וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי עדיין בתמונת המקום השני. סנדרלנד חוזרת לפרמיירליג

ספורט 5 בשיתוף

24.4.2005 / 20:14

מנצ'סטר יונייטד הפכה פיגור 1:0 לנצחון 1:2 על ניוקאסל באולד טראפורד. פורטסמות' הביסה את רדנאפ והסיינטס 1:4

מנצ'סטר יונייטד השיגה היום ניצחון חשוב במאבקה על המקום השני בטבלה. חניכיו של פרגוסון השלימו ניצחון כפול על המגפייז תוך שבוע, לאחר שגברו עליהם בחצי גמר הגביע בקארדיף. הפעם ניוקאסל עשתה לשדים האדומים חיים יותר קשים, כשעלו ליתרון ראשון משער של דארן אמברוז בדקה ה-27. בדקה ה-57 השווה ויין רוני את התוצאה, ו-ווס בראון הבלם קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-74. מנצ'סטר שלישית בטבלה עם 70 נק', אחת פחות מארסנל לה משחק חסר. ניוקאסל במקום ה-14 והמביש.

פורטסמות נקמה ברדנאפ בצורה הכי מתוקה

אלן פראן ממשיך לספק את הסחורה בפורטסמות. היום ניצח המנג'ר הצרפתי את 1:4 את סאותהמפטון בדרבי החם של ערי הנמל הדרומיות, הבטיח לקבוצה עונה נוספת בפרמיירליג ולעצמו חוזה לשנה נוספת. אבל זו לא היתה החדשה העיקרית מהמשחק הטעון הזה.

הארי רדנאפ התקבל בקריאות "בוגד" ובשריקות בוז צורמות כשנכנס לפראטון פארק, מעוזה של פורטסמות. האוהדים שם עדיין לא שכחו איך הבטיח שלא ללכת ליריבה השנואה מסאותהמפטון אחרי שפוטר במפתיע. שבועיים לאחר מכן, הוא התהפך מעמדו מכזה של אליל לשנוא אוהדי פומפי. לא עבר חודש ורדנאפ גם לקח להם את נייג'ל קוואזי, שהפך לסמל כחול. היום הכל התנפץ לשניים בפנים בתוך 27 דקות, תודות ליום גרוע במיוחד של השוער אנטי ניימי.

איגביני יעקבו, שחזר מפציעה בעקב, פתח את המסכת עם פנדל מוצלח בדקה ה-4, אחרי עבירה של שוער סאותהמפטון עליו. הרמה מצויינת של ברגר סידרה לדה-זיהאו את ה-0:2 בדקה ה-17. טרזור לומאנה לואה לואה, עשה את השלישי (23) תוך ניצול יציאה רעה של ניימי ואת הרביעי (27) בבעיטה יפה מחוץ לרחבה. הנרי קמארה רק צימק בדקה ה-20.

עכשיו, אחרי שצ'לסי הבטיחה כמעט סופית את האליפות (ראה ידיעה נפרדת), ארסנל ומנצ'סטר יונייטד יקבלו כרטיסים לליגת האלופות, נראה כי לבד מהמאבק בין ליברפול ואברטון על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לצ'מפיונז, התחתית הפכה לדבר המעניין ביותר שיש לליגה להציע. לסאותהמפטון, שירדה למקום האחרון בטבלה וחייבת עכשיו לנצח בשלושת המשחקים שנותרו לה (נוריץ' וקריסטל פאלאס מהתחתית ומנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום). רדנאפ בצרות.

סנדרלנד חוזרת לפרמיירליג

סנדרלנד, שנשרה בעונה שעברה לליגת המשנה באנגליה, חזרה בסוף השבוע לפרמייר ליג. סנדרלנד ניצלה תיקו של יריבתה לצמרת איפסוויץ', בכדי לנצח את לסטר ולחזור לעילית של הכדורגל האנגלי.

את סנדרלנד מאמן מיק מקארת'י, האיש שהדריך את נבחרת אירלנד במונדיאל האחרון בקוריאה ויפן. "הכל תלוי בשחקנים טובים. גם המנג'ר הטוב בעולם לא יכול לעשות כלום בלי שחקנים טובים", אמר המאמן לאחר שהבטיח את העליה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully