וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות נוספות עם החמסה

11.4.2005 / 21:51

יוסי שיבחון חיכה עד לדקה ה-89 כדי להדיח את מכבי נתניה מהגביע ולהעלות את הפועל פתח תקווה לרבע הגמר. ככה זה כשקשטן רוצה עוד תואר

המשחק האחרון בשלב שמינית גמר גביע מדינה בין מכבי נתניה להפועל פתח תקוה, לא היה גדול. מכבי נתניה, הממוקמת שנייה בליגה הלאומית מתחה את הפועל פתח תקוה ומאמנה דרור קשטן, אבל לא הגיע לה לנצח את המשחק עם מספר לא מבוטל של החמצות. ראובן עטר רצה למשוך את המשחק להארכה, אבל אז הגיע יוסי שיבחון וממש לפני הסיום העלה את הפועל פתח תקווה לרבע הגמר, פחות משבוע אחרי שזו זכתה בגביע הטוטו. החמסה של קשטן עובדת שעות נוספות.

גם מכבי נתניה זכתה העונה בגביע הטוטו - של הליגה הלאומית, אבל היא לא היתה במשחק דווקא לעיני כ-5,000 אוהדים שנתנו לה אווירה ביתית. ביום רביעי ב-13:00 תתקיים הגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה, שיתקיימו בימי שלישי ורביעי בשבוע הבא. התלתלים של עטר יתמקדו מעתה בליגה.

מהלך המשחק

דקה 28: כדור עומק גדול של עומר בוקסנבוים, פגש את הקורה של אבי פרץ.

דקה 37: אורן ניסים, שביצע שתי עבירות רצופות קודם לכן וזכה לראות את הכרטיס הצהוב, עשה סוף סוף פעולה חיובית כשנגח מ-16 מטר לידיים של רפי כהן.

דקה 45: מחצית חלשה ונטולת אירועים מסתיימת כמעט ללא בעיטות לשער, למרות ניסיון לא רע של יוסי שיבחון להגיע לכדור רוחב שמוציא אדורם קייסי. הדקות הראשונות היו בשליטת הפועל פתח תקווה ולקראת סיום המחצית, היתה מכבי נתניה טובה ומסוכנת יותר.

דקה 49: שלומי ארביטמן מוציא כדור ענק ליוסי שיבחון שבועט בשמאל כדור שפוגע באלפסי. הכדור חוזר אליו, הפעם לרגל ימין. גם הפעם זה פוגע באלפסי ומתעופף בקשת עד למשקוף שערו של פרץ.

דקה 63: אחרי מספר הזדמנויות משני צידי המגרש, הגיע שוב אורן ניסים ראשון לכדור גובה. הנגיחה שלו כמעט ומצאה את רפי כהן לא מאוחר, אבל היתה חלשה מדי.

דקה 77: כדור חופשי מצויין של חסן, מוצא את קייסי לא מכוסה. מגן הנבחרת נוגח טוב אבל פוגש את הקורה. נתניה ניצלת בנס.

דקה 89: דווקא אחרי החמצה גדולה של אמיר טגה, יצאה מתפרצת קטלנית של הפועל פתח תקווה קדימה. יוסי שיבחון מתחיל התקפה מהירה, מוצא במסירת עומק נהדרת את מנור חסן שמושך אליו שחקן ומוריד לשיבחון שמגיע מאחור ובועט לפינה של פרץ. 0:1 להפועל פתח תקווה.

קהל: 5,000 צופים באיצטדיון הקופסא

מכבי נתניה: אבי פרץ; אסי וסיהון, גולן חרמון, יניב צ'יצ'יאן, חמודי בריק; אבי אלפסי, אמיר טגה, עבדול ראזאק; לירון וילנר, אורן ניסים

הפועל פ"ת: רפי כהן; זאב חימוביץ', קלמי סבן, דורישיץ', אדורם קייסי; אבי יחיאל, עומר בוקסנבוים, מנור חסן, יוסי שיבחון, אמר יוקאן; שלומי ארביטמן

"בגביע צריך לשחק כמו בגביע"

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "היינו יותר טובים. במחצית השניה לא ניצלנו את המצבים הטובים שלנו וזה מה שקורה בכדורגל". למרות ההפסד וסיכסוך העבר בין עטר לבין קשטן, כשזה אימן אותו בהפועל חיפה, ידע המאמן הנתיינתי לפרגן: "דרור זה האבא של המאמנים. דמות לחיקוי, לא רק בכדרוגל אלא גם מחוץ לכדורגל ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך".

דרור קשטן, מאמן הפועל פתח תקווה, החזיר מחמאה: "מכבי נתניה מאז ומתמיד היא קבוצה ביתית מובהקת. הרבה קבוצות משאירות פה נקודות, או מפסידות במפעל כזה או אחר, אבל בגביע צריך לשחק כמו בגביע. בשביל הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully