וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעפרן: "נכנסתי למשימה שרק מטורף היה לוקח"

28.5.2005 / 19:30

אחרי עונה קשה, ניצחה סכנין את אשדוד 0:2, והבטיחה עונה נוספת בליגת העל. זעפרן: "יש כאן יותר מערך ספורטיבי"

כבר בדקה ה-47 ידעו בעילוט שבני סכנין תמשיך לשנה נוספת בליגת העל. שער מוקדם בדקה ה-7 לאחר טעות קשה מאוד בהגנת אשדוד הוריד מהקבוצה של מומי זעפרן הרבה לחץ, ומשם שייטו שחקניו לחוף מבטחים. כ-4000 אוהדים ועוד אלפים בבתים חיכו לשמוע את הבשורה שיצאה בתום 90 דקות - סכנין שהיתה תלויה בעצמה, ניצחה והבטיחה הישארות.

רבות דובר במהלך השבוע על האפשרות שאשדוד נטולת האינטרס תיפתח רגליים. הקבוצה של יוסי מזרחי אולי לא נתנה לסכנין את המשחק, אבל נראתה נרפית מאוד מן הפתיחה. סכנין ניצלה זאת עד תום, דאגה להתרכז במטרה שלה, והקפיצה את המיגזר.

מומי זעפרן, האיש של גנאים למשימות מיוחדות, הוזנק לקבוצה לאחר פיטוריו של לחמן, ובהופעת הבכורה שלו בליגת העל השיג שני ניצחונות גורליים לעתיד המועדון, ולעתידו שלו. ביחד איתו תנסה סכנין לייצב את עצמה לעונה הבאה, וזה לא יהיה קל. הכוכבים (סואן, סאני, מסודי) עשויים לעזוב. מה שיישאר, זו הגאווה, היו"ר הנאמן, ואולי אולי, גם אצטדיון.

מהלך המשחק

דקה 5 - אוביידה בעט מ-20 מטרים, אבל מאיר כהן קלט.

דקה 7 - רודריגז ניצל אי הבנה בין רחמים ופאפו, גנב את הכדור וגילגל לשער החשוף, 0:1 מוקדם לסכנין.

דקה 20 - התקפה יפה של אשדוד הסתיימה בבעיטה של הולצמן מצד שמאל של הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 48 - אלן מסודי פיצח את מלכודת הנבדל של הגנת אשדוד בכדור עומק מצויין לאלומיידה. מלך שערי סכנין העונה לא התבלבל ומול אסי רחמים בעט לפינה הקרובה. 0:2.

בני-סכנין: מאיר כהן; עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים; נידאל חוג'יראת, תומר אליהו, עבאס סואן, אלן מסודי; קלבר רודריגז, אנגוי אלומיידה.

מ.ס. אשדוד: אסי רחמים; אמיר אלקריף, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול; מאור פרץ, משה אוחיון, אוביידה, דוד רביבו, אלמושנינו; הולצמן

כהן: "הבטחתי למאזן שאשאיר את הקבוצה בליגה"

עבאס סואן אמר לאחר המשחק: "מגיע לנו סוף סוף לשמוח אחרי חודש שלא שיחקנו כמו שצריך. ניצחנו ועשינו טוב על הלב לכולם, ואת הסוף המתוק תמיד זוכרים".

מומי זעפרן: "אני אגיד תודה לאלוהים על הנצחון הראשון והשני. נכנסתי למשימה שרק מטורף היה לוקח. משחקים נגד המובילה והיורדות, אבל האמנתי בכולם. ההישארות של בני סכנין חשובה יותר מהערך הספורטיבי שלה. מאז שאני מאמן הקבוצה 20 אלף נהריינים אוהדים אותה. אסור שהכדורגל יגמר בחיפה. עצם העובדה שיש פה קבוצה שמשלבת יהודים, נוצרים ומוסלמים נותנת הרגשה טובה לתושבי האזור".

יו"ר המועדון, מאזן גנאים: "אני מודה לאלוהים. היתה לי שנה מאוד מאוד קשה, אני לא זוכר תקופה כל כך קשה מזה 13 שנה שאני במועדון. אבל אם הסוף כל כך מתוק אני מאושר".

מאיר כהן: "הבטחתי למאזן שאני אשאיר את הקבוצה בליגה. אחרי הפאדיחה של השבוע שעבר ידעתי שאני אתן הכל. שוב פעם נשארתי בדקה האחרונה בסרט מלחמה. אני מקווה שבעונה הבאה יהיה לי סרט עם סוף קצת פחות מותח".

תומר אליהו: "עשינו את זה בצורה הכי מכובדת שיש. עם קהל כמו היום, ידענו שאסור לאכזב אותם. כל הכבוד לכולם. אני כל כך מותש שאני לא יכול לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully