וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך גורדון השישי

גיל קדרון

4.5.2005 / 13:40

הרוקי של הבולס זכה בתואר השחקן השישי של העונה, וגבר על ריקי דיוויס מהסלטיקס

בן גודון, הרוקי המצוין של הבולס, זכה בתואר השחקן השישי של העונה, אחרי שהעמיד ממוצע של 15 נקודות למשחק ב-24 דקות בממוצע, הפך ל"מר רבע רביעי" כשקלע 21 פעמים יותר מ-10 נקודות ברבע המכריע - הכי הרבה בליגה. גורדון, הרוקי הראשון שזוכה בתואר זה, סייע לבולס להעפיל לפליאוף, לראשונה מאז 1998, עם המאזן השלישי בטיבו במזרח. מהר מאוד הפך הרוקי לגו-טו-גאי של השוורים הצעירים, והיה אחראי כמעט בלעדי ללא מעט ניצחונות, חלקם הגיעו אחרי סלי ניצחון מרשימים. "לא היינו מגיעים ל-47 ניצחונות ללא היכולת של בן ברבע הרביעי", קבע הג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון. זה יכל להגיע בזריקות מבחוץ, אחרי חסימות, באחד-על-אחד, בכניסות לסל או בזריקות גבוהות מעל לידי המגנים תוך כדי תנועה.

"זה הישג גדול", אמר גורדון. "זה נפלא להתחיל את הקריירה שלי עם תואר כל כך יוקרתי". 88 עיתונאים מ-125 בחרו בשחקן הבולס, כאשר למקום השני הגיעו ריקי דיוויס מבוסטון וארל בויקינס מדנבר.

גורדון פתח את העונה בחמישייה לצדו של קירק היינריך, אבל לאחר שלושה משחקים חלשים מאוד הוא ירד לספסל. הפרשנים החלו לדבר על כך שכשוטינג גארד נמוך (1.91 מטר) הוא יתקשה להפוך לסקורר שהיה בליגת המכללות. "איך ששיחקתי, לא הגיע לי לפתוח", התוודה גורדון. "זה הוריד אותי לקרקע. הייתי צריך למצוא את הנישה שלי, והייתי צריך להיכנס לעניינים איכשהו".

"אחרי שראיתי מה קורה מסביבי, קיבלתי את תפקידי החדש", נזכר הרוקי בימים הקשים של פתיחת העונה, אז היו הבולס במאזן 0:9 ובדרך לעוד עונה אומללה. "במיוחד אחרי הפתיחה החלשה, בכלל לא חשבתי על לפתוח בחמישייה, אלא רק על איך אני יכול לעזור לקבוצה שלי להשיג את הניצחון הראשון".

"בן היה מאוד מרשים העונה", אמר המאמן סקוט סקיילס. "היו לו קטעים של 8 או 10 דקות שהם הוא היה בלתי יאומן, וזה דבר ששחקנים אחרים בליגה כמעט ולא מגיעים אליו. אנחנו רוצים להגיע ליותר יציבות וליותר דקות משחק. קיבלנו כמה דוגמאות לגדולה שלו".

גורדון הוא השחקן השני של שיקגו שזוכה בתואר השחקן השישי, קדם לו טוני קוקוץ' ב-1996.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully