ-300 אלף דולר לעונה. ההצעה עלתה בימים האחרונים בשיחות עם אביו של החלוץ.

"אני יודע שזה מועדון גדול" (תומר לוי, הארץ)

אורמסאבל אמר אתמול כי הוא שמח להיות חלק ממועדון גדול שיטול חלק בליגת האלופות. "אני שמח להיות חלק רשמי של מכבי, אני יודע שזה מועדון גדול. אני כבר מצפה למשחקים בצ'אמפיונס, אני כבר רוצה להוכיח שאני שחקן ראוי למעמדים כאלה".

בשלב זה אין התקדמות בנוגע לבלם מתיאס סילבסטרה. השחקן נמצא בסגל הסופי של בוקה ג'וניורס ובשלב זה הוא לא משוחרר. לפיכך, ייצטרך המאמן רוני לוי לקבל החלטה האם הוא מנסה להביא בלם אחר או משאיר את ווסקלי גונזאלבס.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נפגש אתמול עם הספונסר של הפועל פתח תקוה, מאיר שמיר. בפגישה נרשמה התקדמות בנוגע להעברתם של שלומי ארבייטמן, קלמי סבן ואדורם קייסי. שמיר דרש פיצוי כספי ובחיפה מעוניינים להעביר בתמורה מספר שחקנים, ביניהם השוער אמיר אדרי וגונזאלבס, במידה וישוחרר. בשלב זה אין עדיין הסכמה סופית בין שחר לשמיר, אך פגישה נוספת אמורה להיערך בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully