וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נדיה קומנצ'י היתה פעם קטנה

תמי אייזנברג

26.6.2005 / 16:10

אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים לילדות קטנות חתמה את עונת התחרויות. אלנה זמליצ'יקובה, מדליסטית אולימפית, תגיע למכביה

ביום שבת נערכה אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים לבנות לדרגות הקטנות בישראל. כבר מגיל קטן משקיעות הילדות את מירב ומיטב מרצן כדי לנסות ולהיות נדיה קומנצ'י בעתיד.

אליפות ישראל, שנערכה השנה בוינגייט, נפתחה בבוקר עם הקטגוריה לדרגות הכי קטנות שהן ה' ו-ד'. אלופת ישראל בדרגה ה' היא טל פיינגולד מהפועל תל אביב, ובמקום השני זכתה אנבל אלייזה מדוושנים רעננה. במקום השלישי זכתה מאיה ארדיטי גם היא מדוושנים רעננה.

כמו כן זכתה קבוצת דוושנים רעננה במקום הראשון הקבוצתי, הפועל תל אביב במקום השני ובמקום השלישי הפועל ראשון לציון.

אלופת ישראל לדרגה ד' היא ירדן צינדר מהפועל תל אביב. סגניתה היא אביב כוכבי ממכבי קרית אונו ובמקום השלישי סיימה נטליה אוריינו מדוושנים רעננה. במסגרת הקבוצתית זכתה הפועל תל אביב במקום הראשון, רעננה במקום השני ומכבי קרית אונו במקום השלישי.

בצהרים התחרו הדרגות היותר גדולות – דרגה ג' ודרגה ב'.

אלופת ישראל בדרגה ג' היא עלמה לאוור ממכבי קרית אונו, סגניתה היא נועה מאיר גם היא מקרית אונו, ובמקום השלישי זכתה קים קמינסקי מדוושנים רעננה.

אלופת ישראל בדרגה ב' היא רוני רבינוביץ' מהפועל תל אביב, סגניתה היא איילה קציר מדוושנים רעננה ובמקום השלישי נעמה ברנשטיין מהפועל תל אביב.

בכך הסתיימה עוד עונת תחרויות במסגרת הדרגות הקטנות בהתעמלות מכשירים לשנת 2005.

בעוד כשבועיים יתחילו משחקי המכבייה. תחרויות התעמלות המכשירים תתקיימנה באולם הרב ספורט המפואר בהדר יוסף בימים שלישי ורביעי, ה-12 וה-13 ליולי. ביום חמישי, ה-15 ליולי יתקיים ערב גאלה מיוחד שיישלב הופעות של המתעמלים והמתעמלות הבכירים בארץ, הופעות של קבוצות מרחבי ישראל והופעה מיוחדת של אלנה זמליצ'יקובה מרוסיה, אחת המתעמלות הבכירות ביותר בעולם, בעלת תארים עולמיים וכן שתי מדליות זהב אולימפיות בסידני 2000 על הקפיצות והקרקע.

הכניסה חופשית, כולם מוזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully