וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בטוח שנישאר בליגה"

16.5.2005 / 20:35

קפטן הפועל ב"ש סתיו אלימלך ראה את הפועל ת""א מנצחת את הקבוצה שלו 1:3 וניצלת כמעט סופית ממאבקי הירידה. הוא עוד אופטימי, למרות שב"ש רחוקה שתי נקודות מסכנין

הפועל ת"א והפועל ב"ש, עם 33 ו-31 נקודות, בהתאמה, הגיעו לבלומפילד בניסיון להיחלץ מהתחתית. כל אחת ידעה שמי שתפסיד תעשה צעד גדול לעבר הליגה הלאומית, ולכן הלחץ היה כל כך גדול.

טל חן לא ישן בלילות האחרונים, והדקה השביעית בטח הזכירה לו את הסיוטים שהיו לו בתקופה הזו. תומר חליבה איפס את הרגל ושלח טיל לחיבורים בבעיטה חופשית מ-16 מטר. בלומפילד נכנס להלם, אבוקסיס תפס את הראש על הספסל, ובאר שבע נראתה מסוכנת יותר במתפרצות מהירות.

אבל אז הגיע צמד של אוגבונה, הראשון ביניהם 8 דקות (!) מלאות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ועוד שער של אותו טל חן, שהרחיקו את הפועל ת"א לכדי 5 נקודות מב"ש, שנמצאת במקום ה-11 ומתחת לקו האדום. בני סכנין מקום אחד מעליה עם 33 נקודות, ושייע יושב לו בגאון עם 36.

דדי בן דיין פונה לבית חולים בעקבות מכה שקיבל בצוואר מהשוער רונן דהאן, והשופט לירן וקסברגר הוסיף 9 דקות למחצית הראשונה. דקה לפני הירידה להפסקה הגיע, כאמור, השוויון של אוגבונה. במחצית השנייה ב"ש לא הייתה במשחק, ונראתה בהלם קרב מהשערים בסוף המחצית הראשונה ותחילת השנייה. אחרי הבומבה של אוגבונה (59), זה כבר הפך למשחק של קבוצה אחת, והיא הקבוצה שכנראה תישאר איתנו גם בשנה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול. עבירה מטופשת של אסי דומב מילימטר מהרחבה, מסדרת בעיטה חופשית לבאר שבע. לופא קדוש מתעקש שתומר חליבה יהיה הבועט, והילד מחזיר לו בשער מהסרטים ובומבה הישר לחיבורים של אלימלך ההמום. 0:1 לבאר שבע

דקה 14 - הפועל תל אביב מתעוררת. האדומים היו קרובים לשוויון עם שתי הגבהות לרחבה, שגררו שתי יציאות גרועות של השוער רונן דהאן. בפעם השנייה הוא תפס אוויר, בעוד אוגבונה כמעט נגח פנימה. דדי בן דיין נפגע בצוואר, שכב לטיפול ארוך על הדשא, ומוחלף על ידי רמי אליהו.

דקה 23 - באר שבע מתגוננת ויוצאת למתפרצות יניב אברג'יל מכניס כדור נפלא בין כל ההגנה של הפועל ת"א, אבל חליבה בועט הישר לידיים של אלימלך.

דקה 34 - למרות הלחץ של המארחים, אברג'יל מצליח להשתלט על כדור ליד הרחבה, ולשחרר בעיטה שטוחה ומסוכנת שמוצאת את אלימלך מוכן.

דקה 45+8 - גול. תוספת זמן של 9 דקות בעקבות הפציעה של בן דיין. פנטסיל לוחץ את יפרח ליד הקו, וגונב אותו בתוך הרחבה. את הכדור הרוחב אוגבונה דוחק פנימה בקלות. 1:1


מחצית שנייה


דקה 46 - גול. טל חן מתקדם לבדו עד כ-30 מטר מהשער, ומפתיע את דהאן עם בעיטה מרחוק. הכדור קופץ פעם אחת על הקרקע ונכנס. 1:2 להפועל ת"א

דקה 59 - כאילו שלא היה לנו מספיק, המשחק הזה מספק עוד שער נפלא. אוגבונה מקבל את הכדור בריבאונד, מתכונן ומשחרר בומבה מרחוק. 1:3 להפועל ת"א

דקה 65 - מתפרצת של האדומים. אמבלה משחרר את אוגבונה לאחד על אחד מול דהאן. אבל הניגרי הולך יותר מדי הצידה, מקטין את הזווית ובועט על השוער.

דקה 67 - עוד התקפה מצויינת של הפועל ת"א. משחק משולב בתוך הרחבה מוצא את אוגבונה מול דהאן, אבל הוא לא מצליח לשחרר בעיטה מספיק חזקה, והכדור נהדף.

דקה 68 - ינון ברדה נוגח היטב מ-7 מטר, אבל אלימלך מציל.

דקה 90 - כפיר אדרי מתנהל לו בחופשיות באגף ימין, ולבסוף מחליט לבעוט לשער. דהאן הופתע, אבל הצליח להדוף לקרן.

דקה 90+3 - וסיליוק מקבל מאדרי כדור לאחד על אחד, אבל דהאן יוצא היטב. אבוקסיס כועס, כי היה חופשי בצד השני.


הרכבים:

הפועל ת"א: אלימלך, גרשון, דומב, אנטבי, פנטסיל, טל חן, אבוטבול, אדרי, ביסקוט אמבלה (אבוקסיס 88), כנפו, אוגבונה (וסיליוק 88)

הפועל ב"ש: רונן דהאן, חליבה, מאטיץ', עוז יפרח (יניב אלול 46), , בן דיין (אליהו 17), אלימלך, סאריץ' (ינון ברדה 61),רוג'ריו דה אוליברה, אילוז, אברג'יל, מזרחי

אלימלך: "אני בטוח שנישאר בליגה"

מאמנה של הפועל ת"א שייע פייגנבוים אמר בסיום המשחק: "הקבוצה הציגה משחק הקרבה ואני מצדיע לשחקנים והקהל הנפלא שלנו. הצגנו אופי וכדורגל יוצא מן הכלל". פייגנבוים גם התייחס לקאמבק של ג'ון פנטסיל ואמר: "הוא הנשמה שלנו. עכשיו כולם מבינים שהפועל בלי יוסי אבוקסיס וג'ון פנטסיל זו לא הפועל. אם הוא היה איתנו בתקופה האחרונה היינו מבטיחים את ההישארות לפני חודשיים".


בראיון לערוץ 10, התייחס פייגנבוים לעתידו: "יש שיחות, אני מקווה שאני אמשיך. אני עושה את העבודה שלי. אם אני אכין את הפועל ת"א בעונה הבאה, אני אמלא איצטדיונים ואני בטוח שנילחם גם על התואר".


קפטן הפועל ת"א שמעון גרשון: "אפשר להגיד שהיו לנו הרבה משחקים עם הגב לקיר או עם הקיר על הצואר והפועל תמיד מתעוררת במצבים כאלה. נתנו הצגה של קבוצת צמרת ואנחנו כבר מחכים תקופה ארוכה לשלב שבו נוכל לנשום כמו שצריך. אנחנו עדיין לא נשארנו בליגה ואנחנו לא רוצים להסתמך על קבוצות אחרות שיעשו בשבילנו את העבודה. אני שמח שיש לנו קבוצה של גברים בוגרים שידעו להתעלות".

מאמנה של הפועל ב"ש, לופא קדוש: "הפועל ת"א היו יותר טובים מאיתנו. עד השיוויון שלטנו, אבל מה לעשות. זה המשחק ונסתכל למשחק הבא. עשינו כל טעות אפשרית. אני בכלל לא מבין איך אפשר היה להוסיף 9 דקות למחצית הראשונה. בשער השני השוער נרדם".

קפטן הפועל ב"ש סתיו אלימלך: "שאף אחד לא יצפה שנישבר. אנחנו מאמינים בעצינו ויש לנו מחויבות לעיר. אנחנו נמשיך עד הדקה האחרונה ואני עוד בטוח שנישאר ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully