וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מלחמה. נמשיך לאגור נקודות"

16.4.2005 / 23:13

שייע יצא מאוכזב מה-1:1 של הפועל ת"א מול בית"ר ירושלים, אבל ידע לראות את חצי הכוס המלאה. גם אוחנה לא ממש עצוב

התחתית התחממה עוד יותר אחרי ה-1:1 הביתי של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים. שייע "אני אשאר בהפועל עוד הרבה שנים" פייגנבוים הראה סימנים של לחץ מנוכחותו של לותאר מתיאוס ביציע. ספק אם יש סיכוי שהגרמני יגיע לבלומפילד בעונה הבאה, אבל מה שבטוח הוא שקבוצה בלאומית בוודאי לא תתאים לו. בבית"ר כבר החתימו את אוחנה לעונה נוספת, אבל המקום לאירופה עליו בנה המאמן ממשיך להתרחק. בינתיים התחתית נראית כך:

9. הפועל תל אביב 30
10. בני סכנין 29
----------------------------
11. הפועל באר שבע 27
12. הפועל חיפה 23

מהלך המשחק

דקה 13: אחרי פתיחה מלאה באדרנלין, אך חסרת דיוק מצד שתי הקבוצות, נפצע טל חן בתיקול שגרתי במרכז המגרש. גיא צרפתי נקרא להחליפו.

דקה 31: אחרי שקאלדיירה הוציא בעיטה שחלפה סנטימטרים מעל המשקוף של אלימלך, שיחרר מן העבר השני גיא צרפתי, טיל מרחוק שנתפס על ידי קורנפיין.

דקה 41: גיא צרפתי, שהפך לשחקן הטוב ביותר על כר הדשא מאז נכנס, מסר כדור עומק נהדר לברק בדש שהיה בעמדת נבדל גבולית. האיברהימוביץ' לא נכשל וקבע 0:1 להפועל ת"א.

דקה 44: כדור חופשי שהגביה אבוקסיס נחת על הראש של בדש, שנגח מעל למשקוף והיה קרוב להבקיע את השני שלו תוך 3 דקות.

דקה 45: בתוך תוספת הזמן של המחצית עוד הספיק ליאור אסולין לשחרר כדור חופשי אדיר לקורה של אלימלך, שאפילו לא הספיק לזוז.

דקה 67: שתי התקפות נהדרות ומהירות ליד שתי הרחבות. מבצע אישי יפה של אנטבי נגמר בבעיטה לשמיים של אוגבונה. בצד השני נשלח אסולין לכדור ארוך על ידי אבי נמני, אבל החמיץ גם הוא את המסגרת.

דקה 78: ליאור אסולין ניצל טעות גדולה של רמי חליס בהגנת הפועל, חדר לרחבה ואחרי שכבר חלף על פני אלימלך, הופל על ידי השוער. חיים יעקב היה קרוב ושרק לפנדל. אסולין אמר תודה, הישווה ל-1:1 וכבש את ה-13 שלו העונה.

דקה 81: עמית בן שושן המחליף, פירפר את אנטבי באגף והוציא כדור רוחב מדוד לאסולין, שבמקום להשלים צמד, בעט מ-3 מטר החוצה. כנפו יכול היה להחזיר את היתרון להפועל, אבל מתוך הרחבה הצליח לסחוט הצלה מדהימה מקורנפיין.

דקה 92: אמבלה פורץ קדימה, אך בדרך לרחבה מופל על ידי פבריציו בנטו. לשופט לא נותרה ברירה אחרת והבלם הברזילאי הורחק בכרטיס אדום אחרי העבירה הבלתי ספורטיבית. הפועל לא ניצלה את הכדור החופשי והסתפקה בתיקו.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב יגאל אנטבי; אבי כנפו (יוסי רוזן 93), טל חן (גיא צרפתי 15), יוסי אבוקסיס, כפיר אדרי; ברק בדש, איזביטו אוגבונה (ביסקוט אמבלה 79)

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; עופר טלקר, אינדיו פאריירה, פבריציו בנטו, אלירן דנין; עידן מליחי (עמית בן שושן), קאלדיירה, אבי נמני, מאור מליקסון (אלי ששון 89), אופיר עזו (אבירם ברוכיאן); ליאור אסולין

"כדורגל כזה לא ראו בליגה שלנו"

שייע פייגנבוים, מאמן הועל תל אביב: "בחצי הראשון היינו צריכים להבקיע שלושה שערים, אבל אי אפשר לבכות על חלב שנשפך. שיחקנו כדורגל שלא יודע אם ראו כזה בליגה שלנו. שיחקנו נגד בית"ר שהיא ברך כלל טובה עם ההתלהבות של הקהל שלה. יש לנו מלחמה מהיום שהגעתי להפועל תל אביב, אבל נמשיך לאגור נקודות".

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "אני לא מרוצה. פרט לרבע שעה הראשונה, השליטה היתה שלנו. זה לא היה משחק של מצבים. הפועל שיחקה אגרסיבי. היא נלחמת על החייים ויותר קשה נגד קבוצה כזו. אנחנו מסוגלים ליותר והכל עוד פתוח לגבי אירופה, למרות שהסיכויים פוחתים משבוע לשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully