וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם

18.4.2005 / 22:37

מכבי חיפה ניצחה את מכבי ת"א 1:3 וחגגה אליפות רביעית בחמש שנים. אפשר להבין למה ברקוביץ' כל כך רצה לשחק בחיפה. קטן: "הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל"

זהו זה. באופן תיאורטי מכבי חיפה עוד יכולה להפסיד את האליפות למכבי פ"ת, אבל הסיכוי שזה יקרה שקול להסתברות שכל אחד מהירוקים שחגג הערב את הקפת הניצחון של האלופה, יזכה בטוטו ובווינר גם יחד. הירוקים ניצחו את מכבי ת"א 1:3 ופתחו פער של 15 נקודות ממכבי פ"ת, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום. הפרש השערים של מכבי חיפה גדול ב-19 מזה של מכבי פ"ת, כך שאין פה מקום ליותר מדי ניתוחים. מכבי חיפה הבטיחה הערב את תואר האליפות, בפעם השנייה ברציפות ובפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

האוהדים של מכבי חיפה לא יכלו לבקש יותר מלחגוג את האליפות מול מכבי ת"א. הקבוצה של קליגר נמצאת אמנם הרחק במורד הטבלה, אבל אחרי הניצחון שלה בסיבוב הקודם על הירוקים, מדובר היה בנקמה מול היריבה שהוגדרה בתחילת השנה כיריבה הרצינית ביותר לאלופה. איל ברקוביץ', שכל כך רצה לשחק בחיפה, יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לגשר על הפער העצום בין הקבוצות.

תיאור המשחק

דקה 2 - התקפה מתפרצת לחיפה. רוברטו קולואטי משתלט על כדור אורך, פורץ קדימה, מעביר את שטראובר ומבקיע. 0:1 לחיפה.

דקה 16 - קולואטי מצליח לחטוף כדור למישאלוף ופורץ לכיוון השער. הפעם, לירן שטראובר, שנשאר שוב השחקן האחרון מול הארגנטיני, מצליח לבלום אותו.

דקה 18 - אבי סטרול לא מצליח לסגור את יניב קטן, שפורץ לרחבה ובועט לשער. שטראובר מצליח להדוף.

דקה 23 - אדוארדו מראקש חוטף כדור להגנת חיפה ופורץ לרחבה, אבל מחמיץ את השער.

דקה 27 - לירן כהן מקבל מסירה נהדרת ופורץ מצד שמאל, כשיחד איתו אמיל אמבמבה, שנמצא חופשי ברחבה. זה נגמר במסירה מזעזעת וחזקה מדי של הראשון.

דקה 28 - עידן טל דוחף את לירן כהן ברחבה, אבל השופט אייל צור לא מתייחס. לאחר מכן, גונזלבש חובט קלות בפניו של כהן, שעושה בעצמו הצגה גדולה. בכל מקרה, גם את זה צור לא ראה.

דקה 35 - גול. עוד ערבוביה ובלגאן בהגנה של מכבי ת"א מסתיים בעקב יפהפה של קולואטי לעידן טל, שלא מתבלבל ומקפיץ מעל שטארובר לקורה ופנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 38 - גול. קונצרט של הירוקים. דאבל פס מצוין בין קטן לקולואטי מכניס את הישראלי לרחבה, וזה בועט טיל אדיר פנימה. 0:3 לחיפה.

דקה 61 - מכבי ת"א מצמקת ל-3:1. לירן כהן בועט מ-16 מטר לחיבורים של אלמדון.

דקה 68 - תמיר כהן מנסה להפתיע את תום אלמדון ומשחרר טיל מ-25 מטר, אבל שוערה של מכבי חיפה מזנק יפה והודף.

דקה 89 - קולואטי מוצא את עצמו שוב באחד על אחד מול שטראובר, אבל שוערה של מכבי ת"א נמצא במקום ומונע שער בטוח.


הרכב מכבי חיפה: אלמדון, גזל, גונזלבש, חרזי, מגרלשוילי, בוקולי, באדיר (בירוק, 78), דירסאו, טל (זנדברג, 72), קולואטי, קטן (רוסו, 84).

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, מוסא, סטרול, מישאלוב, אבו סיאם, לירן כהן, זיתוני, תמיר כהן, מראקש (ביטון, 90), אמבמבה (ערן לוי, 67), פרוחננקובס (דגו 39).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully