וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתי הקבוצות ירדו ליגה"

21.5.2005 / 17:26

קובע לופא קדוש, אחרי שקבוצתו, הפועל באר שבע, הובסה 1:6 על ידי הפועל חיפה. אלא שלשתיהן עדיין יש סיכוי

הפועל חיפה משחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה במחזורים האחרונים, והשלימה ניצחון רביעי בחמישה משחקים. למפגש התחתית מול הפועל באר שבע היא הגיעה עם הראש באדמה אחרי הפסד להפועל פתח תקווה, שכמעט חיסל את סיכוייה. ג'ף טוטואנה כמו יצא מתוך לוע של תותח והנהיג את קבוצתו ל-1:6 מרשים, שהחיה את הצד האדום של חיפה וקבר את האדום של הנגב.

במחזור האחרון תפגוש הפועל חיפה את מחזיקת הגביע בבלומפילד. בקריות בודאי זוכרים שגם בעונת הירידה הקודמת שלהם היריבה האחרונה היתה מכבי תל אביב (אז זה היה בקרית אליעזר). סף השבירה של הפועל באר שבע ירד לתהומות חדשים היום ובמחזור הבא היא תפגוש את האלופה מכבי חיפה. שתי הקבוצות חייבות איבוד נקודות ביתי של סכנין מול אשדוד.

יומן אירועים

דקה 14: טוטואנה מקבל כדור בריצה, זורק את המגן ובועט כדור שטוח שעובר לאורך קו השער.

דקה 15: אלון מזרחי משתלט על כדור שהורחק ובועט מ-6 מטרים לקורה של שטראוס.

דקה 17: גוטיירס קיבל כדור מורמוט, הסתובב ובעט כדור שהגיע לטוטואנה. הקונגולזי לא התבלבל ומקרוב בעט פנימה, 0:1 לחיפה.

דקה 40: טוטואנה קיבל כדור, חדר לרחבה ובעט שטוח. דהאן הציל ברגלו.

דקה 45: טוטואנה קיבל כדור, הקפיץ מעל השומר שלו, ובעט מ-20 מטרים כדור שנחת בחיבורים של דהאן, במבצע גדול. 0:2 לחיפה.

דקה 54: גילי ורמוט חדר לרחבה, עבר את מאטיץ' ומסר כדור רוחב, אותו דחק טוטואנה פנימה. 0:3 לחיפה.

דקה 61: טוטואנה מקבל כדור ברחבה, ומצא את אדרע, שמקרוב בועט פנימה, 0:4 להפועל חיפה.

דקה 72: אלין מינטואן הגביה לרחבה, וינון ברדה נגח פנימה, 1:3 לחיפה.

דקה 78: אנסומבו התקדם ושיחרר טיל מ-15 מטרים שנתקע בחיבורים של דהאןץ 1:5 להפועל חיפה.

דקה 84: ראובן עובד בעט מחמישה מטרים פנימה. 1:6 לחיפה.

הרכבים:

הפועל חיפה: שגיא שטראוס; עידן בלסטרה, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, תומר ברוקס; סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, ברנרד האגן, גילי ורמוט (ראובן עובד 79); ג'ף טוטואנה (כפיר ליבוביץ' 84), דניאל גוטיירס (שלומי אדרי 60).

הפועל ב"ש: רונן דהאן; אביתר אילוז, תומר חליבה, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח; סתיו אלימלך (יניב אלול 46), אלין מינטואן, מרטין סאריץ', אורן סגרון (רוג'ריו דה אולייברה, 46); יניב אברג'יל, אלון מזרחי.

"לא מאמין שסכנין לא ינצחו את אשדוד"

לופא קדוש: "אני מרגיש נעלב ומתבייש. אין כאן שאננות, פשוט לא היינו במשחק הזה. הפועל חיפה קבוצה מצוינת, ואנחנו היינו ביום הכי חלש מאז שאני מכיר את ב"ש. אני האמנתי, השחקנים לא האמינו, וזו התוצאה. אפילו כרטיס צהוב אחד לא קיבלנו וזה אומר הכל. קבוצה שהולכת לרדת מקבלת שישה גולים ונכנעת כך ללא תנאי. אין לי מה להגיד לשחקנים, הם יודעים מה הם עשו. אני אישית חושב שגם אנחנו וגם הפועל חיפה נרד עם התוצאה הזו. אני לא מאמין שסכנין לא ינצחו את אשדוד, אבל בכדורגל הכל יכול להיות".

ניר לוין: "היתה היום סוג של התפוצצות, היתה לנו קלילות במשחק ההתקפה. אחרי שכבשנו את הראשון היה לנו יותר קל. לקחנו בחשבון שאם נשמור על ה-0:2 במחצית, נוכל לכבוש עוד. אני שמח שהצלחנו לעשות את הדברים שרצינו ולנצח בצורה משכנעת. ראינו היום דברים שהצליחו, למרות שבדקות הראשונות היו לנו אותן בעיות של חוסר דיוק ושוב נחזור לסיפור פ"ת ומשחקים נוספים, אבל מהשער השני היה ברור שננצח. בדקה ה-70 התחלתי לחשוב איך איך אני שומר את השחקנים מרוכזים למחזור הבא. הרבה מונח על כף המאזניים, וצריך להתרכז בדברים החיוביים. השבוע נתתי דוגמא על נפוליאון ואמרו לי שהוא הפסיד בקרב ההוא, אבל אני שמח שהשחקנים שלי ניצחו בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully