וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העולם ידע שבאר שבע תנצח בטדי"

30.4.2005 / 22:22

עם 0:1 קטן גדול הורידה הפועל ת"א את בני סכנין האנמית של זעפרן אל מתחת לקו האדום. אמבלה כבש, אבוקסיס התלונן

שייע פייגנבוים וכל מי שדיברת איתו בהפועל תל אביב, התייחס למשחק מול בני סכנין כאל מלחמה אותה חייבים לנצח. את המלחמה הזו הוא גם ניצח עם 0:1 ממבצע אישי של ביסקוט אמבלה. בני סכנין של אייל לחמן היתה קבוצה לוחמת וזו של מומי זעפרן, שאירחה את הפועל בהרצליה מלא באוהדים תל אביביים, היתה רכה מאוד ואנמית. זה עלה לה בהפסד שהוריד אותה אל מתחת לקו האדום. בשבוע הבא סכנין פוגשת את באר שבע לעוד מערכה במלחמה.

בשורה התחתונה, הפועל תל אביב ניצחה העונה שלוש פעמים את סכנין עם שערים בדקות הסיום וזכתה לקבל ממנה 9 נקודות שכנראה ישאירו אותה בליגה.

יומן אירועים

דקה 33 - אבוקסיס מגביה לרחבה, אוגבונה נוגח אבל מנדס מציל שער.

דקה 40 - מנדס יוצא רע לכדור גובה, הכדור של אוגבונה מול השער החשוף נבלם, והכדור הקשתי שמגיע מגופו של אחד משחקני סכנין מורחק מקו השער ע"י דקל קינן.

דקה 52 - מתפרצת של סכנין מסתיימת בבעיטה חלשה של סואן לידיו של אלימלך.

דקה 58 - אבוקסיס בועט מ-16 מטרים, הכדור פוגע בבדש ויוצא החוצה.

דקה 66 - אבוקסיס נפצע בברכו, ומוחלף ע"י כפיר אדרי.

דקה 68 - קסום בועט מרחוק, אבל מעל השער.

דקה 77 - אבי כנפו פורץ לבדו ובועט כדור חזק מ-20 מטרים שחולף ליד קורת שערו של אסף מנדס.

דקה 80 - בדש מוריד בראש כדור שהוגבה מאגף ימין, אמבלה משתלט עליו ברחבת החמש, מסבסב 2 שחקנים, ומזוית קשה בועט נפלא ברגל שמאל, 0:1 להפועל ת"א.

דקה 85 - בעיטה מרחוק של סואן ולחץ עקר על שערו של אלימלך, לא מנעו מסכנין הפסד קשה נוסף להפועל תל אביב.

בני סכנין: מנדס, שלעטה, קינן, אדרי, גנאיים, רבאח, סואן, חוג'יראת, מסודי, סאני, קסום

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, דומב, גרשון, אנטבי, אבוקסיס (אדרי, 66), צרפתי (אמבלה, 74), אנגסיה (אבוטבול, 54), כנפו, בדש, אוגבונה.

"גול גדול של ביסקוט"

יוסי אבוקסיס הפצוע בכה בסיום, אם מכאבים או משמחה, אבל זה לא הפריע לו להטיח האשמות כלפי קבוצתו לשעבר שהפסידה להפועל באר שבע: "קיבלתי מתיחה רצינית בברך, וקשה לצאת ממשחק כזה בגלל פציעה. היה לי קשה להשאיר את הקבוצה במצב כזה אבל היה גול גדול של ביסקוט. היה גם ניצחון גדול, אבל צריך להמשיך. הפועל ת"א עם הגב לקיר מוכיחה את עצמה, אבל היו לנו כמה מעידות בדקות האחרונות. זה שב"ש ניצחה זה מוזר, כל העולם ידע שב"ש תנצח שם. אם לשחקני ביתר היה כבוד הם היו נלחמים. היה ברור לכולם שהם יפסידו,אולי בגלל מוטיבציה. סכנין לא סיכנו אותנו פעם אחת בכל המשחק. הולכים הביתה עם חיוך לאכול הרבה מופלטות".

שייע פייגנבוים דיבר שוב על אופי: "אני מרגיש מצוין היום. לא קל לעלות אחרי ניצחונות של כל התחתית, אבל אני אומר בפה מלא שהיום הפועל ת"א הראתה אופי. שקט נפשי. בחצי השני השקט נתן לנו להבקיע שער יפהפה. אמרתי גם לפני המשחק: הפועל לא תרד, אנחנו הכי טובים ויציבים בתחתית, והיום גם הוכחנו את זה. לגבי חיפה - כל משחק הוא קשה, אבל אנחנו נמשיך במשחק הטוב שלנו ונביא את התוצאות".

מומי זעפרן, שרשם בכורה חלשה בליגת העל, מוכן למחזור הבא בו תילחם קבוצתו מול באר שבע: "לא נחמד לפתוח בהפסד. היה משחק שקול. כשחטפנו את הכדורים לא סיימנו טוב. סגירה לא נכונה אחת ואתה מפסיד. אחרי הגול הלכתי על כל הקופה. הירושה שקיבלתי, הפסדים רצופים וכדור שלג שמתגלגל, פגעה בביטחון. קפצתי לבריכה חמה בלי לפחד. רק מי שמכיר את השחקנים יכול לתת תשובות למהלכים. אני לא יודע איזה ציפיות יש. עכשיו אנחנו בתחתית. אני מקווה שכולם יחזרו לקראת ב"ש, נתחבר וגם נסיים. לעשות דברים יפים זה לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully