וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש קוסם

שחר פרנהיימר

3.4.2005 / 22:25

באר שבע סיימה ב-0:0 מול מכבי החלשה, ונראה כי רק נס ישאיר אותה בליגה. ברקוביץ' צפה בזוועה מהיציע

איל ברקוביץ' ישב ביציע הכבוד בבלומפילד, וראה מקרוב את מה שמחכה לו בעונה הבאה. מכבי תל אביב הציגה עוד משחק עלוב ואנמי ללא טיפת ברק, ורק בנס לא הפסידה להפועל באר שבע שנלחמת על חייה. בקריית שלום אהבו לדבר על סיכוי לאירופה, אבל 3 נצחונות מ-15 משחקים לא לוקחים אף קבוצה יותר רחוק מהאורווה.

באר שבע של לופא היתה יותר טובה, ופיספסה נצחון בגלל אותם תחלואים מהם סבלה לאורך כל העונה - חוסר ריכוז וחוסר מזל. בדרום יכולים להיות מרוצים משיפור במשחק ההגנה, ומכך שאחרי 4 נסיונות העונה, מצאו בקבוצה שוער נחמד בשם רונן דהאן.

מהלך המשחק

דקה 5: מסיקה נשלח אל תוך הרחבה, בועט שטוח ודהאן הודף ברגלו.

דקה 13: אלון מזרחי חוטף כדור באוויר ומגביה לאברג'יל שמפספס את הכדור. אילוז מגיע לריבאונד ובועט כדור ששטראובר מצליח להדוף בקושי.

דקה 35: מתפרצת של באר שבע מגיעה אל אוליביירה שבועט חזק מ-18 מטר. שטראובר הודף לקרן.

דקה 37: דה אוליביירה משתלט על ריבאונד, עוצר על החזה ובועט טיל מ-25 מטר לחיבורים של שטראובר. הכדור פוגע במשקוף.

דקה 45: יניב אברג'יל לוקח כדור על הקו 40 מטר מהשער של שטראובר, עובר את כל הגנת מכבי ומזוית קשה בועט ליד הקורה.

דקה 66: אברג'יל מקבל כדור ברחבה, מהתל בסטרול ובועט מעל המשקוף.

דקה 84: ערן לוי מוליך מתפרצת למכבי ומשאיר את מרקס לבד מול דהאן, אבל הברזילאי בועט ברשלנות החוצה.

הרכבים:

מכבי ת"א: שטראובר, שינה, מישאלוב, סטרול, אבו-סיאם, תמיר כהן (מרקס 77), רייס, דגו, מסיקה (ערן לוי 55), לירן כהן, פרוחננקובס (אמבמבה 67)

באר שבע: דהאן, אלימלך, יפרח, חליבה, מאטיץ', בן דיין, דה אוליביירה, אליהו (מינטואן 55), אילוז (סגרון 62), אברג'יל, מזרחי

לופא: מכבי לא יותר טובה מבאר שבע

לופא קדוש: "אננחו קבוצת תחתית, ואנחנו לחוצים. שיחקנו נגד קבוצה עדיפה, ומכבי הרגישו שהם יכולים להגיע לאירופה. למרות כל זה היינו הרבה יותר טובים, גול אחד והיינו מנצחים את המשחק. אני לא צריך להיות חזיר, וגם לא להפסיד זה טוב. עכשיו יש פער של 5 נקודות, בשני משחקים טובים אפשר לעבור הלאה. אני מאמין שעם שני נצחונות רצופים המאבק יהיה עד הסוף. לא ראיתי קבוצות יותר טובות. מכבי לא יותר טובה מבאר שבע, אבל נקלענו למצב לא טוב. חוץ משניים שלוש קבוצות, כל השאר באותה רמה".

קלינגר: "אני אף פעם לא מיואש. תמיד צריך להקרין לפחות רצון, אבל זה לא מספיק. אין מספיק נשמה והשקעה וכשאין את זה הכל נפגע. מרוב שמדברים על אירופה נופלים בסוף. אנחנו לא חושבים על זה, במשחקי בית צריך לנצח ולא עשינו את זה היום. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על חיה וזה הכי קשה. הם סגרו ושיחקו על שני חלוצים טובים מקדימה. למאמן יש חלק גדול גם בהצלחות וגם בכישלונות. אף פעם לא הטלתי את האחריות על השחקנים כי הם רוצים ומשתדלים. זו עונה מטורפת. גם לרוני לוי צעקו להתפטר, לא צריך להעלות את זה כל פעם מחדש. כשניצחנו את אייאקס והתמודדנו עם יובה לא קראתם לי להתפטר. לגבי הסגל של העונה הבאה אדבר בעונה הבאה. יש לנו עוד הרבה עבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully