וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלית בתחתית

15.4.2005 / 17:46

הפועל חיפה התפוצצה על סכנין, הביסה אותה 0:4, וצימקה את הפער ממנה ל-6 נקודות. לחמן: "אם זה יעשה טוב לקבוצה אני אתפטר"

הפועל חיפה ניצלה את המומנטום מהוספת 2 הנקודות בעקבות פרשת הצהובים של בנין, ומהנצחון בגביע על מכבי חיפה בכדי להתפוצץ ולהביס את בני סכנין, 0:4. עד הדקה ה-30 המשחק עוד היה שקול, אבל אז הכשיל מאיר כהן את שלומי אדרי ברחבה, הורחק בכרטיס אדום, ונתן את האות להתמוטטות טוטאלית של כל מערכות סכנין. כשלפניה משחקי בית מול הפועל ת"א והפועל ב"ש, נראה כי הקרב בתחתית עדיין בוער.

הקבוצה של לחמן נראתה היום בדיוק ההפך מהתדמית שדבקה לה: איטית, אדישה, חסרת רוח לחימה, ומתגוננת. קשה להבין איך קבוצה כמו סכנין התמוטטה במשחק כל כך גורלי. הנצחון של הפועל חיפה מצמק את הפער מסכנין ל-6 נקודות בלבד. סכנין צריכה לחשוש גם מהפועל ב"ש, שנצחון שלה בשבת על בני יהודה, יצמק את הפער בינה לבין הטווח הבטוח ל-2 נקודת.

מהלך המשחק

דקה 4: בעיטת עונשין של אלקיים פוגעת בחומה, ומטעה את מאיר כהן שמצליח להדוף מעל המשקוף.

דקה 10: אדרי מסתנן לרחבה ובועט חזק מזוית קשה, מאיר כהן הודף. אנסומבו מגיע לריבאונד אבל בועט חלש.

דקה 30: אנסומבו שלח את אדרי מול מאיר כהן. אדרי עובר את שוער סכנין שמכשיל אותו, פרוסט קובע פנדל ושולף לכהן אדום. חסארמה בועט את הפנדל פנימה, 0:1 הפועל חיפה.

דקה 46: דקה מפתיחת המחצית הראשונה ברנרד האגן הוביל כדור ובעט מ-20 מטרים, כדור שפגע בהגנת סכנין וחדר לרשת. 0:2 הפועל חיפה.

דקה 60: אגויה פורץ לרחבה ובועט חזק מעל המשקוף של שטראוס.

דקה 70: האגן נשלח לאחד על אחד עם מנדס , אבל השוער הצעיר עוצר יפה.

דקה 73: קלבר רודריגז קיבל כדור ברחבה, ובעט מהאויר כדור ששרק ליד החיבורים.

דקה 76: קרן להפועל חיפה, הגנת סכנין מרחיקה רע, וטוטואנה מנצל את ההפקרות כדי לקבוע, 0:3 סכנין.

דקה 83: רודריגז בועט מקצה הרחבה כדור שפוגע במשקוף של שטראוס.

דקה 87: גילי ורמוט מקבל כדור במרכז הרחבה, עובר את סואן ובועט פנימה, 0:4 הפועל חיפה.

הרכבים:

הפועל חיפה: שטראוס, עזיז, איבלדו, אלקים, ברוקס, חסארמה, אנסומבו, סיבוני (עובד 72), האגן, טוטואנה, אדרי (ורמוט 84)

בני סכנין: כהן (הורחק 35), שלעאטה (סלאמה 45), אטצ'י, קינן, רבאח, אליהו, סואן, חוג'יראת (רודריגז 52), כיאל (מנדס 35), קסום, אגויה

לחמן לא פוסל התפטרות

איל לחמן: "אנחנו בתקופה די ארוכה של חודשיים שאננחו לא נראים טוב ואנחנו מנסים להחזיר אותה לנתיב. אני חושב שאנחנו בתקופה גרועה מאוד שפוגעת בבטחון של השחקנים, שגם ככה הוא ירוד. התחלנו את המשחק לא טוב ולא יצאנו מזה. המצב שלנו קשה לא בגלל הנקודות בטבלה אלא בגלל שאנחנו כבר לא משחקים כמו פעם. אני אעבור משחקן לשחקן ואשתדל להרים להם את הראש. זה מדהים שגם כשקבוצה נמצאת בפער בטחון גדול, זה לא מהווה כר בטחון. כואב לי כי יש לי לא רק שחקנים טובים אלא גם אנשים טובים. אם זה יעשה טוב לקבוצה אני אתפטר, אני צריך לחשוב".

ניר לוין: "זה כיף. שכחנו את ההרגשה הזו. במשחק ליגה לנצח בצורה כל כך מרשימה זה כיף, וזה מה שרצינו לעשות - להמשיך את הדרבי, האוירה הקבוצתית, הפירגון. המשחק שלנו יותר מאורגן הגנתית ואפשר לראות שלא הגיעו נגדנו למצבים. היתה לנו היום יכולת יותר טובה בפעולה האחרונה. התרכזנו במשחק הזה וגם עכשיו אנחנו חושבים על משחק הגביע מול מכבי ת"א. אחר כך נחשוב על משחק הליגה הנצרת עילית. אני מניח שגם שאר הקבוצות מוטרדות יותר מהפועל חיפה, ונבחן את הסיכויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully