וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה לעניים

21.3.2005 / 22:43

בית"ר נותרה בקושי במאבק על הכרטיס לאירופה, אחרי ה-1:1 הדרמטי מול הפועל חיפה האחרונה, שלפחות קיבלה קצת כבוד. טוטואנה כבש ראשון, אבל בן שושן הישווה בתוספת הזמן

ללא ארבעה שחקני הרכב, לא הצליחה בית"ר ירושלים לצאת עם ניצחון במשחק החוץ נגד סוגרת הטבלה, הפועל חיפה. בית"ר, ששיחקה ללא אבי נמני ומאור מליקסון (צהובים), אבירם ברוכיאן ועידן מליחי (פציעות), היתה חייבת את הנקודות על מנת לשמור לעצמה סיכוי טוב לזכות במקום השלישי או הרביעי שמקנה כרטיס לגביע אופ"א. בסוף זה נגמר ב-1:1 דרמטי, למרות משחק חלש מאוד של בית"ר.

אוהדי בית"ר, שהגיעו עם כרזות תמיכה במאמנם, אלי אוחנה אחרי "פרשת האצבע המשולשת", כבר לא כל כך אהבו אותו בסיום לאור התוצאה המאכזבת. מצד שני, בית"ר נחלצה בעור שיניה מהפסד, עלתה למקום השישי ושמרה על מרחק 3 נקודות מאשדוד השלישית.

בהפועל חיפה שוב הרגישו שאלילת המזל לא היתה לצידם. הניצחון הראשון מזה 4 חודשים ומזה 15 מחזורים, כבר היה בהישג יד. ג'ף טוטואנה, שדיבר על ניצחון לפני המשחק, כמעט ועשה את העבודה עם שער יתרון מוקדם, אבל הנאיביות כנראה חזקה מדי במחנה של ניר לוין, והקבוצה ספגה שער מיותר בדקה ה-90. הפועל חיפה אידה כל סיכוי מעשי להישאר, כשהפער בינה לבין בני סכנין שמעל לקו האדום, עומד על 11 נקודות.

מהלך המשחק

דקה 6: גילי ורמוט סובב את אינדיו ובעט מתוך הרחבה לידיים של קורנפיין.

דקה 12: שי סיבוני ניער מעליו את דניאל היידמן והפתיע את כל הגנת בית"ר, כולל את האוהדים ביציע, כשמצא במסירה גדולה את ג'ף טוטואנה. הקונגולזי לא התבלבל מול קורנפיין וקבע 0:1 להפועל חיפה.

דקה 26: גילי ורמוט שוב סובב את הגנת בית"ר, העביר משמאל לימין ובעט מתוך הרחבה כדור שעשה דרכו למסגרת, פגע במגן בית"רי בדרך.

דקה 38: אופיר עזו החמיץ את ההזדמנות הראשונה של בית"ר ירושלים במשחק, כשבעט לא טוב מימין, כדור נוח שהוסט אליו מהראש של קאלדיירה.

דקה 47: כדור עומק מצויין תפס את בן שושן המחליף בנבדל. החלוץ הצעיר לא שם לב ונכנס חזק בשוער שטראוס, שנשכב על הדשא במשך מספר דקות.

דקה 52: מבצע אישי יפה נוסף של גילי ורמוט, ששוב חדר לרחבה בין כמה ממגיני בית"ר, הסתיים בבעיטה חלשה לידיים של קורנפיין.

דקה 58: עופר טלקר הרים כדור מצויין לראשו של ליאור אסולין, שעמד לא מכוסה בתוך הרחבה. שטראוס לא הספיק להגיב לנגיחה החזקה, שחלפה קרוב לעמוד השער.

דקה 75: החזרת כדור רעה של מאיר בן מרגי, סיפקה לעופר טלקר הזדמנות מצויינת להשוות, אך הבינלאומי לשעבר, בעט גבוה מעל לשער.

דקה 84: לאחר כמה הזדמנויות נוספות, טענה בית"ר ירושלים לעבירה בתוך הרחבה, כששלומי משה המחליף, הופל על ידי יובל אבידור. השופט לירן ליאני לא שרק.

דקה 90: מסירה ארוכה מצאה את ברק יצחקי פנוי בקצה הרחבה. הקשר הצעיר המשיך מזווית קשה לבן שושן, שממטר ומול שער ריק לא יכול היה להחמיץ. 1:1.

דקה 93: ליאור אסולין הסתדר עם שני מגינים והחליט לבעוט לשער מזווית לא קלה. הכדור עלה מעל למשקוף והרגיז את יצחקי ובן שושן, שציפו למסירה.

"תמיד חלמתי להבקיע בבית"ר"

אלי אוחנה, יצא מחוייך למרות הכל בסיום: "יצאנו כמו שאומרים 'כשחצי תאוותך בידך'. רצינו לנצח, כבר ראינו את ההפסד ולפחות לא יצאנו מנוצחים. אבל אני חושב שהגיע לנו השיוויון. מכאן ממשיכים הלאה. במחזור הבא כל ההרכב יחזור ואני מקווה שנחזור לנצח. בסך הכל בשבועות האחרונים אנחנו מציגים את הכדורגל הטוב ביותר בארץ, כך שמדי פעם מותר קצת לזייף. בשבוע הבא אני מקווה שנחזור ליכולת הטובה שלנו".

אוחנה גם התבקש להגיב על החלוץ הצעיר, עמית בן שושן, שעלה מהספסל והשיג עבורו את הנקודה: "טוב שבמשחק כזה עמית וגם שלומי משה, שנכנס מאוחר יותר והביא איתו שינוי, קיבלו הרבה דקות והוכיחו שיש על מי לסמוך, במידה ונצטרך אותם בעתיד". בן שושן עצמו אמר: "הגשמתי חלום. אני גדלתי בירושלים וכמו כל ירושלמי, גם אני תמיד חלמתי להבקיע בבית"ר".

ניר לוין, מאמן הפועל חיפה: "היו הרבה סיבות לתוצאה, אבל תמיד יש את השטות הטורנית. תמיד בדקות האחרונות אנחנו מקבלים גול, כשצריך להגן על התוצאה. להפועל חיפה יש הרבה מהסיבות האלה למצבה. חשוב לציין שמבחינת צורת המשחק ומבחינת היכולת שלנו, אנחנו לא ראויים למקום האחרון. אני יכול להגיד את זה בראש מורם. היום זה שוב שיקף את כל העונה הזאת".

הפועל חיפה: שגיא שטראוס; עידן בלסטרה, איב יובלדיו, אלירן אלקיים; מאיר בן מרגי, שי סיבוני (כפיר ליבוביץ' 74), סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, גילי ורמוט; ג'ף טוטואנה, דניאל גוטיירס (יובל אבידור 79).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; עופר טלקר, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, דוד אמסלם; ברק יצחקי, דניאל היידמן (עמית בן שושן 35), אנדרה קאלדיירה, טל בנין, אופיר עזו (שלומי משה 61; ליאור אסולין.

שופט: לירן ליאני
צופים: 3,000 בקרית אליעזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully