וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתאים להמשיך עוד עונה"

21.5.2005 / 22:20

ההפסד 3:2 של הפועל ת"א למכבי חיפה, לא הוריד מהביטחון של המאמן, שלא מוכן לותר על הג'וב. החיפאים חגגו אליפות

במחצית הראשונה של המשחק האחרון השנה של האלופה בקרית אליעזר, הירוקים סיפקו לאוהדים שלהם את הסחורה במאת האחוזים עם שלושה שערים של קולואטי (23) ובוקולי (35, 39). מהצד השני, בהפועל ת"א אמרו תודה לאל על התוצאות של יריבותיה לשעבר למאבק נגד הירידה.

השיחרור המנטלי נתן את אותותיו בהפועל ת"א במחצית השנייה, כששחקניו של שייע פייגנבוים הצליחו לפתוח את המשחק מחדש. ביסקוט אמבלה הקונגולזי כבש צמד תוך שלוש דקות (54, 57) והחזיר את התקווה לפייגנבוים, שמפנטז על התפקיד שלו גם לעונה הבאה. הפועל ת"א נלחמה, אבל זה לא הספיק לה. האלופה לא ויתרה על 3 נקודות במשחק האחרון בבית אחרי הפאדיחה מול סכנין בשבוע שעבר.

מייד עם שריקת הסיום, פתחו בקרית אליעזר בצורה רשמית את חגיגות האליפות התשיעית של מכבי חיפה, כחלק מחגיגות ה-90 למועדון.

יומן אירועים

דקה 7 - שתי הקבוצות באו לתת משחק משוחרר מלחצים. חיפה, עם אליפות ביד, הגיע ראשונה להזדמנות (עידן טל בעט כדור שפגע בפנטסיל). הפועל, שהבטיחה מוקדם יותר את הישארותה בליגה, עדיין לא נכנסה למשחק.

דקה 18 - גוסטבו בוקולי חודר לרחבה ולא משאיר יותר מדי ברירות לטל חן, שמכשיל אותו. שי שטרית שורק לפנדל החמישי של חיפה העונה. רוברטו קולאוטי בועט את הפנדל החוצה ומסמן החמצה שלישית של חיפה מהנקודה הלבנה בליגה.

דקה 21 - הפעם קולאוטי לא נכשל וכובש מקרוב ריבאונד לנגיחה של בוקולי, שנהדפה לא טוב על ידי אלימלך. הארגנטיני רץ לחגוג את ה-19 שלו העונה.

דקה 35 - כבר במשחק בעילוט אותת בוקולי הברזילאי על חזרה לכושר. הפעם הוא בצד המסיים עם ה-0:2 הקליל של חיפה.

דקה 39 - מבצע דרום אמריקאי של דאבל-פס גדול בין קולאוטי ובוקולי, סידר לברזילאי את השני שלו. 0:3 גדול לחיפה.

דקה 54 - בעיטה חזקה ברגל שמאל של כפיר אדרי מקצה הרחבה, חולפת על הקו של דוידוביץ'. אמבלה, שהחליף את חליס מאוחר מדי כנראה, היה שם כדי להקטין ל-3:1 ולהמתיק במקצת את הגלולה האדומה.

דקה 57 - השילוב בין אדרי לאמבלה, הוליד שער נוסף להפועל, אחרי שהקשר התל אביבי פרץ משמאל, הוריד לאס הקונגולזי של של שייע וזה בעט פנימה מול דוידוביץ' חסר האונים. 2:3.

דקה 63 - לא נותר אלא לחשוב מה היה קורה אם ביסקוט אמבלה היה נכנס טיפה קודם ולא במצב של 3:0. הקונגולזי פירפר את דירסאו ובנאדו בדרך לשיוויון, אך מזווית קשה לא הצליח להכניע את דוידוביץ'.

דקה 73 - בעיטה חופשית של ג'ובאני רוסו, מצאה את המשקוף של אלימלך ומנעה מהקרואטי המתאזרח, שער ראשון לאחר תקופה ארוכה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, ווסלי גונסאלבש, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; דירסאו, וואליד באדיר (ג'ובאני רוסו 67), עידן טל, גוסטבו בוקולי (בירוק, 90), יניב קטן; רוברטו קולאוטי.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; רמי חליס (ביסקוט אמבלה 41), שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; טל חן, שי אבוטבול, ג'ון פנסטיל, כפיר אדרי; אבי כנפו, איבזיטו אוגבונה.

שייע: "אני מצפה לקטוף את הפירות"

מאמנה של הפועל ת"א שייע פייגנבוים אמר בסיום המשחק ל"שבת של כדורגל": "אין ספק שהיום כבר לפני המשחק היה לנו סיום מתוק אבל לא רצינו להפסיד. לא היינו בעניינים בכלל בחצי הראשון. אמרתי לשחקנים שרציך לשחק את הכדורגל מהתקופה האחרונה. בחצי השני לחצנו ועשינו שני שערים".

כשהתבקש להתייחס להמשך דרכו בקבוצה אמר שייע: "אני חושב שאחרי העבודה שעשיתי פה. מגיע לי גם לקטוף את הפירות בעונה הבאה. אם מילאתי את בלומפילד ב-14 ו-15 אלף אוהדים והקבוצה נראתה טוב, זה ברור שאני מצפה לקטוף את הפירות ולראות את הפועל ת"א בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully