וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסרט מלחמה

13.3.2005 / 22:33

מכבי ת"א ניצחה את סכנין 0:2 והיא חוזרת לחלום על אירופה, רק שבשבת מחכה לה הפועל בדרבי. סכנין רחוקה רק 3 נקודות מאותה הפועל, ו-5 נקודות מב"ש והקו האדום

חודש בדיוק אחרי הנצחון 0:1 על מכבי חיפה, מכבי ת"א השיגה עוד ניצחון חשוב בבלומפילד. הפעם זה היה 0:2 על בני סכנין, שעשה את ההבדל בין המקום השישי לשקיעה בטבלה.

בני סכנין, שקיוותה להשיג נצחון שני ברציפות ולברוח קצת מהקו האדום, נשארה במקום התשיעי, כשהיא רחוקה שלוש נקודות מהפועל ת"א, שתשחק מחר, ו-5 נקודות מהפועל ב"ש, שממוקמת מתחת לקו האדום.

במכבי ת"א רוצים אירופה, אבל בשבוע הבא מחכה להם כבר הפועל ת"א, זו שגברה עליהם לפני שלושה שבועות בדרבי 0:3. אם זה לא מספיק, לאחר מכן מגיעים עוד שני משחקים נגד הפועל ב"ש ומכבי חיפה. אם ניר קלינגר רוצה איכשהו להציל את העונה הזאת, הוא חייב לשמור על היציבות של קבוצתו. כזכור אחרי הניצחון על אותה מכבי חיפה, ידעו הצהובים חודש מזעזע ביותר.

לירן שטראובר חזר הערב להרכב הראשון של מכבי ת"א ועמד בגבורה מול מספר ניסיונות הבקעה גדול יחסית של בני סכנין.

תיאור המשחק

דקה 10 - 0:1 למכבי ת"א. לירן כהן פורץ מימין ומגביה כדור מדויק היישר לראשו של ברוך דגו, שנוגח לחיבורים.

דקה 12 - 0:2 למכבי ת"א. בעיטה חופשית של אורן זיתוני. הכדור מגיע לפרוחננקובס, שנוגח למשקוף. הלטבי מצליח להשתלט על הריבאונד ולהכניע את מאיר כהן.

דקה 15 - הזדמנות מצויינת לסכנין. דקל קינן מחמיץ מקרוב מול שטראובר שהודף. אחמד קסום משתלט על הריבאונד, אבל מחמיץ מקרוב.

דקה 37 - הזדמנות למכבי ת"א. לירן כהן מסתובב יפה ברחבה ובועט אלכסונית משמאל לשער של מאיר כהן. הכדור שורק מעל למשקוף ונוחת על כמה ילדים מסכנים ביציע.

דקה 45 - סאלם אבו סיאם משחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, מאיר כהן הודף לקרן.

דקה 53 - סואן מכניס כדור מצויין לתוך הרחבה אל אלומיידה, אבל לירן שטראובר מקדים אותו ומשתלט על הכדור.

דקה 65 - ארז מסיקה מנסה להפתיע את מאיר כהן מרחוק, אבל שוערה של בני סכנין עוצר את הכדור.

דקה 89 - אלן מסודי חופשי ברחבה מול לירן שטראובר, אבל מחמיץ את ההזדמנות הטובה ביותר של סכנין במשחק.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, שינה, ג'ובאניני, סטרול, סאלם אבו-סיאם, זיתוני, מסיקה, לירן כהן, הייס, דגו (ערו לוי, 90), אנדראס פרוחננקובס.

סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, עלא גנאים (אלומיידה, 24), קינן, באסם גנאים (כיאל, 73), חוג'יראת (סלאמה, 78) אליהו, עבאס סואן, אחמד קסום, רודריגז, מסודי.

קלינגר: "ברגעים המכריעים, אנחנו עומדים בלחץ"

ושוב, בפעם הראשונה אחרי חודש, מאמנה של מכבי ת"א ניר קלינגר עמד מחייך אל מול מצלמות הטלוויזיה והסביר למה בעצם הוא ממשיך להאמין בדרכו. קלינגר אמר ל"שבת של כדורגל": "השנה הוכחנו שברגעים המכריעים, אנחנו עומדים בלחץ ונצטרך להיות מרוכזים כמו שעשינו היום כדי לנצח את הדרבי הבא כי אנחנו מאוד לא רוצים להפסיד עוד פעם". על המשחק עצמו אמר קלינגר: "שני השערים שהבקענו היו יכולים להיות חמישה. אנחנו מגיעים להרבה הזדמנויות ולא מנצלים מספיק. אנחנו נותנים לשחקנים הצעירים את הכלים והם עולים עם הרבה נשמה, כי זה סוד המשחק בכדורגל הישראלי".

מאמן מכבי ת"א התייחס גם לקהל, איתו הוא מנהל כבר תקופה ארוכה יחסי אהבה-שנאה ובעיקר שנאה: "הקהל הוא חלק אינטגרלי מהמשחק. זה לא הזמן לכעוס כי חשבונות אפשר לעשות בסוף העונה וגם אני מוכן לשמוע. אני יכול להתחייב שנפצה אותו חזרה בעונה הבאה".

ברוך דגו, שכבש את השער הראשון למכבי ת"א אמר בסיום: "אנחנו יודעים שבשבת יש דרבי, נעבוד קשה השבוע ואני מקווה שנוכל לשמור על רצף של נצחונות".

מאמנה של בני סכנין אייל לחמן: "הגענו לכמות מצבים גדולה משאנחנו רגילים, אבל הרכות שלנו במצבים האלה העידה על הרכות שלנו במשחק. המחצית השנייה הייתה פחות טובה. מכבי ת"א לחצה על כל פינה במגרש והייתה אגרסיבית. כל הכבוד להם, הם עשו את הדבר הנכון". לחמן סיכם: "אני לא סטטיסטיקאי ואני לא יודע כמה נקודות יספיקו לנו להישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully