וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התודה וההערכה לשגיא שטראוס"

9.4.2005 / 21:43

ניר לוין מודה לשוער הפועל חיפה, שעצר שלושה פנדלים בדרך לניצחון על היריבה העירונית, אחרי 3:3 בתום ההארכה

ביום הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל, יצאו אנשיה של מכבי חיפה מחוייכים ממשרדי ההתאחדות לכדורגל. אי אפשר להאשים אותם. אחרי הכל, הם קיבלו את היריבה העירונית המתפוררת, זו שהפסידה השנה לירוקים בשלושה משחקי דרבי ביחס שערים כולל של 9:2.

אבל אותה הפועל חיפה, שכבר איבדה סיכוי ממשי להישאר בליגת העל, נתנה את המשחק הטוב ביותר שלה השנה ואת אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של המועדון, הערב בשמינית גמר הגביע מול היריבה העירונית. איזה תיזמון מצויין למשחק כזה, שבועיים אחרי השבוע הכמעט חלומי של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל. אחרי מה שהפועל חיפה עשתה הערב למכבי, אי אפשר להתווכח עם העובדה - הכדורגל הישראלי חזר בגדול. הליגה אולי סגורה, אבל הגביע פתוח לגמרי.

הקבוצה שקיבלה יחס של 6.40 בווינר לניצחון במשחק, הדהימה את היושבים בקרית אליעזר עם יתרון 0:2 במחצית הראשונה משערים של טוטואנה וחסארמה. מכבי חיפה הישוותה עוד לפני סיום המחצית ונהנתה גם מיחס מועדף של השופט שי שטרית, שהתעלם מכרטיס אדום ברור שהגיע לתום אלמדון והשאיר למעשה את המכבים במשחק. כאן כבר נראה היה שהאלופה שבדרך הולכת להשתלט על העניינים במחצית השנייה, אבל ג'ף טוטואנה חשב אחרת. חאבייר דירסאו הוסיף עוד גול יפהפה במשחק, שסיפק לנו שלל מכובד מאוד של שערים, קורות, משקופים, הדיפות מרשימות של שטראוס ואלמדון וניהול משחק מצויין של ניר לוין, האיש שאף אחד חוץ מהבעלים יואב כץ לא הבין למה הוא נשאר בקבוצה.

השחקנים, שבקושי יכלו לעמוד על הרגליים בהארכה, העבירו עוד 30 דקות בדרך לדו קרב הפנדלים, שהניב תצוגת שוערות מרשימה. שגיא שטראוס, עם 3 עצירות מדהימות, השאיר את גזל, דירסאו ועידן טל המומים וגרם ליציעי קרית אליעזר לרעוד בפעם הראשונה העונה, ולא בגלל האוהדים הירוקים, אלא בזכות אלה האדומים, שיעודדו את קבוצתם בעונה הבאה במשחקי הליגה הלאומית.

תיאור המשחק

דקה 6 - 0:1 להפועל חיפה. יובלדיו מרים כדור ממרכז המגרש, אדרי מקבל אותו על סף הרחבה ומוריד עם הראש לג'ף טוטואנה, שבועט לפינה הימנית ומכניע את אלמדון.

דקה 12 - הזדמנות נוספת להפועל חיפה. ג'ף טוטואנה גובר על אריק בנאדו במאבק על כדור, שולח קדימה לשלומי אדרי, שפורץ לרחבה ובועט מעל לשער.

דקה 16 - 0:2 להפועל חיפה. רמי עזיז מרים משמאל וסאלח חסארמה מנצל שאננות של הגנת מכבי חיפה כדי לעלות ולנגוח לרשת של תום אלמדון.

דקה 21 - 1:2. כדור עונשין מ-11 מטר למכבי חיפה אחרי שבן מרגי מכשיל את זנדברג ברחבה. עידן טל מכניס את הפנדל.

דקה 37 - ג'ף טוטואנה מגיע למצב ברחבה של מכבי חיפה, אבל מחמיץ הפעם מול אלמדון.

דקה 38 - הזדמנות למכבי חיפה. יניב קטן מרים כדור לרחבה, הכדור מגיע דרך אלירן אלקיים לעידן טל, שבועט מקרוב מעל לשער.

דקה 40 - השופט שי שיטרית מציל את מכבי חיפה מכרטיס אדום, שהגיע ללא ספק לשוער מכבי חיפה תום אלמדון. אלמדון יצא מהשער ונכנס בכוח בשלומי אדרי, שפרץ לכיוון השער ונתקל בשוער שחסם אותו מחוץ לרחבה.

דקה 45 - עידן טל מזהה את שגיא שטראוס מחוץ לרחבה ובועט מחצי המגרש, הכדור משפשף את המשקוף.

דקה 45 - מכבי חיפה משוה ל-2:2. מגרלשווילי משתלט על כדור שנהדף מההגנה של הפועל חיפה ומכניע מ-20 מטר את שגיא שטראוס.

דקה 57 - עידן טל מנסה להפתיע את שגיא שטראוס בבעיטה מ-25 מטר, אבל השוער של הפועל חיפה עוצר מצויין.

דקה 62 - 2:3 להפועל חיפה. כפיר לייבוביץ', שנכנס כמחליף 2 דקות לפני כן, פורץ מצויין מימין ומכניס כדור לג'ף טוטואנה, שכובש מקרוב את השני שלו.

דקה 66 - סאלח חסארמה משחרר טיל מ-25 מטר, תום אלמדון מזנק מצויין והודף את הכדור.

דקה 75 - הזדמנות מצויינת למכבי חיפה. באדיר מכניס כדור מצויין לקולואטי, שמוצא את עצמו באחד על אחד מול שטראוס. קולואטי מקפיץ מהאוויר מעל השוער, אבל הכדור נוחת על המשקוף.

דקה 79 - מכבי חיפה משווה ל-3:3. בעיטה חופשית לירוקים 25 מטר מהשער של הפועל חיפה. דירסאו מסובב בצורה מושלמת לחיבורים ומשווה.

דקה 82 - הזדמנות מצויינת לקולואטי לעשות מהפך. הארגנטינאי של מכבי חיפה פורץ מימין לרחבה, בועט מקרוב אבל שטראוס הודף.

דקה 95 - גוטיירס מוריד כדור מצויין לאדרי, שבועט מהאוויר מקרוב מעל למשקוף.

דקה 103 - גילי ורמוט מקבל כדור מצויין ומחמיץ ממצב נוח.

דקה 107 - מבצע אישי של גוסטבו בוקולי מסתיים בבעיטה מעל לשער של הברזילאי של מכבי חיפה.

דקה 111 - באדיר מוסר לדירסאו שבועט חזק מ-25 מטר לידיים של שגיא שטראוס.

הפנדלים

סלאח חסארמה - מבקיע 0:1 להפועל חיפה
חבייר דירסאו - שטראוס עוצר
דניאל גוטיירס - מבקיע 0:2 להפועל חיפה
רוברטו קולואטי - מבקיע 1:2 להפועל חיפה
אלירן אלקיים - בועט מעל לשער
רביד גזל - שטראוס הודף
אנגוי אנסומבו - מבקיע 1:3 להפועל חיפה
גוסטבו בוקולי - מבקיע 2:3 להפועל חיפה
גילי ורמוט - אלמדון עוצר
עידן טל - שטראוס הודף ומעלה את הפועל חיפה לרבע הגמר


הרכב הפועל חיפה: שטארוס, אלקיים, יובלדיו, עזיז, בן מרגי, אנסומבו, חסארמה, סיבוני (לייבוביץ', 60), אדרי (ורמוט, 100), האגן, טוטואנה (גוטיירס, 70).

הרכב מכבי חיפה: אלמדון, גזל, גונזלבש, בנאדו, מגרלשוילי, דירסאו, באדיר, טל, זנדברג, קטן (ברדה, 112), קולואטי.

שטראוס: "עוד לא אבדה תקוותנו"

השחקן המאושר ביותר הערב, שגיא שטראוס, העדיף שלא להתלהב עם יתר חבריו, שרצו לחגוג עם הקהל. מסתבר שלשטראוס יש מטענים קשים כלפי הקהל, שהיה רחוק מלפרגן לו לאורך העונה הנוראית של הפועל חיפה. שטראוס אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "אני רוצה להודות לכל השחקנים. החזרנו ביחד את הכבוד להפועל חיפה. לי אישית הייתה עונה טובה בסך הכל. חשוב לנו להמשיך אותה עד הסוף. עוד לא אבדה תקוותנו".

ניר לוין: "אני מתלהב מבפנים, הראינו היום הרבה אופי. גם כשמכבי חיפה הצליחה לחזור וגם כשהם הצליחו לחזור הסתדרנו עם העייפות. תודה והערכה לשגיא שטראוס, שאכל מרורים מהקהל כל השנה. פיספסנו השנה הרבה, אבל הצלחנו לתקן במשהו היום. אנחנו ממשיכים להתרכז בעונה הזאת ולא נעשה חיים קלים לאף אחד".

רוני לוי: "לרגע לא חשבתי שיהיה משחק קל. ההגנה נתנה משחק רע ואמנם הצלחנו לחזור אבל לה לא מתאים לנו להפסיד בצורה כזאת. זה מאוד מאכזב". בתשובה לשאלה האם ההדחה מהגביע תפגום בחגיגות האליפות, אמר לוי: "אליפות זה משהו שנבנה לאורך כל העונה ולא צריך לערבב בין האליפות לגביע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully