וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בליברפול הדרבי הוא אדום

20.3.2005 / 19:00

ג'רארד וגרסיה ניצחו 1:2 את אברטון באנפילד. בירמינגהאם ניצחה את אסטון וילה, סאות'המפטון בחוץ את מידלסבורו

ליברפול ניצחה הערב בדרבי את אברטון 0:2 ועלתה למקום החמישי עם 47 נקודות. אברטון, הממוקמת רביעית בטבלה עם 51 נקודות, סבלה מפתיחה חלשה והגנה חדירה, שאיפשרה לליברפול לסגור את המשחק כבר במחצית הראשונה.

ליברפול בשה את הראשון בדקה ה-24. לואיס גרסיה הוכשל מחוץ לרחבה, ודיטמאר האמן הסיט את הכדור החופשי ששבר את החומה לסטיבן ג'רארד שכבש בכדור חד, 0:1 לליברפול. האדומים לא הרפו מהלחץ, ושבע דקות מאוחר יותר בעט פרננדו מוריינטס כדור חזק מ-30 מטרים, נייג'ל מרטין הדף בקושי ואיבד את שיווי המשקל, ולואיס גרסיה המשיך פנימה בנגיחה מול השער החשוף, 0:2.

בדקה ה-77 הורחק מילאן בארוש אחרי עבירה קשה על אלן סטאבס, וארבע דקות לאחר מכן צימקה אברטון את התוצאה ל 1:2, מבעיטה יפה של טים קאהיל, אחרי בישול בנגיחה של דאנקן פרגוסון.

סאות'המפטון מעל הקו האדום

במשחקים שנערכו מוקדם יותר היום, ניצחה בירמינגהאם את אסטון וילה 0:2 והרוויחה 3 נקודות חשובות, שמרחיקות אותה מהתחתית. אמיל האסקי כבש את הראשון לבירמינגהאם בדקה ה-52. ג'וליאן גריי סגר עניין עם ה-0:2 דקה לסיום.

סאות'המפטון השיגה נצחון חשוב מאוד, 1:3 בחוץ על מידלסבורו, שמעלה אותה אל מעל לקו האדום. אנדראס יעקובסון העלה את הסיינטס ל-0:1 בדקה ה-14. ג'ימי פלויד הייסלבנק הישווה לבורו בדקה ה-41. שני שערים של פיטר קראוץ' בדקות 60 ו-67, הביאו לסאות'המפטון את הניצחון.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully