וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית כבר רביעית

6.5.2005 / 17:18

העולה החדשה גברה 1:3 על הפועל פ"ת והשלימה ניצחון שלישי בליגה העונה על חניכיו של דרור קשטן

הפועל נצרת עילית עלתה, לפחות באופן זמני למקום הרביעי בטבלה לאחר שניצחה בבית 1:3 את הפועל פתח תקווה. העולה החדשה השלימה ניצחון שלישי העונה בליגה על חניכיו של דרור קשטן. ז'וזה דוארטה (45), עוז ברנדווין (65) ואושרי לוי (90+3, פנדל) כבשו לזכות המארחים. דושקו דוריצ'יץ' צימק בתוספת הזמן.

מלבד מספר חצאי הזדמנויות, חצי השעה הראשונה של המשחק עברה ללא אירועים מיוחדים. רק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נפל השער הראשון. ז'וזה דוארטה, חלוץ נצרת עילית, הכניע את קובי שאלו והעלה את העולה החדשה ליתרון. 0:1 לקבוצתו של מוטי איווניר בהפסקה.

נצרת עילית ביססה את היתרון בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-65 מצא עוז ברנדווין את הרשת של האורחים והעלה את העולה החדשה ליתרון 0:2. בתוספת הזמן הצליחה הפועל פתח תקווה לחזור למשחק כשדושקו דוריצ'יץ' צימק ל-2:1.

אבל המילה האחרונה במשחק היתה של העולה החדשה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קיבלה נצרת עילית פנדל, אותו תרגם אושרי לוי שער שלישי לזכות העולה החדשה והעניק למארחים ניצחון 1:3. חניכיו של מוטי איווניר העפילו לפחות באופן זמני למקום הרביעי.

הרכב הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, קובי נכטיילר, דודי פדלון (סיימון סבלה 46), חיים בנון, יאלן פוקורן, יואב זיו, שחר סימנטוב, ז'וזה דוארטה, עוז ברנדווין (נדיב סימנטוב 66).

הרכב הפועל פתח תקווה: קובי שאלו, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', דושקו דוריצ'יץ', אבי יחיאל, אדורם קייסי, ארז אליאב (אריאל פייטרס 66), גיא שמיר, אמר יוקאן (יוסי שבחון 65), איליה יבוריאן, שלומי ארביטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully