וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות מתחילה במהפכה הצרפתית עם פרין

8.4.2005 / 13:12

אלן פרין הצרפתי, מונה למאמן של יעקובו וינסה להבטיח את הישארותה בליגה. על היריבה הקרובה צ'רלטון הוא "לא יודע כלום"

דיברו על גורדון סטראכן, על ג'ון גרגורי ואפילו על קומאן וראניירי, אבל בסוף החליטו ללכת בפורטסמות על אלן פרין הצרפתי. עד לסיום העונה נותרו רק שבעה מחזורים ובקבוצה מעיר הנמל הדרומית התחילו לחשוש מהתקרבות יתרה לקו האדום, המרוחק מהם רק 4 נקודות.

את העונה כזכור, התחיל הארי רדנאפ, שהעלה את הקבוצה ליגה, השאיר אותה בשנה שעברה בליגה והתחיל את זו הנוכחית עם 5 נצחונות ומיקום לא רע בחלק העליון של מרכז הטבלה. אבל אז החליט היו"ר מילאן מנדריץ' להביא את ולימיר זאיץ' כסמכות מקצועית עליונה. רדנאפ עזב לסאותהמפטון היריבה השנואה והקפיץ אותה בינתיים אל מעבר לקו האדום. אחריו הלך גם אייל ברקוביץ'.

בהיעדר מאמן, החליט זאיץ' להפוך גם לאיש שמנהל בפועל את המשחקים, עד שהקבוצה איבדה קצת את הכיוון לאחרונה. עכשיו החליטו כאמור, להביא את אלן פרין, שעשה את שמו בתור האיש שהפך את טרואה הקטנה, לקבוצה לגיטימית בצמרת הליגה הצרפתית.

"תמיד רציתי לבוא לליגה האנגלית", אמר אתמול פרין שהודה כי אינו מכיר את היריבה שמחכה לו בשבת, צ'רלטון: "אני לא יודע כלום עליהם, אבל לפני ואחרי המשחק הזה יעזרו לי ולימיר זאיץ' וג'ו ג'ורדן". דייויד פליט הוותיק הוחתם וישמש כיד ימינו של פרין, שנחשב לאחד מתלמידיו של ארסן ונגר. נגד פרין בן ה-48 עדיין עומדת תביעת הטרדה מינית שהגישה נגדו אחת מהעובדות במארסיי, משם פוטר לאחרונה לאחר קדנציה קצרה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully