וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפסים

שחר פרנהיימר

4.4.2005 / 22:41

אוהדי בית"ר שרקו בוז, הניפו שלט שחור וגדול: "אתה לא מייצג אותנו עבאס סואן", ונענשו בתיקו מאופס ומאכזב. עזורי ניהל את המשחק במקום אוחנה החולה

סכנין חזרה לאותו אצטדיון שבו הניפה גביע ובו גם הניף עבאס סואן רגל בדקה ה-90 נגד אירלנד ונתן לנבחרת נקודה יקרה. שום דבר מאותם זכרונות מתוקים לא היה הערב באצטדיון, אלא רק קומץ אוהדי בית"ר שבחרו להניף דגל שחור וגדול ביציע האומר: "עבאס סואן, אותנו אתה לא מייצג". בכדי להשלים את האווירה הם גם לא שכחו לשחרר כמה נהמות לשחקניה השחורים של יריבתם.

אלי אוחנה ישב בנעלי בית בסלון, החזיק את הכליות הכואבות, והעביר הוראות לגיא עזורי, שמצא את עצמו כבר אחרי 36 דקות בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של יצחקי. סכנין לא ניצלה את היתרון כדי לתקוף, בית"ר בסך הכל רצתה לשמור על הנקודה, וככה זה נגמר. אחרי כל הרעש, קיבלנו 0:0 מאכזב.

מהלך המשחק

דקה 11: קרן לבית"ר. נמני מגיע לכדור גובה לפני דקל קינן, נוגח טוב אבל מאיר כהן הודף.

דקה 12: מסודי נשלח באגף, מעביר לאמצע וקאסום בועט ממצב טוב החוצה.

דקה 14: קאסום חוטף כדור במרכז המגרש, מניף רגל ובועט כדור אדיר מ-30 מטר שפוגש את הקורה של קורנפיין.

דקה 31: דקל קינן מנסה להחזיר כדור לשוער, אסולין מגיע ראשון, אבל מאיר כהן מציל.

דקה 36: ברק יצחקי סופג צהוב שני אחרי פגיעה ברבאח ומורחק.

דקה 54: ליאור אסולין קיבל כדור ברחבה, ובעט חזק מעל המשקוף של מאיר כהן.

דקה 61: אחמד קאסום מסתובב טוב, חודר לרחבה ובועט חלש לידיים של קורנפיין.

דקה 78: חלאיילה מקבל כדור 16 מטר מהשער, מניף רגל ובועט לפינה השמאלית. קורנפיין יורד טוב.

דקה 88: רבאח מוסר למרכז הרחבה, סאני נותן קטנה אחורה וחלאיילה בועט ממצב טוב מעל השער של קורנפיין.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; עופר טלקר, אינדיו פריירה, פבריסיו בנטו, דוד אמסלם (דנין 21); אלי ששון, קאלדיירה, מאור מליקסון (בן שושן 66), אבי נמני; ברק יצחקי, ליאור אסולין (משה 90)

בני סכנין: מאיר כהן; נידאל שלעטה, אטצ'י, דקל קינן, עבד רבאח; עבאס סואן, תומר אליהו, אחמד קאסום (סאני 82), חמודי כיאל (חלאיילה 66), קלבר רודריגז, אלן מסודי

גנאים: אף אחד לא צריך את ה-80 שקל שלהם

עבאס סואן: "מה שמעניין אותי זה המשחק ולא ביציעים. סך הכל היתה אוירה נעימה. לא שיחקנו מסוכן ותכליתי, כי הנענו והנענו. זה לא המשחק שלנו".

מאזן גנאים, יו"ר סכנין: "ההר הוליד עכבר. חבל שלא ניצחנו כי היינו ביתרון של שחקן. אני מודה לכל מי שהתנהג בצורה ספורטיבית וקורא לכל הקומץ שמתנהג בצורה לא ספורטיבית להישאר בבית. אף אחד לא צריך את ה-80 שקלים שלהם".

איל לחמן: "מתחילת העונה אנחנו מצטיינים בכיבוש שערים אבל אנחנו בתחתית כי אנחנו גם סופגים הרבה. יש לנו יותר מדי הפסדים ומעט תיקו וזה מה שחסר. אני מאחל מכל הקבוצה החלמה מהירה לאלי אוחנה"

גיא עזורי: "בסך הכל מה שחשוב זה מי שבין הקוים ולא על. אני מאוד רציתי לנצח אבל נסתפק בתיקו".

אבי נמני: "אנחנו מרוצים, כי שיחקנו הרבה זמן ב-10 שחקנים נגד סכנין ההתקפית. רצינו לנצח כי במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות. מוזר לחזור לרמת גן ולשחק מול אצטדיון ריק, אבל אין ברירה - צריך לחזור למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully