וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכברי העיר

2.5.2005 / 16:07

בני יהודה ומכבי חיפה סיימו משחק שמח ומשוחרר ב-2:2, והוכיחו שיש איפה לבלות בתל-אביב גם לפני חצות

לפעמים, דווקא כשהציפיות נמוכות אפשר להיות מופתעים לטובה. אז לספר לכם על משחק נהדר שהיה הערב בבלומפילד לא נוכל, אבל מה שבכל זאת ראינו היו 90 דקות של כדורגל משוחרר, שערים יפים וקבוצות שבאו להעביר ערב נעים במצב רוח טוב.

בני יהודה חזרה היום לשחק בפעם הראשונה מאז ארועי מועדון ה"מוב", כשדווקא שניים מהמעורבים בתקרית, קובי דג'אני ואסי בלדוט מציגים יכולת טובה, והאחרון אפילו כבש שער נהדר. מכבי חיפה ניסתה להעביר עוד ערב בניצחון קליל, אבל אם בסיומו של משחק סולידי שלה היא חזרה מפיגור, אז גם הנקודה בה זכתה תהיה בסדר.

ניר דוידוביץ' וג'ובאני רוסו חזרו לשחק (רוסו כבר במשחקו השני), אבל לא הפגינו יכולת גבוהה, אולי השתלבו באוירה הפסטורלית. בסופו של יום, לסיים משחק עם 4 שערים וללא צורך באנשי היס"מ, זה גם משהו.

מהלך המשחק

דקה 5 - גונזלבש מכשיל ברחבה את בטורינה. אלי אברבנל בועט שטוח את הפנדל, 0:1 לזהובים.

דקה 10 - רוברטו קולאוטי מנער ממנו את גבע ברקאי, ונשאר חופשי ברחבה. החלוץ עובר את שקל ובועט לרשת החשופה ברגל שמאל. 1:1.

דקה 27 - מוב יפה של קובי דג'אני, שמשחרר בעיטה שטוחה מ-25 מטרים, ליד השער.

דקה 32 - כדור חופשי לבני יהודה, 22 מטרים מצד ימין. אסי בלדוט מסובב כדור נפלא לחיבורי השער של דוידוביץ', 1:2 לבני יהודה. איזה בילוי!

דקה 63 - עידן טל נשלח בכדור עומק, פורץ ללא הפרעה לשער של בני יהודה, מנפנף את אלי אברבנל ומסיים ברגל ימין לרשת של יוסי שקל. 2:2 נהדר.

דקה 71 - יניב קטן מוצא עצמו לבד מול יוסי שקל, אבל השוער מציל שער בטוח.

דקה 76 - קובי דג'אני שוב מפגין נוכחות, הפעם בבעיטה מ-35 מטרים. זה טס לשמיים.

דקה 78 - בעיטה נהדרת של אלי אברבנל מ-20 מטרים פוגעת במשקוף.

דקה 82 - במהלך כדור קרן לבני יהודה, תופס דירסאו את גבע ברקאי ברחבה. השופט לא שורק.

בני יהודה: שקל, אברבנל, גמאן, ברקאי, גפני, בטורינה (לימה, 86), מרוסלבץ (עזוז, 73), לוז, דג'אני (ששון, 90), בלדוט, ביטון.

מכבי חיפה: דוידוביץ', גזל (חרזי, 46), גונזלבש, בנאדו, מגרלשוילי, בוקולי, דירסאו, באדיר (רוסו, 65), בירוק (טל, 46), קטן, קולאוטי

"אוירה של משחק אימון" (ספורט 5)

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, אמר בסיום: "תיקו היא תוצאה מכובדת . כשאתה משחק מול יניב קטן ועידן טל בכל רגע הם מסוכנים מאד. היינו חייבים לעצמנו את זה ואני שמח שנראנו טוב יותר".

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי לא התרגש יותר מדי מאיבוד שתי הנקודות: "התחלנו לא טוב באת המשחק אבל 2:2 זה בסדר. 2000 צופים בבלומפילד זה קצת מוריד, גם העובדה שהוכתרנו כבר לאלופים הוריד קצת את הלחץ".

יניב קטן, שהיה טוב היום אמר: "הייתה אווירה של משחק אימון. הובקעו שערים יפים, שיחקנו טוב, בסוף גם אנחנו וגם בני יהודה מרוצים". בקשר למעברו לאירופה אמר קטן: "יש יותר מדי שמועות וידיעות בעיתונים. שחר הבטיח לי שהוא מטפל בזה ואני מחכה".

חזי מגן, יו"ר בני יהודה, אמר בסיום: "אנחנו עדיין במקום הרביעי, מקווים לעלות יותר גבוה. כל משפחת בני יהודה היום עם ז'אן טלסניקוב, אנחנו משתתפים בצערם ומקווים שהם לא ידעו עוד צער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully