וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "היום אני והקבוצה שכחנו מהגביע"

9.4.2005 / 15:36

עבאס סואן וסכנין יצטרכו להתרגל למצב החדש ולהתרכז בליגה, אחרי שהפסידו להכח 1:0 בשמינית הגמר. מלמליאן נשאר צנוע

כבר כמעט שנה אנחנו שומעים מסכנין את הטענה ש"למחזיקת הגביע מגיע מגרש חדש" וש"למחזיקת הגביע מגיע יותר כבוד" ועוד אימרות בסגנון דומה. לסכנין עדיין מגיע כל הכבוד על ההצלחה שלה בשנים האחרונות, אבל עכשיו יצטרכו אנשי הנציגה הבכירה של המגזר להתרגל למצב חדש. הגביע לא ישאר אצלם בארון, אחרי ההדחה הדרמטית בידי הכח רמת גן מהליגה הלאומית, שניצחה בוינטר 0:1.

גם בעונה שעברה סכנין כמעט והודחה בשלב דומה בידי קבוצה מהלאומית, שבינתיים הספיקה כבר להשתחל לצמרת ליגת העל. אז נצרת עילית לא הצליחה לנצח בבעיטות ההכרעה וסכנין המשיכה עד לזכיה בגביע. עכשיו המזל בגד בקבוצה של לחמן והלך עם זו של מלמיליאן, שכבר טעם כמה גביעים ואליפויות בתור שחקן. גם להכח אגב, יש שני גביעים בארון, אחרי שניצחה ב-1969 את מכבי שעריים וב-1971 את מכבי חיפה ונעלמה כמעט מהנוף הישראלי אחרי המעבר מהמגרש בגלי גיל לוינטר. אחרי ההצלחה של היריבה העירונית לפני שנתיים, אולי בצד הסגול של רמת גן חושבים ברצינות החזרת הערה ליושנה.

מהלך המשחק

דקה 14: הזדמנות גדולה לסכנין. קלבר רודריגז סידר מצב נהדר לאלומיידה, אך החלוץ לא הצליח להפתיע את השוער פילוסוף. את הריבאונד בעט אלומיידה למשקוף ואת בעיטת ההמשך במספרת, ביצע רודריגז בפניו של אחד ממגיני הכח - דבר שזיכה אותו בכרטיס צהוב.

דקה 30: אלומיידה הפעם נכנס לתפקיד המבשל, כשהוא מסדר מצב טוב לעבאס סואן. קשר הנבחרת הגיח מאחור ובעט מעל לשער.

דקה 44: הזדמנות ראשונה להכח. הרחקה גרועה של נידאל שלעאטה סידרה כדור למור גולן שבעט מהאוויר ומקרוב, חלש לידיים של מאיר כהן.

דקה 52: הכח פתחה את המחצית השניה בצורה יותר תוקפנית עם כמה בעיטות מרחוק. אחת מהן, של רועי דיין מחוץ לרחבה, חלפה ליד משקוף שערו של מאיר כהן.

דקה 86: סואן הניף רגל ימין והוציא מ-20 מטרים טיל מסובב למשקוף של ישראל פילוסוף.

דקה 91: כולם כבר חיכו לשריקת הסיום שתשלח את הקבוצות להארכה, אבל בהכח חשבו אחרת. המחליף ברייטנר קראבליו השתלט על הוצאת חוץ, הקפיץ מעל דקל קינן, חדר לרחבה והוציא בעיטה ברגל ימין. 0:1 מפתיע להכח.

הכח רמת גן: ישראל פילוסוף, איתי סלע, רובי רגב, סיבטי לפינייה, אילן בוארון, אילן צרפתי, דודי ליברמן, יוסי דורה, אבי אבינו, רועי דיין (קראבליו, 76), מור גולן.

בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה (נידאל חוג'יראת, 46), ארנסט אט'צי, דקל קינן, בסאם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, עבד רבאח, אחמד קסום (אלן מסודי, 63), קלבר רודריגז, אנגוי אלומיידה.

שופט: תומר כהן
צופים: 500 בוינטר

מלמיליאן: "הניצחון הגיע בצדק"

מאמן הכח רמת גן אורי מלמיליאן, סרב להתלהב יותר מדי מהניצחון: "שיחקנו טוב. השחקנים עשו עבודה טובה. אבל תמיד אמרתי שבמשחק אחד הכל אפשרי. מבחינתי הדחנו קבוצה. לא צריך להסתכל נגד מי אתה משחק, גם אם היריב יותר חזק ממך. הניצחון הגיע בצדק. נכון, זה ניצחון גדול. 0:1. ניצחנו את סכנין מליגת העל, אבל לא צריכים להיתלות במשחק הזה".

אייל לחמן, מאמן המחזיקה שהודחה, יודע שקבוצתו אף פעם לא ידעה להוכיח את עצמה כשהגיעה כפייבוריטית: "קודם כל, מולנו שיחקה קבוצה. הם היו יותר טובים מאיתנו. הכח חילצה יותר כדורים, היא גם שלטה יותר במשחק. כמעט הצלחנו להוביל בפתיחה, אבל מעבר לזה, העובדה שאנחנו הפכנו להיות מטרות פגעה בנו. סכנין היתה היום רכה ולסכנין זה לא מתאים. כשאנחנו אמורים לבוא כקבוצה שאמורה להיות גדולה יותר וליזום, זה עדיין לא מתאים לסכנין".

הקפטן עבאס סואן: "היום אני והקבוצה שכחנו מהגביע ומתמקדים בליגה. זה הכדורגל. הם רצו ונלחמו יותר וזה מה שהגיע לנו גם על כר הדשא". סואן, שהתרגל כנראה לכר הדשא של איצטדיון רמת גן בו בילה את השבועיים וחצי האחרונים עם הנבחרת ובמשחק נגד בית"ר ירושלים, ידע להתלונן על התנאים באיצטדיון השכן: "המגרש פה מגעיל חבל על הזמן. כל אימון בנבחרת עוזר לכל שחקן, אני שחקן שלומד מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully