וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל: "אני לא מפחד להגיד הכל בפנים"

5.7.2005 / 20:49

השייט אודי גל התארח בצ'אט בוואלה! וסיפר על המאבקים עם הועד האולימפי, על המשך הקריירה וגם על המכביה

אודי גל, סגן אלוף אירופה בשיט מפרשיות 470, התארח הערב (שלישי) בצ'אט בוואלה! וסיפר על הענף, על המאבקים עם הוועד האולימפי, על השותף, גידי קליגר ("הוא החצי היותר מוכשר בינינו"), הקולגה, גל פרידמן וגם על המכביה, בה הוא נוטל חלק בוועד המארגן.

גל התייחס לפרשת "סגל היהלום", לפיה מתכוון הוועד האולימפי להקשיח את תנאיהם של הספורטאים המובחרים להיכנס לסגל: "יש הרגשה שהוועד תפס טרמפ על החוקים ועל הכסף שנתרם. יש לנו חילוקי דעות ואנחנו מקווים שנוכל לפתור אותם בעתיד". הוא התבדח כשנשאל על המענק שניתן בסך 3000 שקלים למדליית זהב, סכום המוענק לספורטאים עם שני ילדים: "גל פרידמן אמר שבמקום לעשות ספורט שולחים אותנו לעשות ילדים. אולי הגיע הזמן להתקשר, סוף סוף, למאהבות העבר, ולשאול אם יצאה תועלת מזה".

גל סיפר על התדמית הלוחמנית שנוצרה לו בתקשורת בעת האחרונה: "אני לא מפחד להגיד הכל בפנים ועושה זאת כשאני מרגיש צורך. גידי הוא ההיפך ממני, וזו הסיבה, אולי, שאנחנו מסתדרים מצוין".

על חוסר החשיפה המספק של הענף אמר גל: "אנחנו מודעים לכך שקשה לצלם אותנו. מי ששוהה בים ורואה אותנו מרגיש את החוויה, אבל זה לא ספורט טלוויזיוני, וזו הסיבה העיקרית שאנחנו לא מקבלים מספיק חשיפה. זו שאלה של ביצה או תרנגולת, התקשורת צריכה לפרגן יותר ואנחנו מבחינתנו צריכים הסברה טובה יותר". על הסכסוף עם ורד בוסקילה וניקה קורניצקי אמר גל: "גידי ואני פגועים מהן, וכשאתה פגוע ממישהו, פירושו של דבר שאכפת לך ממנו ושאתה אוהב אותו. אנחנו אוהבים אותן, אבל הן יודעות שאנחנו כועסים". על המשך הקריירה אמר: "כל עוד יהיה לי כח לקום בבוקר וללכת לים, אעשה זאת".

"המכביה היא הזדמנות להראות שיש פה חיים נורמאליים"

גל הוא חבר בוועדת הספורטאים המייעצת למכביה ה-17. הוא נוטל חלק בהסברה וישתייך גם לצוות שיחלק מדליות. למרות היותו איש הפועל ("כל פעם שאבא שלי שומע שאני במכביה הוא מדליק סיגריה"), הוא לוקח את האירוע כמשימה לאומית: "אני חושב שיש לנו הזדמנות מצויינת להראות לעולם שיש פה אורח חיים נורמאלי. המטרה העיקרית היא שהספורטאים הללו יחזרו לארצותיהם ויהיו מהופנטים מכמה נפלאה מדינת ישראל. יש לנו פה ים שזמין 365 יום בשנה. לא בטוח שהם יודעים את זה. בגרמניה וברחבי אירופה שואלים אותי כל הזמן על ישראל, ואין הזדמנות טובה מזו להוכיח".

גל סיכם: "חשוב לפרגן למכביה, גם באמצעי התקשורת. מהרבה בחינות אני מרגיש שהמכביה והספורט האולימפי נמצאים באותו סיר, ומקבלים סיקור משני בלבד בתקשורת. מדובר פה על תחרות חשובה ביותר, לא רק עבורנו אלא עבור כל היהודים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully