וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך השם, זה נגמר

גיל קדרון

18.5.2005 / 21:38

אחרי עונה מסוייטת וגמר חלש, הבקיע דגו את הפנדל המכריע. כעת מתפנים בת"א לתכנן את העונה הבאה עם כרטיס לאופ"א

הגמר היום נראה בדיוק כמו כל העונה של מכבי ת"א - רע. רע מאוד. מול קבוצה נחותה מהליגה השנייה לא הצליחו חניכיו של ניר קלינגר להציג משחק ראוי לשמו ולנצל את היתרון האיכותי הברור שלהם. העובדה ששתי הקבוצות שיחקו שווה בשווה אומרת את הכל. וזה עוד מול 25 אלף אוהדים תומכים, מול כמה מאות בודדות שהגיעו מהרצליה. אבל מה שחשוב הוא שהסינדרלה הולכת הביתה עם הכבוד, והצהובים הולכים הביתה עם הגביע ה-16, ולא פחות חשוב מכך - עם הכרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה.

הקהל הצהוב לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו, השמיע שריקות בוז במהלך המחצית השנייה, וקרא לקלינגר להתפטר. בסוף המשחק כולם שכחו את הדקות הקשות הללו, כשהאוהדים שיכורי ניצחון, וקלינגר סובל ממחלת השכחה: "בתקופה האחרונה ידענו גם אנחנו וגם הקהל לשים דברים בצד ולהתאחד" סיפר מאמן מכבי ת"א. "רק מכבי יכולה להביא כזה קהל, על כל הסבל שהוא עבר בחצי שנה האחרונה אחרי ליגת האלופות".

הרצליה פתחה את המשחק בצורה מדהימה, כשאופיר חלוואני העלה את הסינדרלה ליתרון מדהים בנגיחה מקרוב בדקה ה-15. מכבי ת"א הבינה שכדאי לה העבירה להילוך שני והחזירה בשער של הייס 10 דקות מאוחר יותר. במחצית השנייה לא ראינו שערים, וכאשר מסיקה המחליף בעט פנימה שבע דקות לתוך ההארכה, נראה היה שאין לחבר'ה של פרדי דוד מה להציע. אבל למרות העייפות, ולמרות המומנטום של ת"א, הם לא התייאשו, ייצרו לא מעט הזדמנויות, והשוו את המשחק בנגיחה של דיוויס מקרן.

בפנדלים כולם בעטו בצורה מושלמת, עד שהגיע עידן רובין, ששיחרר דרדרלה חלשה לפינה הימנית, ושטראובר לא התקשה לאסוף. דגו עלה כדי להכריע את המשחק - וכך הוא עשה.

מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה לעונת 2004/5.

מהלך המשחק

דקה 16 - גול! כדור עונשין מצד ימין מוצא את אופיר חלוואני חופשי לגמרי במרכז הרחבה. החלוץ קופץ ונוגח את הכדור לקרקע ופנימה. 0:1 להרצליה.

דקה 25 - גול! אמבמבה קיבל כדור בפינת הרחבה, נכנס פנימה מצוין ושלח כדור רוחב. ברונו הייס הגיע בטיסה מאחור והשווה את המשחק. 1:1.

דקה 38 - מראקש מסדר לאמבמבה מסירת רוחב מצד ימין, והקמרוני בועט חזק, אבל ליד הקורה.

דקה 54 - הגבהה סתמית לתוך הרחבה של הרצליה מבלבלת את שחקני ההגנה, שמחליטים לבשל שער לפרוחננקובס, אבל 7 מטר מהשער, הלטבי, בבעיטה תוך כדי שכיבה, שולח את הכדור גבוה.

דקה 60 - שטראובר יוצא מהר לכדור עומק, והודף בעיטה של לוזון.

דקה 75 - משחק משולב של שני המחליפים כמעט ומביא לצהובים את היתרון. דגו מקבל כדור בפינת הרחבה, מסתבך מעט, ושולח מסירת רוחב במספרת. פרוחננקובס בועט חזק מקרוב, אבל סמדג'ה מזנק בתזמון מצוין ועוצר את הכדור.

דקה 88 - שטראובר מציל את מכבי ת"א בזינוק מדהים אחרי בעיטה חופשית אימתנית של אבו לאבן מ-30 מטרים.

הארכה

דקה 97 - גול! הגנת הרצליה מרחיקה בנגיחה, וארז מסיקה, שהחליף את לירן כהן בסוף ה-90, מתמקם ובועט בשמאל חזק ושטוח לפינה הקרובה. סמדג'ה לא מספיק להגיב. 1:2 למכבי ת"א

דקה 102 - בעיטה חופשית של אבו לאבן נהדפת בחומה, ומתוך הערבוביה מקבל דיוויס כדור ברחבה, ויורה חזק לפינה הרחוקה, רק כדי לראות את שטראובר עוצר היטב.

דקה 110 - הנעת כדור מהירה של הרצליה מוצאת את רובין מול שטראובר, אבל השוער הודף. הרצליה ממשיכה את ההתקפה, אבל איסיאקו ההרצליאני הוא זה שמונע מבעיטה נוספת של קבוצתו לחדור פנימה, כשנוגע בכדור על קו השער. קרן להרצליה.

דקה 111 - גול! דיוויס נשאר חופשי לחלוטין בתוך רחבת החמש, ונוגח את הקרן פנימה. 2:2


הרכבים:

מכבי ת"א: שטראובר, אבו סיאם, מישאלוף, סטרול, מוסא, הייס, תמיר כהן, זיתוני (פרוחננקובס 48), מראקש, לירן כהן (דגו 70), אמבמבה (מסיקה 85)

הרצליה: סמדג'ה, טרטצקי, וולק, טיאר, בן לולו, לוזון, איסיאקו, אבו לאבן, דיוויס, טיטי, חלוואני

דו קרב הפנדלים


בעיטה 1 מכבי ת"א - תמיר כהן ימינה מכניע את סמדג'ה

בעיטה 1 הרצליה - רמי אבו לאבן מפציץ שמאלה ומכניע

בעיטה 2 ת"א - סאלם אבו סיאם בועט שמאלה, סמדג'ה מזנק ימינה

בעיטה 2 הרצליה - עמי טיאר מפציץ ימינה לחיבורים

בעיטה 3 ת"א - משה מישאלוף בועט ימינה, סמדג'ה מזנק יפה ומצליח לגעת בכדור אבל זה לא מספיק

בעיטה 3 הרצליה - מאור ג'נאח בועט ימינה ומקדים את שטראובר שמהמר נכון לכיוון

בעיטה 4 ת"א - ברונו הייס בועט חזק שמאלה, סמדג'ה קופץ ימינה

בעיטה 4 הרצליה - עידן רובין בועט גרוע ימינה, שטראובר עוצר

בעיטה 5 ת"א - ברוך דגו לא מתבלבל, ומביא את הגביע לצהובים אחרי בעיטה מצוינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully