וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לעזרן ואשדוד בדרך לאירופה

16.4.2005 / 21:54

שלושער של יניב עזרן כיפר על שער עצמי שלו, בניצחון של אשדוד 2:4 על נצרת עילית. אירופה נראית קרובה מהמקום השלישי

מ.ס. אשדוד השיגה הערב ניצחון חשוב, שחיזק את מעמדה במקום השלישי בטבלה. למרות סדרה של תוצאות שליליות בתקופה האחרונה, הצליחה הקבוצה לגבור על יריבתה במאבק על המקום לאירופה, למרות פיגור מוקדם אליו נקלעה. כוכב המשחק היה החלוץ הצעיר יניב עזרן, שכבש שלושער ו"קינח" בשער עצמי.

נצרת עילית עלתה ליתרון בדקה ה-19, אחרי שחיים בנון ניצל ערבוביה ברחבת המארחים ובעט מקרוב פנימה. נצרת עילית עוד יכולה היתה להגדיל את היתרון, אבל החמיצה שתי הזדמנויות נוחות לכיבוש. הפתגם על ההחמצות והספיגה מיהר להתממש שוב, כששי הולצמן במבצע אישי כבש את השיוויון בדקה ה-35.

6 דקות מאוחר יותר החלה ההצגה של יניב עזרן, שנשלח לאחד על אחד מול אושרי לוי ומצא את הרשת, 1:2 לאשדוד במחצית. 10 דקות במחצית השניה כבש עזרן את השני שלו, אחרי הגבהה מהאגף של דוד רביבו, 1:3. עוד 9 דקות עברו, ועזרן הצעיר חגג שלושער, הפעם בנגיחה מהגבהה של אמיר אלקריף. 2 דקות אח"כ (66), בעט שחר סימנטוב כדור חופשי שפגע בעזרן וחדר לרשת. 2:4 לאשדוד, אבל דבר לא יהרוס את החגיגה של כוכב הנבחרת האולימפית של גיא לוי.

מ.ס. אשדוד: אסי רחמים; אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, עמנואל פאפו, אדיר טובול; דוד רביבו, מאור זוהר (יוסי אופיר, 46), משה אוחיון, יניב עזרן; פליקס אובוקה, שי הולצמן

נצרת עילית: אושרי לוי; ישראל דרור (עוד ברנדויין, 68), קובי נכטיילר, עמי אזולאי (סיימון סבאלה, 65), דודי פדלון; יאלן פוקורן, שחר סימנטוב, חיים בנון, יואב זיו; סקריפנטי (ז'וזה דוארטה, 65), אודי כבודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully