וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון הולכת על השילוב הישראלי

30.6.2005 / 17:24

באנגליה מדווחים על רצונו של אלרדייס לאחד את בניון עם בן חיים שמצפה להארכת חוזהו. בינתיים נפגש זהבי עם ראסינג

נראה כי סאגת יוסי בניון מתחילה להתקרב לסיומה. באנגליה התפרסמו דיווחים לפיהם המנג'ר של בולטון, סאם אלרדייס, מאוד מעוניין לאחד את בניון עם הישראלי שכבר משחק אצלו בקבוצה, טל בן חיים. על פי הדיווחים, בולטון תהיה מוכנה להוציא כ-3 מיליון יורו על הקשר, אך לא הרבה מעבר לכך משום שאלרדייס כבר הוציא סכומים לא מבוטלים על החתמת אל חאדג'י דיוף והבאתו הצפויה של אוליבייה דאקור בן ה-30 מרומא (עלותו מוערכת בכמיליון יורו). פ.ק. מוסקבה כזכור, כבר היתה מוכנה להוציא 4 מיליון יורו על הקשר, אך בניון לא היה מעוניין לשחק ברוסיה ולכן העניין נתקע.

בינתיים העביר המנג'ר אלרדייס מסר כי הוא מעוניין להאריך את חוזהו של טל בן חיים במועדון, כך מגלים משה גוזגל ועמית קרן מאתר "ספורט 5". לבלם הנבחרת חוזה לשלוש שנים בקבוצה, הכולל סעיף שקובע כי במידה והוא שותף ביותר מ-20 משחקים בעונה החולפת בפרמיירשיפ, החוזה נפתח ומשכורותו משודרגת ל-12 אלף פאונד לשבוע, כמעט 100 אלף שקלים.

אלרדייס כנראה היה מרוצה מתיפקודה של חוליית ההגנה, מכיוון שלצד הישראלי הוא מעוניין להאריך גם את חוזהו של ניקי האנט. חברים אחרים בחולייה האחורית, השוער יוסי יאסקליינן והמגן ראדי ג'יידי, כבר חתמו על חוזים לעונה הבאה. "אמרתי כבר בתחילת העונה כי אני רוצה לסגור את החוזים הללו, לפני שאני עושה כל דבר אחר. משום מה זה התעכב עד עכשיו", אמר אלרדייס.

בעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" האנגלי, מדווחים כי אלרדייס לא מתכוון לצאת למחנה האימון של הקבוצה בשוייץ, על מנת לסגור את כל הפינות בבניית הקבוצה לעונה הבאה. עוד כותבים שם, כי "בניון היה השחקן המפורסם ביותר בישראל, עד שטל בן חיים החל ליצור לעצמו שם בבולטון. השניים אחראים על הקמפיין המצויין של הנבחרת במוקדמות הגביע העולמי".

גם זהבי בעניין (טביב זליקוביץ', הארץ)

טביב זליקוביץ' מ"הארץ" מוסיף כי אמש קיבל סיפור מכירתו של יוסי בניון תפנית נוספת שמרמזת על מעבר צפוי לפרמיירליג. פיני זהבי ורונן קצב נפגשו אתמול עם נשיא ראסינג סנטאנדר, חוסה מנואל הוארטה, והציעו לקנות את כרטיסו של השחקן.

זהבי וקצב נפגשו עם הוארטה ב-10 בבוקר שעון ספרד. בפגישה דובר על נחישותו של בניון לעזוב את סנטאנדר. הוארטה סיפר כי כרגע אין קבוצות שהגישו הצעות. כאמור, זהבי את קצב הודיעו לו שהם מוכנים לרכוש את הכרטיס.

"קיבלנו הצעה מהסוכן של יוסי בניון ופיני זהבי לרכוש את בניון", אמר אתמול הוארטה ל"ספורט הארץ". "פיני זהבי מעוניין להעביר את בניון לקבוצה אחרת, כנראה באנגליה. ההצעה שהם הגישו מעניינת מאוד ולצערי לא אוכל לנקוב במספרים".

מלבד בולטון, ידוע כי גם ליברפול, טוטנהאם וניוקאסל קושרו בעבר לבניון, אך ההצעות שהגישו לסנטאנדר היו "מגוחכות" לפי הוארטה, שרומז כי המחיר שהציע לו זהבי גבוה הרבה יותר מההצעות של הקבוצות האנגליות. "אוכל לומר שההצעה של זהבי היתה נמוכה יותר מזו של פ.ק מוסקבה, שעמדה על 4 מיליון יורו, אבל הוא מתקרב לשם".

הוארטה אישר כי סנטאנדר תנסה למכור את הישראלי. "סנטאנדר מעוניינת למכור את השחקן", אמר הנשיא, "במיוחד אם פיני זהבי יהיה מוכן להעלות את המחיר הראשוני שהגיש עליו". הוארטה הדגיש כי סנטאנדר מודעת לכך שבניון לא מעוניין לשחק יותר בקבוצה, ודיבר על כך שבמועדון מצפים למכור אותו. "אנחנו נשמח למכור אותו בגלל שאנחנו מבינים שהשחקן הגשים את עצמו בסנטאנדר. נשתדל לא לעמוד בדרכו, אבל נשמור על האינטרסטים של המועדון".

בניון אמר כבר שלשום כי הוא בטוח שבסופו של דבר תימצא הדרך הראויה בה יעזוב את סנטאנדר, ואין לו כוונה לעבור לכל קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully