וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום באמצע החלום

7.5.2005 / 22:47

בית"ר ירושלים הפכה לקבוצה היחידה שלא הפסידה לאלופה העונה ועשתה את זה בצורה מרשימה עם 1:2 על מכבי חיפה. רוני לוי עוד התלונן על השופט

מכבי חיפה התכוננה למשחק חגיגי נוסף של אליפות אל מול הקהל הביתי, אלא שלבית"ר היו תכניות אחרות. קולאוטי סימן עסקים כרגיל בדקה ה-15, אבל אז אסולין כבש בפנדל מעורר מחלוקת שנעשה עליו. ברוכיאן הדהים את קרית אליעזר עם שער ניצחון בדקה ה-81 והחזיר את בית"ר לקרב על אירופה.

היה זה הפסד ביתי ראשון העונה לחיפה ובית"ר היא גם היחידה שלא הפסידה לאלופה העונה (המשחקים הקודמים הסתיימו ב-0:0 ו-1:1).

יומן אירועים

דקה 6 - התקפה יפה של מכבי חיפה מסתיימת בבעיטה של יניב קטן מ-16 מטרים מעל השער.

דקה 15 - מהלך התקפי נפלא של חיפה מסתיים בהגבהה של שי בירוק מאגף ימין, רוברטו קולאוטי נגח נפלא לרשת, 0:1 לחיפה.

דקה 40 - שי בירוק תופס את אסולין בחולצה ברחבה במהלך כדור חופשי, והשופט משיח מצביע על הנקודה הלבנה. אסולין הישווה מהנקודה הלבנה ל-1:1.

דקה 73 - כדור חופשי לבית"ר מ-16 מטרים, נמני בעט חזק למרכז השער, דוידוביץ' הדף.

דקה 81 - דאבל פס בין ברק יצחקי לליאור אסולין, מצא את חלוץ בית"ר בתוך רחבת הירוקים. הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והגיעה לאבירם ברוכיאן, שמ-4 מטר לא התקשה לקבוע 1:2 לירושלמים.

מכבי חיפה: דוידוביץ', חרזי, בנאדו, גונזלבש, גרייב (מגרלשוילי, 71), גזל, דירסאו, טל, בירוק (רוסו, 70), קטן, קולאוטי.

בית"ר ירושלים: קורנפיין, טלקר, אינדיו פריירה, בנטו, אמסלם, קאלדיירה, בנין, נמני (עמית בן שושן), מליקסון (ברוכיאן, 70), יצחקי, אסולין.

"יש קצת ריפיון"

רוני לוי התייחס בסיום לקריאות של חלק מהאוהדים, שקראו לפיטוריו ושרו את 'אליפות בלי מאמן' הישן: "אני לא שמעתי כלום, אני מרוכז במשחק ולא בכל מני דברים אחרים, אבל מי שרוצה להתלונן זכותו. מה שייחד אותנו לאורך כל השנה, זה הביחד שלנו, אבל ברגע שיש קצת ריפיון, אז מכבי חיפה הגדולה מפסידה פעם ראשונה בעונה".

לגבי המשחק אמר מאמן מכבי חיפה: "אני חושב שבית"ר קבוצה טובה, אבל היום היא קיבלה עזרה גדולה גם מהשופט. זו פעם ראשונה שאני מדבר על שופטים, אבל אני לא מבין את הפנדל הזה. אני רוצה לראות שופט שבמשחק מכריע שורק על דבר כזה לפנדל". לתשומת ליבו של רוני לוי, העונה נשרקו לחובתה של חיפה המספר המועט ביותר של פנדלים (2 במספר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully