וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרום תיסגר העונה

19.3.2005 / 20:29

הפועל ת"א שוב לקחה את הדרבי עם 0:1 על מכבי, וביחד עם ההפסד של הפועל ב"ש 4:1 להפועל פ"ת, נראה כי התחתית סגורה. גם חיפה יכולה לסמן 'וי' על עוד אליפות, עם 0:3 מרשים על נצרת עילית

בשקט בשקט, בצלן הכבד של אירלנד וצרפת, ותחת הצל העוד יותר כבד של האצבע האמצעית של אוחנה, הסתיים המחזור ה-26, שגמר ככל הנראה את העונה. הפועל תל אביב שוב לקחה את הדרבי, הפעם עם 0:1 קטן על מכבי, ששלחה את קלינגר לאסיפת שחקנים בהולה.

לפני כן, הפועל פתח תקווה הגיעה לוסרמיל וניצחה 1:4 את באר שבע עם שלושער של ארביטמן, שככל הנראה סגר את העונה של הקבוצה מבירת הנגב וחימם שם את הגזרה לקראת עוד שבוע קשה. מכבי חיפה חזרה לעצמה אחרי התבוסה לאשדוד עם 0:3 קליל ומשכנע על נצרת עילית. במשחק הצמרת באורווה, ניצחה מכבי פ"ת את מ.ס אשדוד 0:1 וברחה לה בקרב על המקום השני.

ביום ראשון תארח סכנין את בני יהודה בנתניה, ובשני תשחק בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה בקריית אליעזר. משחקי הנבחרת יוציאו את הקבוצות לפגרה של שבועיים, לאחריה יתקיים בשבת (9.4) מחזור שמינית גמר הגביע בכדורגל.

מכבי פתח תקווה - מ.ס אשדוד 0:1

שתי המשפחות הותיקות ביותר בדירות שמתחת למכבי חיפה, נפגשו לקרב ראש בראש באורווה.

אחרי תקופה ארוכה, עמדו לרשותו של גיא לוזון כל שחקני הסגל פלוס כוכב אחד, גל אלברמן, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-49 והוביל את הקבוצה לאחד הנצחונות החשובים העונה ולפיחת פער של 8 נקודות מאשדוד, שרק במחזור האחרון השפילה את מוליכת הטבלה מכבי חיפה.

.

הפועל באר שבע - הפועל פתח תקווה 4:1

הפועל פתח תקווה יצאה מהחודש הרע בו היא לא ניצחה (3 הפסדים ותיקו). היא היתה צריכה את הפועל באר שבע הלפני אחרונה, כדי לצאת מהמצב הלא נעים. שלושער של שלומי ארביטמן (5, 84 ו-90), כולל שער (50) ובישול של מנור חסן הספיקו לבחוריו של קשטן כדי לתפור ניצחון קליל על באר שבע, שגם איבדה באדום את סאריץ' (79) ותאלץ להסתדר בלעדיו במחזור הקרוב. עכשיו צריך לופא קדוש לחכות למעידות של הפועל תל אביב ובני סכנין שמעליו ומעל לקו האדום, על מנת לשמור על הסיכוי להישאר בליגה. במחזור הבא מחכה לו מכבי תל אביב בבלומפילד ולקשטן תגיע האלופה מחיפה.

מכבי חיפה - הפועל נצרת עילית 0:3

מכבי חיפה שוב הוכיחה שהיא המקבילה הירוקה של מכבי תל אביב בכדורסל. אחרי הפסד מביך 4:0 לאשדוד, היה ברור שהקבוצה הבאה שתצטרך להתמודד איתה, תסבול, וזה אכן קרה. נצרת עילית הגיעה ממרומי המקום השלישי, כשהיא בכושר מצויין, אבל כבר אחרי 5 דקות הוציאה כדור מהרשת. בוקולי סידר כדור מצויין לקטן שלא פיספס. אחר כך עוד ניסו בחוריו של מוטי איווניר לחזור, אבל בתוך שתי דקות סגרה מכבי חיפה עניין, כשזנדברג וקולאוטי (38 ו-39 בהתאמה), כבשו והפכו את יתר המשחק לגארבג'-טיים.

הפועל ת"א - מכבי ת"א 0:1

אוהדי הפועל תל אביב יכולים לרשום ניצחון שני בדרבי העונה על מכבי, דבר שלא קרה להם כבר הרבה זמן. שער אחד של כפיר אדרי בדקה ה-19, עשה את ההבדל הפעם, למרות שאוגבונה הספיק להחמיץ עוד פעמיים ממצבים בטוחים. השער של אותו אדרי, שנזרק ממכבי לפני כחמש שנים, השאיר כמעט סופית את הפועל בליגה וסגר משחק תשיעי רצוף ללא הפסד עבור האדומים, שהתרחקו לכדי 6 נקודות מבאר שבע שמתחת לקו האדום. מכבי לא יזמה ולא הגיעה למצבים ואיבדה סיכוי מעשי לזכות בכרטיס לגביע אופ"א מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully