וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא נעים, אין תירוצים"

שגיא ניר

2.4.2005 / 22:26

אחרי חודשיים חלומיים, התפרקו שייע והפועל מול בני יהודה, שהבהירה שוב מי מספר אחת בעיר. זה נגמר 0:4

בני יהודה והפועל תל אביב נפגשו לדרבי ה"גדול" של תל-אביב, למרות שברור לכולם שהמושג הזה גדול על כל הקשור לכדורגל בעיר הזו. הפועל של שייע הגיע בטוחה ורגועה, אחרי 9 משחקים רצופים ללא הפסד, כשמולה היריבה בכתום, שלא ניצחה את הפועל 6 שנים, שיודעת שניצחון יזניק אותה למקום הרביעי, עם מספר נקודות זהה לאשדוד שממוקמת שלישית.

הפועל, שחסרה את ג'ון פנטסיל הפצוע ויוסי אבוקסיס המוצהב, ניסתה לעשות רוח של התלהבות בדקות הראשונות, אבל עד מהרה הסתבר שוב שבלי שני בעלי הבית בקישור, פשוט אין לה את זה.

בני יהודה חסרה את מטה בטורינה המורחק, והמשיכה בסגנון הרגוע והמסודר שמאפיין אותה בתקופת ניצן שירזי. מול הפועל של הערב, שמיהרה לאבד את העשתונות במהירות כמו שעשתה עד לפני חודשיים, זה הספיק.

בני יהודה מסיימת את הערב הכתום בבלומפילד במקום הרביעי, עם 40 נקודות. הפועל עדיין תשיעית, אבל כל תזוזה מכיוון סכנין או באר שבע תזכיר לה שיש עדיין על מה לשחק. האדומים עדיין לא הבטיחו את ההישארות בליגה.

מהלך המשחק

דקה 2 - לימה נשלח בכדור ארוך אבל לפני שהוא פוגש את אלימלך גולש רמי חליס ומרחיק את הכדור.

דקה 4 - כנפו נשלח לכדור עומק, השוער יוסי שקל מקדים אותו אך נפגע בראשו מרגלו של החלוץ, מטופל במשך דקות ארוכות על המגרש, וראשו נחבש.

דקה 31 - לימה פרץ משמאל ובעט מ-16 מטרים לידיו של אלימלך.

דקה 37 - לימה מנסה להגבה מקצה הרחבה, אבל הכדור הקשתי שלו נוחת בחיבורי הקורות של אלימלך, 0:1 בני יהודה.

דקה 38 - דקה מאוחר יותר, קרן של בלדוט מובילה לערבוביה, אוגבונה הרחיק רע, ומשה ביטון שלח טיל ברגל שמאל לרשת הגבוהה, 0:2 כתום מדהים.

דקה 60 - משה ביטון מקבל כדור עומק וחודר לרחבה האדומה, מעביר כדור לגפני שנופל, ובן לוז מסתנן בין הבלמים האנמיים של הפועל ומול אלימלך בועט חזק ברגל שמאל, 0:3.

דקה 86 - אברבנל שולח כדור עומק לביטון, אלימלך יוצא לביטון שמשאיר את הכדור לאברבנל, שסוגר עניין מול השער החשוף, 0:4 ענק לכתומים.

בני יהודה: שקך, אברבנל, אזולאי, ברקאי, גפני, לוקמן, דג'אני (אביחיל, 90), בלדוט, לוז (עזוז, 78), לימה (ששון, 83), ביטון.

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, דומב, אנטבי, כנפו, חן, אבוטבול, אדרי (אמבלה 46), אוגבונה (וסיליוק, 68), בדש (צרפתי 77)

"זו לא צניעות, זו מציאות לשמה"

ניצן שירזי המאושר נשמע רגוע כהרגלו בראיון לשבת של כדורגל: "אירופה? אפשר להגיד. היכולת היום התקרבה לכזו שתביא אותנו לאירופה, למרות שבלי להיות חזיר, נתנו רק 60% מהפוטנציאל שלנו. להפועל לא היתה תשובה למשחק המסודר שלנו. זו לא צניעות,זו מציאות לשמה, אבל לא נצא מהכלים. גם כשהיה קשה שידרנו רוגע. היו היום דברים קטנים שמנצחים משחקים גדולים".

בן לוז: "כשראיתי את הפציעה של יוסי שקל, התביישתי לבקש לצאת בגלל בעיטה ברגל".

שייע פייגנבוים: "הפגרה לא היתה טובה לנו. שיחקנו לא טוב וזה לא מעודד. השער הראשון היה טיפשי, סופר מקרי, והוא נתן קצת ביטחון לבני יהודה. השער השני כבר הכריע את המשחק. כל המערך לא תפקד. אין תירוצים, צריך להסתכל קדימה. זה לא נעים, אבל צריך להתעשת ולהסתכל כבר על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully