וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל של חיפה

9.4.2005 / 21:15

אבל לא של מכבי חיפה, אלא של הפועל, שתרד כנראה ליגה וגם העיפה את הירוקים מהגביע. מחזיקת הגביע מסכנין והפועל ת"א בחוץ, בני יהודה והמכביות מת"א ופ"ת ממשיכות הלאה

שמחה רבה שמחה רבה. פסח קרוב, והערב חזינו אולי באביב חדש לכדורגל הישראלי. אולי לא צריך להסחף, אבל הדרמה והשערים שסיפקו משחקי שמינית גמר הגביע משאירים חשק לעוד, במיוחד על רקע הליגה המשמימה.

המנצחת הגדולה של שמינית הגמר היא הפועל חיפה, שהדהימה את האלופה מכבי חיפה ושלחה אותה הביתה, אחרי ניצחון 2:3 בפנדלים (3:3 נהדר לאחר 120 דקות). מכבי פתח תקוה הוכיחה שוב שמקומה בצמרת הכדורגל שלנו אינו מקרי, כששלחה את חבורת שייע האדומה למוסכים של יפו עם 0:1 של כפיר אודי. בני יהודה דילגה בקלילות מעל רעננה (0:3), וכך עשתה גם עירוני אשקלון מהארצית לנחלת יהודה, אותה הביסה 0:6.

ברבע הגמר יהיו גם שתי נציגות לאומיות. הכח רמת גן הדיחה בתוספת הזמן את מחזיקת הגביע מסכנין (0:1), ומכבי הרצליה, שניצחה 0:3 לאחר הארכה את צפרירים חולון.

מכבי תל אביב היא העולה האחרונה השביעית, אחרי שגברה על מ.ס. אשדוד בחוץ בתוצאה 2:3. ביום שני יושלם הסיבוב כאשר מכבי נתניה תנסה להפתיע את מחזיקת גביע הטוטו הטריה, הפועל פ"ת (20:40, ערוץ 10).

הפועל אשקלון - נחלת יהודה 0:6

המשחק הראשון בשמינית גמר גביע המדינה הפגיש את שתי הסינדרלות של המפעל, מוליכת הליגה הארצית הפועל אשקלון ונחלת יהודה מליגה א'. 20 דקות מהממות של המארחים הבהירה לקבוצה הסימפטית מראשון לציון כי תמו עבורם החגיגות השנה, לאחר שהצליחו לכבוש ארבעה שערים. מהארן ראדי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-3, ודוד בן שושון עשה כבר 0:2 אחרי 11 דקות. נחלת יהודה נשברה, וספגה עוד שניים מרגלי צ'אקנה בדקה ה-17 ושרון עמר שתי דקות מאוחר יותר. ציון כהן בדקה ה-50 ופרננדו פליגמן בדקה ה-76, קבעו 0:6, ושלחו את אשקלון לרבע הגמר.

לפני המשחק אמר מאמן הקבוצה, רפי כהן. "אנחנו במרחק שני משחקים מאצטדיון רמת גן וננסה להגיע לשם". עכשיו נותר לו משחק אחד, ועם הגרלה נוחה, הם בהחלט יכולים להגיע לשם.

הכח רמת גן - בני סכנין 0:1

הכח הגיעה למפגש הגביע אחרי נצחון ליגה על רמת השרון החלשה, ואורי מלמיליאן הבטיח פייט ומשחק שקול. וזה בדיוק מה שהוא קיבל. טעות אחת של הגנת סכנין, איפשרה לקראבליו לכבוש את שער הניצחון בתוספת הזמן. סכנין כבר לא יכלה לחזור בשניות המעטות שנותרו והשאירה את הגביע למחזיקה חדשה.

בוינטר מחכים כבר כמה שנים לאיזה שהוא סוג של תחייה בקבוצה, שפעם היתה גאוות העיר כשהביאה גביע ב-1969 ו-1971 וגם זכתה בשתי אליפויות. עכשיו אולי יגיעו לוינטר קצת יותר מהמאות הבודדות שהעדיפו לבלות אחר צהריים קיצית של שבת באיצטדיון ולא בספארי המקביל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל רעננה - בני יהודה 3:0

כשחרב הירידה עדיין מונחת על גרונה, אירחה רעננה את בני יהודה, הקבוצה הכי מרשימה בליגת העל לאחרונה, כדי לנסות ולגנוב כרטיס לשלב הבא בגביע.

בני יהודה הגיעה דרוכה, ועלתה ליתרון בדקה ה-11 משער של משה ביטון שנמצא גם הוא בתקופה מצוינת. חמש דקות להפסקה כבש אסי בלדוט שער שקבע 0:2 לכתומים במחצית. במחצית השניה הוסיף הצעיר אלירן עטר שער (77) שסגר את המשחק, 0:3 לבני יהודה, שעולה בקלילות לרבע הגמר.

מכבי הרצליה - צפרירים חולון 0:3

הרצליה אירחה את יריבתה לתחתית הליגה הלאומית, צפרירים חולון, אבל רק אחרי 120 דקות ירדה עם הכרטיס לשלב הבא.

השער הראשון נכבש רק בדקה ה- 103 אחרי שיניב לוזון מעלה את המארחים ליתרון. חמש דקות חלפו, ואופיר חלוואני, מחזיק גביע עם רמת גן רק לפני שנתיים, קובע 0:2 מהנקודה הלבנה. יהודה דג'אנשוילי סגר את הסיפור עם השלישי בדקה ה-120.

מכבי פ"ת - הפועל ת"א 0:1

הפועל ושייע הגיעו לאורווה במחשבה על סיום מתוק לעונה קטסטרופלית. בסופו של יום, הגביע כבר לא יהיה אדום, ובהפועל צריכים להיזהר שהלאומית לא תהיה כזו.

מכבי פתח תקוה, ששיחקה ללא גל אלברמן, ניצלה מתנה גדולה של ההגנה האדומה כדי לסיים משחק די חלש עם כרטיס לרבע הגמר.

בגמר של 1951/52 ניצחו הפתח תקוואים את מכבי ת"א וזכו בגביע. לאבי לוזון לא משנה הדרך, אבל הוא מאוד ירצה לפגוש את הנשיא בסופה. בכל זאת, עבר כבר יותר מיובל...

הפועל חיפה - מכבי חיפה 2:3 בפנדלים (3:3 בתום 120 דקות)

כבר כמה שנים שמכבי חיפה היא השליט הבלעדי בכדורגל שלנו, ובוודאי שבעיר הכרמל, אבל הערב היא פגשה קבוצה שבאה מבלי שום יומרות, ציפיות או לחץ, שהדהימה אותה עם כדורגל נהדר.

המיעוט היחסי של הצופים שהגיעו לקרית אליעזר, ראו הפועל יוזמת, תוקפת ובעיקר משוחררת, שאלמלא טעות חמורה ומקפחת של השופט שי שטרית, גם היתה יכולה לסגור ענין ב-90 דקות.

בסיום, הצליח הלב הגדול של שגיא שטראוס, עוד תוצר של מחלקת הנוער הירוקה והמפוארת שלא הצליח להשתלב בבוגרים, להדוף 3 כדורים מהנקודה ולהעניק לאוהדים האדומים סיבה נהדרת למסיבה. ובמצבה של הפועל חיפה, זה גם הרבה.

מ.ס אשדוד - מכבי ת"א 3:2

אם נתעלם מהאליפות לפני שנתיים, במכבי ת"א רגילים בשנים האחרונות לנסות ולחפות על השגי ליגה עלובים עם גביע המדינה. גם היום העלו הצהובים קבוצת גביע טיפוסית, כזו שלוחמת, תוקפת ובעיקר לא נשברת.

אשדוד איבדה תוך 3 ימים שני תארים אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו לקשטן ביום רביעי, כשלקבוצה של יוסי מזרחי נותר המאבק על הכרטיס לאופ"א, אם כי בעונה הבאה, ללא רביבו ובן זקן, לא בטוח שבאשדוד יהיה כסף לכרטיסי טיסה.

שני המנצחים הגדולים של הערב הם אייל ברקוביץ ו.. כן כן, אבי נימני, שיכול להיות שבסופו של דבר עוד ישחקו באירופה בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully