וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: "היסטוריה באשדוד"

30.4.2005 / 16:36

מ.ס אשדוד ויוסי מזרחי כבר עם רגל וחצי באירופה אחרי 1:3 על הפועל פ"ת. דרור קשטן רק רוצה לסיים את העונה יפה

כמה טוב שיש תמורה למקום השלישי בליגת העל, אחרת המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל פ"ת היה מעניין בערך שני דייגים וחצי מאשדוד. אז במקום לראות שיעמומון, קיבלנו באיצטדיון האורווה בפתח תקוה קבוצה אשדודית בדרך להיסטוריה - השתתפות ראשונה במפעל אירופי לקבוצה מעיר הנמל, שניצחה את הפועל פ"ת של דרור קשטן 1:3.


מ.ס אשדוד ביססה בעקבות הניצחון את מעמדה במקום השלישי ופתחה פער של 6 נקודות מהרביעית בני יהודה, שתשחק מול מכבי חיפה ושל 7 נקודות מהחמישית הפועל נצרת עילית. כמו שזה נראה, שום דבר לא יעצור את הדהירה של יוסי מזרחי, שי הולצמן שכבש את שלושת השערים ושאר החברים, לגביע אופ"א.

תיאור המשחק

דקה 6 - ספק הגבהה ספק בעיטה של אמיר אלקריף מוצאת את רפי כהן במקום ושוער פ"ת הודף לקרן.

דקה 9 - הפועל פ"ת יוצאת למתפרצת, שלומי ארבייטמן פורץ קדימה אבל בועט חלש לידיים של רחמים.

דקה 24 - אדורם קייסי מגביה מהאגף למרכז הרחבה, יבוריאן נוגח מעל למשקוף.

דקה 30 - אותו יבוריאן מנסה למצוא שוב את הרשת והפעם במבצע אישי, אבל בועט חלש הישר לאסי רחמים.

דקה 51 - 0:1 להפועל פ"ת. אסי רחמים לא מצליח להשתלט על קרן ויניב עזרן דוחק בטעות את הכדור לשער שלו.

דקה 52 - 1:1. אשדוד יוצאת להתקפה מהירה אחרי שספגה שער. מאור פרץ פורץ משמאל ומגביה לשי הולצמן, שכובש מקרוב.

דקה 71 - מתפרצת לאשדוד. שי הולצמן דוהר לתוך הרחבה ומוכשל על ידי השוער רפי כהן, שמקבל כרטיס אדום. אשדוד זוכה גם בפנדל והולצמן כובש את השני שלו, 1:2 לאשדוד.

דקה 79 - בעיטה חופשית להפועל פ"ת. אדורם קייסי מסובב מעל לשער.

דקה 87 - שי הולצמן פורץ משמאל ומזהה את פליקס אובוקה חופשי במרכז הרחבה. אובוקה בועט ברשלנות החוצה.

דקה 90 - הזדמנות פז להפועל פ"ת להבקיע את שער השיוויון. שלומי ארבייטמן משתלט על ריבאונד מנסיון בעיטה קודם של יבוריאן ובועט מקרוב מעל למשקוף.

דקה 92 - קרן של הפועל פ"ת מגיעה לראשו של דוריצ'יץ', שנוגח מעל לשער.

דקה 95 - השוער המחליף של פ"ת קובי שאלו יצא מהשער כדי לעזור להתקפה, שאיבדה כדור. שי הולצמן זיהה שער ריק ובעט מ-35 מטרים לרשת, 1:3 לאשדוד. הולצמן משלים שלושער.


הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, סבן, קייסי, דורישיץ', חיימוביץ', פיטרס, בוקסנבוים (אליאב, 82), יוקאן, שבחון (שאלו, 73), יבוריאן, ארבייטמן.

הרכב מ.ס אשדוד: רחמים, טובול, אלקריף, אג'יפור, אלמושנינו, פרץ, אופיר, אוחיון (אוביידה, 64), דוד רביבו, עזרן (אובוקה, 64), הולצמן.

הולצמן צנוע

המאמן המנצח יוסי מזרחי, אמר ל'שבת של כדורגל': "יש לנו מטרה לעשות היסטוריה באשדוד, שזה לתפוס את המקום השלישי ולהגיע לאירופה לראשונה בתולדות המועדון הזה".

שי הולצמן, שסיים עם שלושער, שמר על צניעות בסיום: "כל משחק אני מנסה לעשות את על מה שאני יכול. לפעמים זה הולך יותר טוב, לפעמים פחות טוב".

דרור קשטן היה מאוכזב בסיום, אך ניסה שלא למתוח ביקורת על שחקניו: "נעשה הכל כדי לסיים את העונה כפי שצריך. נשתדל לתפוס מקום בחלק העליון, שזה כשלעצמו יהיה דבר יפה. אני לא מעביר ביקורת על שחקנים באופן אישי אלא על הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully