וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו אמבמבה

9.4.2005 / 22:38

הקמרוני של מכבי ת"א התעורר לחיים וכבש צמד בניצחון 2:3 על מ.ס אשדוד. קלינגר: "ברגעי האמת אנחנו מתעלים"

המשחק באשדוד, שנעל את משחקי הגביע המדהימים של השבת, היה קרוב מאוד להארכה כמו בדרבי החיפאי המדהים. אלא שאז קם אמיל אמבמבה (ההוא מהשיר "אמבמבה לא ישים פה גול, גם עם השוער יפול"), שענה לכל המשוררים עם שער ניצחון, שהיה השני שלו במשחק וקבע 2:3 למכבי ת"א, שעלתה לרבע גמר גביע המדינה.

זה היה עוד משחק שנתן לנו טעם מתוק מאוד של כדורגל ישראלי. אמנם לא משחק גדול, אבל מהנה ביותר. השערים של התל אביבים היו כולם תוצרת חוץ (שניים של אמבמבה ואחד של מראקש), מה שהשאיר אותנו להתענג עם שני שערים תוצרת דור העתיד של אשדוד - משה אוחיון ומאור זוהר (שהפציץ מרחוק). אשדוד לא הייתה פחות טובה ממכבי ת"א, אבל ניר קלינגר הסביר בסיום למה זה נגמר בניצחון תל אביבי: "כשהחרב מונחת על הצוואר שלנו, אנחנו מנצחים". אז מכבי ת"א עוד יכולה לפנטז על גביע אופ"א בשנה הבאה, יוסי מזרחי יילך להשחיז חרבות כדי לנסות וללמד את השחקנים שלו דבר או שניים על אופי.

תיאור המשחק

דקה 2 - 0:1 למכבי ת"א בהתקפה הראשונה שלה. סאלם אבו סיאם מכניס כדור למישאלוף, שמוריד עם הראש לאמבמבה. הקמרוני מכניע את אסי רחמים בבעיטה ממרכז הרחבה.

דקה 25 - אשדוד משווה ל-1:1. שי הולצמן שוח כדור אחורה למאור זוהר, שמפציץ מ-25 מטר לחיבורים של לירן שטראובר.

דקה 56 - משה אוחיון מתקדם עם הכדור ובועט מ-16 מטרים מעל השער

דקה 60 - חילופי מסירות בין פרוחננקובס ואמבמבה במתפרצת מוצאים את מרקש שחודר לרחבה מימין ובועט כדור נהדר לרשת, 1:2 למכבי ת"א

דקה 63 - דוד רביבו מגביה כדור חופשי, ומשה אוחיון משתחרר ונוגח נהדר לקרקע ופנימה, 2:2

דקה 78 - אבו סיאם מוסר כדור רוחב לאמבמבה, שמשתחרר ובועט כדור שטוח מ-16 מטרים לרשת, 2:3 לצהובים

דקה 86 - מתפרצת צהובה מסתיימת בבעיטה של מרקש אותה הודף אסי רחמים

דקה 89 - בעיטה מרחוק של ברונו הייס פוגעת בפאפו, משנה כיוון, אבל רחמים מציל שער

הרכב מ.ס אשדוד: רחמים, עמר (פרץ, 65), אג'יפור, טובול, פאפו, מאור זוהר (תורג'מן, 82), אוחיון, דוד רביבו, עזרן (אביידה, 65), אובוקה, הולצמן.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, מוסא, מישאלוף, סטרול, אבו סיאם, תמיר כהן (הייס, 80), זיתוני, מראקש (מסיקה 87), לירן כהן, אמבמבה, פרוחננקובס.

קלינגר: "תמיד טענתי שאמבמבה שחקן טוב"

מאמנה של מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי, היה ממורמר מאוד בסיום המשחק. לא קל להפסיד בשני מפעלים בשבוע אחד ועוד שלקבוצה היריבה לא היה יתרון ממשי על הקבוצה שלו. מזרחי אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח אבל ספגנו מכל בעיטה שער וקשה מאוד לחזור מפיגור. הגענו ליותר מצבים ממכבי ת"א והפסדנו את המשחק. אני מקווה שנוכל להשתלב בגביע אירופי. צריך לעשות הכל כדי להשיג את זה".

מאמנה המחוייך של מכבי ת"א ניר קלינגר אמר בסיום: "אם אני מסתכל אחורה, ברגעים שהחרב הייתה מונחת על הצוואר שלנו העונה ניצחנו וגם היום. ברגע האמת השחקנים מתעלים על עצמם. השיטה שלנו עבדה יפה היום. תמיד טענתי שאמבמבה שחקן טוב. צריך סבלנות לזרים. אמבמבה ופרוחננקובס הם שחקנים קלאסיים של 4-4-2 וטוב ששניהם יכלו לפתוח היום".

על כל הדיבורים סביב קאמבק אפשרי של אבי נמני למכבי ת"א אמר קלינגר: "אל מתכוון להתבטא כי לא אני יצרתי את המהומה הזאת. אני המחליט הבלעדי בצד המקצועי וזה מה שקובע. אם אני אחליט ששחקן כזה או אחר מחליט מקצועית לקבוצה, הוא יהיה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully