וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נשארה בליגה. עכשיו לגביע

14.5.2005 / 16:44

באוירה של חוף ים התכוננה מכבי ת"א לגמר מול הרצליה עם 0:2 סולידי על נצרת עילית, והרגיעה סופית את אייל ברקוביץ'

מכבי תל אביב רצתה לעבור בשלום את המשחק מול נצרת עילית ועשתה את זה במינימום נזקים, ועל הדרך גם הבטיחה סופית את מקומה בליגת העל בעונה הבאה רק בשביל שאייל ברקוביץ' לא יילחץ. 5,000 צופים הטריחו את עצמם לבלומפילד בשעת צהריים מוקדמת ולא התאכזבו. עכשיו, עם החזרה של נמני והאוהדים, מוכנים הצהובים להסתער ביום רביעי על הגביע כש-12 אלף הבטיחו את הגעתם לרמת גן.

נצרת עילית הפסידה בפעם החמישית ב-6 המשחקים האחרונים, אבל איווניר עדיין רביעי, למרות שאפילו מכבי כבר קרובה אליו (3 נקודות מפרידות ביניהן).

יומן אירועים

דקה 8 - אחרי לחץ מתון של התל אביבים, הגיע גם השער מכדור קרן של אורן זיתוני, היישר לראשו של אבי סטרול. הבלם הצהוב חגג שער בכורה בליגת העל בכל הקריירה ו-0:1 למכבי.

דקה 21 - אבי סטרול כמעט כבש עוד אחד בנגיחה, אבל פציעה של קובי נכטיילר השפיעה יותר על המשחק. ישראל דרור נכנס במקומו.

דקה 42 - הייס שלח את אמיל אמבמבה לתוך הרחבה וישראל דרור המחליף הכשיל אותו מאחור. השופט ערן פרוסט מיהר לשלוף לעברו את הכרטיס האדום בהחלטה גבולית. זיתוני בעט את הכדור למסגרת, אבל אושרי לוי לא התאמץ כדי להדוף.

דקה 60 - החמצה ענקית של אמבמבה. הייס מסר כדור חלש קדימה, אך הגנת נצרת החבולה והחלשה, לא הצליחה להתמודד איתו. הקמרוני אמר תודה ומול השוער בעט החוצה.

דקה 81 - אנדראס פרוחנקקובס המחליף, שלח כדור עומק מצויין ללירן כהן שניצב לבדו מול אושרי לוי. כהן נתן קטנה מתחת לידיים של השוער וכבש את ה-0:2 של מכבי.

דקה 87 - שחר סימנטוב הוציא עוד בומבה אדירה מחוץ לרחבה ומצא את הקורה של שטראובר רועמת.

קלינגר עדיין לא מתייחס לנמני

ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב, התאכזב מכך שקבוצתו לא ניצלה את ההזדמנות לכבוש שלושה שערים אחרי שנה ושלושה חודשים: "הניצחון הזה היה חשוב כדי להגיע בראש שקט לגביע בלי כל הלחצים שמבצבצים בתחתית. לא היה משחק טוב והשחקנים שלי נגררו אחרי מחצית ראשונה טובה. השעה המוקדמת פגעה גם בשחקנים שלי שהיו עייפים. יכולנו להבקיע עוד וחבל". לגבי הרכש אמר המאמן: "אני לוני ואלי עדיין מגבשים את הסגל וכל מה ששומעים מדי יום בתקשורת זה שטויות. לגבי אבי נמני אני עדיין לא רוצה להתייחס כרגע. כמו כל מועדון מכובד, אתם תדעו בסיום העונה את מי מכבי רוצה".

מוטי איווניר, מאמן נצרת עילית: "אחרי שבשבוע שעבר חזרנו לשחק עם רצון והתלהבות, חזרנו שוב לשחק כמו קבוצה שרוצה שהעונה תסתיים. תוסיף לזה את השיפוט השערורייתי ותקבל את התוצאה שהיתה כאן היום. אבל עם כל הכעס והאכזבה, אני יכול להיות רק גאה בעונה הנפלאה הזאת של השחקנים שלי".

מכבי תל אביב: לירן שטראובר; קובי מוסא, אבי סטרול, משה מישאלוף, שוקי נגר; תמיר כהן, אורן זיתוני (ברוך דגו 79), ברונו הייס, אדוארדו מראקש (ארז מסיקה 60), לירן כהן; אמיל אמבמבה (אנדרס פרוחננקובס 63).

נצרת עילית: אושרי לוי; גבריאל ווחין, קובי נכטיילר (ישראל דרור 21, הורחק 41), דודי פדלון, עמי אזולאי; חיים בנון, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ' (נדיב סימנטוב 62), עוז ברנדויין, יואב זיו (אודי כבודי 75); ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully